BIP Gminy Przytuły

Biuletyn Informacji Publicznej

WYDANIE DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY

Miejsce załatwienia sprawy

Urząd Gminy Przytuły
ul. Supska 10
18-423 Przytuły
pok. nr 4, tel. 515–494-557
poniedziałek - piątek godz. 7.30-15.30

Wymagane dokumenty

Wnioskodawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, państwowa i samorządowa jednostka organizacyjna oraz organizacja społeczna. Wnioskodawca może działać przez pełnomocnika, którym może być wyłącznie osoba fizyczna.
Dodatkowe czynności - powiązane procedury:
Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w przypadku inwestycji mogących oddziaływać na środowisko.

Opłaty:

Wysokość opłaty skarbowej wynosi:
• za decyzję o ustaleniu warunków zabudowy - 598 zł z wniosku podmiotu innego niż właściciel lub użytkownik wieczysty terenu, którego wniosek dotyczy,
• za pełnomocnictwo - 17 zł
Opłatę skarbową należną Gminie można uiszczać:
• bezgotówkowo na rachunek bankowy: 91 8752 0006 0135 7248 2000 0180,
• w Urzędzie Gminy Przytuły.

Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):

Wydanie decyzji następuje średnio w czasie nie dłuższym niż - 2 miesięcy, licząc od dnia dostarczenia wniosku z kompletem materiałów, maksymalnie do 3 miesięcy.

Tryb odwoławczy:

Stronom przysługuje odwołanie od decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łomży w terminie 14dni od daty jej doręczenie.

Podstawa prawna:

• Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. O planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
• Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego.
• Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. O opłacie skarbowej.

Opracował

Kamil Wiśniewski

Odpowiedzialny za aktualizację informacji:

Kamil Wiśniewski

Zatwierdził

Kamil Wiśniewski

Data sporządzenia

środa, 12 maj 2021 09:56

Data zatwierdzenia

wtorek, 20 gru 2011 10:06
Pliki do pobrania:
Data dodania: środa, 12 maj 2021 09:56
Data upublicznienia: wtorek, 20 gru 2011 10:06
Opublikował(a): Andrzej Gwiazdowski
Zaakceptował(a): Andrzej Gwiazdowski
Artykuł był czytany: 1810 razy
Ilość edycji: 3