Zaświadczenia o przeznaczeniu terenu zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego lub studium.
Miejsce załatwienia sprawy
Urząd Gminy Przytuły
ul. Supska 10
18-423 Przytuły
pok. nr 4, tel. (86) 217 70 07
poniedziałek - piątek godz. 7.30-15.30
ul. Supska 10
18-423 Przytuły
pok. nr 4, tel. (86) 217 70 07
poniedziałek - piątek godz. 7.30-15.30
Wymagane dokumenty
Wniosek o wydanie zaświadczenia z oznaczeniem nieruchomości (numer geodezyjny działki lub działek), jej położenie na terenie gminy oraz oznaczenie klasy i użytków. (Wszystkie te informacje uzyskamy z wypisu rejestru gruntów.)
Gdzie odebrać formularze:
Formularz wniosku o wydanie zaświadczenia można otrzymać w Urzędzie Gminy– pok. Nr.4. Formularz jest również dostępny na dole strony.
Opłaty:
Opłata administracyjna wynosi 17 zł ( potwierdzenie wniesienia opłaty administracyjnej należy dołączyć do składanego wniosku ).
Opłaty można dokonać w kasie Urzędu Gminy.
Opłaty można dokonać w kasie Urzędu Gminy.
Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):
Zaświadczenie wydaje się w terminach zgodnych z K.p.a., tj. nie później niż w terminie 7 dni.
Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje
Podstawa prawna:
- Wysokość opłaty skarbowej określa ustawa z dnia 16.11.2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006r. Nr 225, poz.1635 z późn. zm.) określająca szczegółowy wykaz przedmiotów opłaty skarbowej, stawki oraz zwolnienia.
- Art. 30 i 31 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. Nr 80, poz. 717 ).
Opracował
Kamil Wiśniewski
Odpowiedzialny za aktualizację informacji:
Kamil Wiśniewski
Zatwierdził
Beata Piotrowska
Data sporządzenia
wtorek, 20 gru 2011 10:07
Data zatwierdzenia
wtorek, 20 gru 2011 10:12
Pliki do pobrania:
- Wniosek (doc) 6 maj 2022 15:00 0,04 MB