BIP Gminy Przytuły

Biuletyn Informacji Publicznej

Zaświadczenia o przeznaczeniu terenu zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego lub studium.

Miejsce załatwienia sprawy

Urząd Gminy Przytuły
ul. Supska 10
18-423 Przytuły
pok. nr 4, tel. (86) 217 70 07
poniedziałek - piątek godz. 7.30-15.30

Wymagane dokumenty

Wniosek o wydanie zaświadczenia z oznaczeniem nieruchomości (numer geodezyjny działki lub działek), jej położenie na terenie gminy oraz oznaczenie klasy i użytków. (Wszystkie te informacje uzyskamy z wypisu rejestru gruntów.)

Gdzie odebrać formularze:

Formularz wniosku o wydanie zaświadczenia można otrzymać w Urzędzie Gminy– pok. Nr.4. Formularz jest również dostępny na dole strony.

Opłaty:

Opłata administracyjna wynosi 17 zł ( potwierdzenie wniesienia opłaty administracyjnej należy dołączyć do składanego wniosku ).

Opłaty można dokonać w kasie Urzędu Gminy.

Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):

Zaświadczenie wydaje się w terminach zgodnych z K.p.a., tj. nie później niż w terminie 7 dni.

Tryb odwoławczy:

Nie przysługuje

Podstawa prawna:

  1. Wysokość opłaty skarbowej określa ustawa z dnia 16.11.2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006r. Nr 225, poz.1635 z późn. zm.) określająca szczegółowy wykaz przedmiotów opłaty skarbowej, stawki oraz zwolnienia.
  2. Art. 30 i 31 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. Nr 80, poz. 717 ).

Opracował

Kamil Wiśniewski

Odpowiedzialny za aktualizację informacji:

Kamil Wiśniewski

Zatwierdził

Beata Piotrowska

Data sporządzenia

wtorek, 20 gru 2011 10:07

Data zatwierdzenia

wtorek, 20 gru 2011 10:12
Pliki do pobrania:
Data dodania: wtorek, 20 gru 2011 10:07
Data upublicznienia: wtorek, 20 gru 2011 10:12
Opublikował(a): Andrzej Gwiazdowski
Zaakceptował(a): Andrzej Gwiazdowski
Artykuł był czytany: 1387 razy