BIP Gminy Przytuły

Biuletyn Informacji Publicznej

Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami

Miejsce załatwienia sprawy

Urząd Gminy Przytuły
ul. Supska 10
tel.515-494-557

Wymagane dokumenty

Wniosek o udzielenie zezwolenia powinien zawierać:
• imię i nazwisko lub nazwę oraz adres zamieszkania lub siedziby przedsiębiorcy ubiegającego się o zezwolenie, oraz jego numer identyfikacji podatkowej (NIP),
• określenie przedmiotu i obszaru działalności,
• określenie środków technicznych, jakimi dysponuje ubiegający się o zezwolenie na prowadzenie działalności objętej wnioskiem,
• informacje o technologiach stosowanych lub przewidzianych do stosowania przy świadczeniu usług w zakresie działalności objętej wnioskiem,
• proponowane zabiegi z zakresu ochrony środowiska i ochrony sanitarnej planowane po zakończeniu działalności,
• określenie terminu podjęcia działalności objętej wnioskiem oraz zamierzonego czasu jej prowadzenia.
Zaświadczenie o braku zaległości podatkowej i zaległości w zapłaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.

Gdzie odebrać formularze:

Urząd Gminy w Przytułach
pok. nr 4 w godzinach pracy urzędu lub ze strony internetowej - link na dole tej strony.

Opłaty:

• w przypadku podmiotów wykonujących działalność gospodarczą - 616,00 zł,
• dla pozostałych podmiotów - 82,00 zł.
• wpłaty należy dokonać przelewem lub przekazem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Przytułach: Bank Spółdzielczy Jedwabne o/ Przytuły nr 91 8752 0006 0135 7248 2000 0180

Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):

Zgodnie z art. 35 kpa sprawy są załatwiane niezwłocznie (w terminie nie dłuższym niż miesiąc. Na podstawie w/w art. W przypadku sprawy wymagającej postępowania administracyjnego jest ona załatwiana w ciągu miesiąca a sprawy szczególnie skomplikowanej w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania. O przedłużeniu terminu załatwienia sprawy strona zostanie poinformowana.

Tryb odwoławczy:

Odwołanie od decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łomży za pośrednictwem Wójta Gminy Przytuły w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie. Odwołanie powinno zwierać: zarzuty przeciw decyzji, określać zakres i istotę żądania oraz wskazywać dowody uzasadniające to żądanie.

Podstawa prawna:

- Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z
2020 r. poz. 1439. z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2020 r.
poz. 256, 695, 1298 z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2020 r. poz.1546, 1565. z późn. zm.).
- Uchwała XV/62/12 Rady Gminy Przytuły w sprawie wymagań jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk , spalania zwłok zwierzęcych i ich części.

Opracował

Elwira Gardocka

Odpowiedzialny za aktualizację informacji:

Elwira Gardocka

Zatwierdził

Kamil Wiśniewski

Data sporządzenia

poniedziałek, 5 paź 2020 14:02

Data zatwierdzenia

wtorek, 15 wrz 2015 14:06
Pliki do pobrania:
Data dodania: poniedziałek, 5 paź 2020 14:02
Data upublicznienia: wtorek, 15 wrz 2015 14:06
Opublikował(a): Andrzej Gwiazdowski
Zaakceptował(a): Andrzej Gwiazdowski
Artykuł był czytany: 1253 razy
Ilość edycji: 1