BIP Gminy Przytuły

Biuletyn Informacji Publicznej

ZGŁOSZENIE ZAMIARU USUNIĘCIA DRZEW(A)

Miejsce załatwienia sprawy

Urząd Gminy Przytuły, ul. Supska 10, 18-423 Przytuły, Referat Organizacyjny i Spraw Pracowniczych

Wymagane dokumenty

Właściciel (osoba fizyczna) usuwając drzewo na cele niezwiązane z prowadzeniem działalności gospodarczej dokonuje zgłoszenia.
Zgłoszenie jest wymagane, gdy obwód pnia na wysokości 5 cm przekracza:
a) 80 cm – w przypadku topoli, wierzb, klonu jesionolistnego oraz klonu srebrzystego,
b) 65 cm – w przypadku kasztanowca zwyczajnego, robinii akacjowej oraz platanu klonolistnego,
c) 50 cm – w przypadku pozostałych gatunków drzew.
 
Zgłoszenie musi zawierać:
a) imię i  nazwisko wnioskodawcy,
b) oznaczenie nieruchomości, z której ma być usunięte drzewo,
c) rysunek lub mapkę określającą usytuowanie drzewa na nieruchomości.
 
W zgłoszeniu należy także podać ilość oraz w miarę możliwości gatunek drzew, które są planowane do wycięcia.

Gdzie odebrać formularze:

Urząd Gminy Przytuły, ul. Supska 10, 18-423 Przytuły, pok. Nr. 6, tel. 515494557, BIP Urzędu Gminy Przytuły

Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):

Po złożeniu zgłoszenia przeprowadzana jest w ciągu 21 dni wizja terenowa w celu oględzin drzew lub krzewów. 

Inne wskazówki, uwagi:

Zgłoszenie nie jest wymagane na usunięcie drzew, których obwód pnia na wysokości 5 cm nie przekracza:
a) 80 cm – w przypadku topoli, wierzb, klonu jesionolistnego oraz klonu srebrzystego,
b) 65 cm – w przypadku kasztanowca zwyczajnego, robinii akacjowej oraz platanu klonolistnego,
c) 50 cm – w przypadku pozostałych gatunków drzew.

Opracował

Elżbieta Błaszczak

Odpowiedzialny za aktualizację informacji:

Elżbieta Błaszczak

Data sporządzenia

wtorek, 12 lis 2019 13:09

Data zatwierdzenia

wtorek, 12 lis 2019 14:50
Pliki do pobrania:
Data dodania: wtorek, 12 lis 2019 13:09
Data upublicznienia: wtorek, 12 lis 2019 14:50
Opublikował(a): Andrzej Gwiazdowski
Zaakceptował(a): Andrzej Gwiazdowski
Artykuł był czytany: 884 razy