BIP Gminy Przytuły

Biuletyn Informacji Publicznej

Informacja o wyrobach zawierających azbest

Miejsce załatwienia sprawy

Urząd Gminy Przytuły, ul. Supska 10, 18-423 Przytuły, Referat Organizacyjny i Spraw Pracowniczych

Wymagane dokumenty

· Informacja o wyrobach zawierających azbest;
· Ocena stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest;
· Klauzula informacyjna w zakresie przetwarzania danych osobowych.

Gdzie odebrać formularze:

Formularz informacji o wyrobach zawierających azbest oraz formularz oceny stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest dostępne są na Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Przytuły (zakładka: Urząd Gminy -Jak załatwić sprawę -Ochrona środowiska), a także w siedzibie Urzędu (na stoliku w wejściu do budynku).

Opłaty:

Przyjęcie „Informacji o wyrobach zawierających azbest” nie podlega opłacie skarbowej.

Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):

Niezwłocznie od daty wpływu kompletnej „Informacji o wyrobach zawierających azbest”.

Tryb odwoławczy:

Nie przysługuje.

Podstawa prawna:

· Art. 162 i 346 ustawy z 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska;
· Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest;
· Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest.

Opracował

Elżbieta Błaszczak

Odpowiedzialny za aktualizację informacji:

Elżbieta Błaszczak

Data sporządzenia

wtorek, 28 sty 2025 09:23

Data zatwierdzenia

wtorek, 28 sty 2025 09:32
Pliki do pobrania:
Data dodania: wtorek, 28 sty 2025 09:23
Data upublicznienia: wtorek, 28 sty 2025 09:32
Opublikował(a): Andrzej Gwiazdowski
Zaakceptował(a): Andrzej Gwiazdowski
Artykuł był czytany: 73 razy