Informacja nieudostępniona
Jak uzyskać informację publiczną nieudostępnioną na stronach biuletynu?
Stosownie do art. 8 ust. 4 ustawy o dostępie do informacji publicznej informujemy, że:
Udostępnianie informacji publicznych nieudostępnionych przez Urząd Gminy Przytuły w Biuletynie Informacji Publicznej następuje poprzez:
Ograniczenie dostępu do informacji publicznej występuje jedynie w przypadku informacji niejawnych lub innych tajemnic ustawowo chronionych.
- wywieszanie informacji, w tym aktów prawnych organów gminy na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Przytuły,
- Informacja może być również udostępniona na pisemny wniosek złożony listownie na adres:
Urząd Gminy Przytuły,
ul. Supska 10,
18-423 Przytuły,
faksem na nr. 086-217-70-13
lub pocztą elektroniczną na adres:
gmina@przytuly.powiatlomzynski.pl.
Adres, na który ma być przeznaczona żądana informacja należy wskazać we wniosku. - Nie jest wymagany wniosek w przypadku dokumentów, których udostępnienie może nastąpić niezwłocznie.
- Dostęp do informacji publicznej następuje również w drodze wstępu na posiedzenia organów kolegialnych gminy. O terminie, miejscu i porządku obrad tych organów zawiadamia się poprzez ogłoszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Przytuły, wywieszane nie później niż 3 dni przed planowanym terminem posiedzenia.
Ograniczenie dostępu do informacji publicznej występuje jedynie w przypadku informacji niejawnych lub innych tajemnic ustawowo chronionych.
Pliki do pobrania:
- Wniosek o udostępnienie informacji publicznej (doc) 25 cze 2003 22:30 0,03 MB