BIP Gminy Przytuły

Biuletyn Informacji Publicznej

Z A W I A D O M I E N I E o wszczęciu postępowania administracyjnego

Przytuły, dnia 01.10.2008r.


RL-O. 7624-5/08

Z A W I A D O M I E N I E
o wszczęciu postępowania administracyjnego



     Zgodnie 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. Nr 98 z dnia 17 listopada 2000r., poz. 1071 ze zmianami) zawiadamiam,

że w dniu 1 października 2008r. na wniosek Gminy Przytuły reprezentowanej przez Wójta Gminy – Krzysztofa Jana Polkowskiego zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na:

przebudowie drogi gminnej Kubra Przebudówka – Wagi o długości 2580,5 m obejmującej działki 76, 155, 165.

     Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron przekracza 20, zgodnie z art. 46a ust. 5 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 129 poz. 902 z późn. zm.) oraz z art. 49 k.p.a. - wniosek ten został podany do publicznej wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Przytułach oraz wywieszeniu na tablicy ogłoszeń.

     Informuję więc o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 k.p.a. do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.

     Ponadto zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo ochrony środowiska informuję o możliwości składania uwag i wniosków w siedzibie Urzędu Gminy w Przytułach pokój nr 4 w terminie do 21 dni od dnia ogłoszenia niniejszego zawiadomienia.

     Zgodnie z art. 48 ust. 2 pkt 1 w/w ustawy oraz § 3 ust. 1 pkt 56 Rozporządzenia Rady Ministrów dnia 09.11.2004 roku w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko (Dz.U. z 2004 roku Nr 257, poz. 2573 ze zmianami) decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia w niniejszej sprawie wydaje się po uzgodnieniu z następującymi organami:

  • Starostwem Powiatowym w Łomży ,
  • Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Łomży.

     Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych uzgodnień oraz opinii pomocniczych.

     Zgodnie z art. 35 § 5 k.p.a. do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dokonania określonych czynności , okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.

     Informuję również, że dla planowanego przedsięwzięcia Inwestor stara się o wsparcie finansowe realizacji projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007 – 2013 – Działanie 2.1 ,,Rozwój transportu drogowego “ w ramach Poddziałania 2.1.2- lokalna infrastruktura drogowa. Gmina planuje uzyskanie refundacji ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w wysokości 65%, natomiast pozostałą część gmina pokryje z własnego budżetu.
Data powstania: czwartek, 2 paź 2008 13:30
Data opublikowania: czwartek, 2 paź 2008 13:38
Opublikował(a): Andrzej Gwiazdowski
Zaakceptował(a): Andrzej Gwiazdowski
Artykuł był czytany: 3347 razy