UTYLIZACJA ODPADÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST (ETERNIT)
Program usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest stosowanych na terytorium Polski przewiduje, że ze względu na zagrożenie jakie one stwarzają, powinny zostać usunięte ze wszystkich obiektów w kraju do 31.12.2032 r.
Koszty zabezpieczenia i w dalszej kolejności usuwania tych wyrobów ciążą na właścicielu nieruchomości, na terenie której się znajdują.
Urząd Gminy Przytuły, stwarza możliwości uzyskania dofinansowania powyższych działań ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Właściciele zabudowanych nieruchomości z terenu Gminy Przytuły, mogą ubiegać się o bezgotówkowe dofinansowanie w/w działań
- demontaż materiałów zawierających azbest,
- transport odpadu niebezpiecznego z miejsca rozbiórki do miejsca unieszkodliwiania poprzez składowanie,
- unieszkodliwienie poprzez składowanie odpadu niebezpiecznego na składowisku.
Osoby zainteresowane wzięciem udziału w projekcie, proszone są o złożenie wniosków do 31 grudnia 2013 r. /termin ostateczny/.
Aby ubiegać się o w/w dofinansowanie należy złożyć:
- Wniosek o udzielenie dofinansowania wykonania prac związanych z odbiorem, transportem odpadów do miejsc unieszkodliwiania i unieszkodliwienie azbestu.
Pliki do pobrania:
- Wniosek (doc) 26 lis 2013 15:22 0,02 MB