BIP Gminy Przytuły

Biuletyn Informacji Publicznej

UCHWAŁA NR XXXVI/150/10 RADY GMINY PRZYTUŁY

z dnia: 24 czerwca 2010 r.
w sprawie: określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Przytuły za I półrocze, informacji o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej oraz informacji o przebiegu wykonania planów finansowych samorządowych instytucji kultury

     Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z poźn.zm.), oraz art. 266, ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz.U. Nr 157, poz. 1240 z poźn.zm.) uchwala się, co następuje:

§1

  1. Zakres informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Przytuły za I półrocze obejmuje:
    1. zestawienie dochodów budżetowych według działów, rozdziałów i paragrafów klasyfikacji budżetowej,
    2. zestawienie wydatków budżetowych według działów, rozdziałów i paragrafów klasyfikacji budżetowej,
    3. zestawienie wykonania planów finansowych zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami,
    4. zestawienie przychodów i rozchodów,
    5. część opisową w zakresie realizacji dochodów i przychodów, wydatków i rozchodów budżetowych ze wskazaniem przyczyn istotnych odchyleń od wielkości planowanych i skutków mogących mieć wpływ na wykonanie budżetu rocznego.
  2. Zestawienia, o których mowa w ust. 1 pkt 1-4 sporządzane powinny być w formie tabelarycznej i zawierać porównanie do wielkości planowanych określonych w uchwale budżetowej, według stanu na dzień 30 czerwca.

§2

  1. Informację o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej sporządza się w szczegółowości nie mniejszej niż określona w przepisach ustawy o finansach publicznych.
  2. Informację, o której mowa w ust. 1 sporządza się po raz pierwszy za I półrocze 2011 roku.

§3

  1. Zakres informacji o przebiegu wykonania planów finansowych samorządowych instytucji kultury za I półrocze obejmuje:
    1. zestawienie przychodów i kosztów w szczegółowości ustalonego planu, sporządzane w formie tabelarycznej i zawierające porównanie do wielkości planowanych, według stanu na dzień 30 czerwca.
    2. zestawienie zobowiązań według stanu na dzień 30 czerwca,w tym wymagalnych w podziale na tytuły:
      • kredyty i pożyczki,
      • dostawy i usługi,
      • publiczno-prawne,
      • wobec pracowników,
      • pozostałe,
    3. zestawienie należności według stanu na dzień 30 czerwca, w tym wymagalnych w podziale na tytuły:
      • z najmu i dzierżawy majątku,
      • pozostałe,
    4. część opisową w zakresie realizacji przychodów i kosztów ze wskazaniem przyczyn istotnych odchyleń od wielkości planowanych i skutków mogących mieć wpływ na wykonanie planu finansowego na koniec roku.

§4

     Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.

§5

     Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący
Rady Gminy Przytuły
(-)Kazimierz Barłowski
Data dodania:
Data upublicznienia: czwartek, 26 sie 2010 13:28
Opublikował(a): Andrzej Gwiazdowski
Zaakceptował(a): Andrzej Gwiazdowski
Artykuł był czytany: 1309 razy