Uchwała Nr V/22/11 Rady Gminy Przytuły
z dnia: 27 stycznia 2011r.
w sprawie: uchwalenia budżetu Gminy Przytuły na rok 2011.
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. „d” oraz lit. „i” ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591 z późn. zm.), ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. Przepisy wprowadzające ustawę o finansów publiczny oraz art. 211, art. 212, art. 214, art. 215, art. 222, art. 235, art. 236, art. 237, art.242, art. 258 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn.zm.) Rada Gminy Przytuły uchwala, co następuje:
- bieżące w wysokości 5 291 021 zł,
- majątkowe w wysokości 601 487 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 1do niniejszej uchwały.
- bieżące w wysokości 4 600 128 zł,
- majątkowe w wysokości 1 292 380. zł, zgodnie z załącznikiem Nr 2 do niniejszej uchwały.
- 1) ogólną w wysokości - 20 000 zł,
- nieprzewidziane wydatki - 20 000 zł.
- zarządzanie kryzysowe w kwocie - 10 055 zł.
2) celową w wysokości - 10 055 zł,
z przeznaczeniem na:
- 1) sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu - w kwocie 186 225,00 zł.
- Ustala się dochody w kwocie 14 700 zł z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz wydatki w kwocie 14 700 zł na realizację zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii.
- Ustala się dochody w kwocie 10 000 zł. i wydatki w kwocie 10 000 zł. związane z realizacją zadań określonych ustawą Prawo ochrony środowiska.
- Zaciągania kredytów i pożyczek na:
- a) sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu - w kwocie 186 225,00 zł.<
- a) zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku budżetowym i w latach następnych jest niezbędna dla zapewnienia ciągłości działania gminy i termin zapłaty upływa w roku następnym,
b) przekazania uprawnień jednostkom organizacyjnym do zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku budżetowym i w latach następnych jest niezbędna dla zapewnienia ciągłości działania gminy i z których wynikające płatności wykraczają poza rok budżetowy, - Dokonywania zmian w budżecie polegających na przeniesieniach w planie wydatków między paragrafami i rozdziałami w ramach działu, w tym wydatków na wynagrodzenia ze stosunku pracy,
- Dokonywania zmian w planie wydatków inwestycyjnych, polegających na przenoszeniu planowanych wydatków między zadaniami z wyłączeniem rozszerzania ich zakresu rzeczowego oraz wprowadzania nowych zadań,
- Przekazania kierownikom jednostek budżetowych uprawnień do dokonywania przeniesień w planie wydatków,
- Przekazania kierownikom innych jednostek organizacyjnych uprawnień do dokonywania przeniesień w planie wydatków,
- Lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu gminy.
Przewodniczący
Rady Gminy Przytuły
(-)Krzysztof Korytkowski
Rady Gminy Przytuły
(-)Krzysztof Korytkowski
Pliki do pobrania:
- Załączniki do uchwały (doc) 23 lut 2011 14:06 0,87 MB