Uchwała Nr XIV/59/12 Rady Gminy Przytuły
z dnia: 27 stycznia 2012 r.
w sprawie: uchwalenia budżetu Gminy Przytuły na rok 2012
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. „d” oraz lit. „i” ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591 z późn. zm.), art.121 ust.1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. - Przepisy wprowadzające ustawę o finansach publicznych ( Dz. U. Nr 157, poz. 1241 z późn. zm. ) oraz art. 211, art. 212, art. 214, art. 215, art. 222, art. 235, art. 236, art. 237, art.242, art. 258 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych ( Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.) Rada Gminy w Przytułach uchwala, co następuje:
- bieżące w wysokości 5 527 011,00 zł,
- majątkowe w wysokości 0,00 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 1do niniejszej uchwały.
- bieżące w wysokości 4 675 415,00 zł,
- majątkowe w wysokości 665 371 ,00 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 2 do niniejszej uchwały.
- 1) ogólną w wysokości - 9 907,00 zł,
- zarządzanie kryzysowe w kwocie - 10 303, 00zł.
2) celową w wysokości - 10 303,00 zł,
z przeznaczeniem na:
- Nadwyżkę budżetu gminy w wysokości - 186 225,00 zł. z przeznaczeniem na:
- planowaną spłatę rat kredytu w kwocie - 186 225,00 zł.
- 1) sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu w kwocie - 100 000,00 zł.
- Ustala się dochody w kwocie 13 650,00 zł z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz wydatki w kwocie 13 650,00 zł na realizację zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.
- Ustala się wydatki w kwocie 2 000,00 zł na realizację zadań określonych w gminnym programie przeciwdziałania narkomanii.
- Ustala się dochody w kwocie 1 000,00 zł i wydatki w kwocie 1 000,00 zł związane z realizacją zadań określonych ustawą Prawo Ochrony Środowiska.
- Zaciągania kredytów i pożyczek na :
- sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu - w kwocie 100 000 zł;
- zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku budżetowym i w latach następnych jest niezbędna dla zapewnienia ciągłości działania gminy i termin zapłaty upływa w roku następnym,
- przekazania uprawnień jednostkom organizacyjnym do zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku budżetowym i w latach następnych jest niezbędna dla zapewnienia ciągłości działania gminy i z których wynikające płatności wykraczają poza rok budżetowy,
- Dokonywania zmian w budżecie polegających na przeniesieniach w planie wydatków między paragrafami i rozdziałami w ramach działu.
- Przekazania kierownikom jednostek budżetowych uprawnień do dokonywania przeniesień w planie wydatków,
- Przekazania kierownikom innych jednostek organizacyjnych uprawnień do dokonywania przeniesień w planie wydatków,
- Lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu gminy.
Przewodniczący
Rady Gminy Przytuły
(-)Krzysztof Korytkowski
Rady Gminy Przytuły
(-)Krzysztof Korytkowski
Pliki do pobrania:
- Załączniki do Uchwały (zip) 1 mar 2012 13:39 0,04 MB