UCHWAŁA NR XXI/104/13 RADY GMINY PRZYTUŁY
z dnia: 24 stycznia 2013 r.
w sprawie: uchwalenia budżetu Gminy Przytuły na rok 2013.
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. „d” oraz lit. „ i ” ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591 z późn. zm.), art.121 ust.1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. - Przepisy wprowadzające ustawę o finansach publicznych ( Dz. U. Nr 157, poz. 1241 z późn. zm. ) oraz art. 211, art. 212, art. 214, art. 215, art. 222, art. 235, art. 236, art. 237, art.242, art. 258 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych ( Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.)Rada Gminy w Przytułach uchwala, co następuje:
- bieżące w wysokości - 6 012 240,00 zł,
- majątkowe w wysokości – 283 695,00 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej uchwały.
- bieżące w wysokości - 5 319 135 ,00 zł,
- majątkowe w wysokości - 1 249 679,00 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 2 do niniejszej uchwały.
- 1) ogólną w wysokości - 7 620,00 zł,
- zarządzanie kryzysowe w kwocie - 12 500,00 zł.
2) celową w wysokości - 12 500,00 zł, z przeznaczeniem na:
- Limity wydatków na zadania inwestycyjne realizowane w roku 2013, zgodnie z załącznikiem Nr 3,
- Wydatki na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności , zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszej uchwały.
- Ustala się dochody w kwocie - 6 825,00 zł z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz wydatki w kwocie – 6 825,00 zł na realizację zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.
- Ustala się wydatki w kwocie - 2 000,00 zł na realizację zadań określonych w gminnym programie przeciwdziałania narkomanii.
- Ustala się dochody w kwocie -2 000,00 zł i wydatki w kwocie - 2 000,00 zł związane z realizacją zadań określonych ustawą Prawo ochrony środowiska.
- Ustala się dochody z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami w kwocie – 95 718,00 zł oraz wydatki w kwocie – 95 718,00 zł na pokrycie kosztów systemu gospodarowania odpadami zgodnie z art.6r ust. 2 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
- Zaciągania kredytów i pożyczek na :
- sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu w kwocie - 100 000,00 zł;
-
- zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku budżetowym i w latach następnych jest niezbędna dla zapewnienia ciągłości działania gminy i termin zapłaty upływa w roku następnym,
- przekazania uprawnień jednostkom organizacyjnym do zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku budżetowym i w latach następnych jest niezbędna dla zapewnienia ciągłości działania gminy i z których wynikające płatności wykraczają poza rok budżetowy,
- Dokonywania zmian w budżecie polegających na przeniesieniach w planie wydatków między paragrafami i rozdziałami w ramach działu, w tym wydatków na wynagrodzenia ze stosunku pracy,
- Dokonywania zmian w planie wydatków inwestycyjnych, polegających na przenoszeniu planowanych wydatków między zadaniami z wyłączeniem rozszerzania ich zakresu rzeczowego oraz wprowadzania nowych zadań,
- Przekazania kierownikom jednostek budżetowych uprawnień do dokonywania przeniesień w planie wydatków,
- Przekazania kierownikom innych jednostek organizacyjnych uprawnień do dokonywania przeniesień w planie wydatków,
- Lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu gminy.
Przewodniczący
Rady Gminy Przytuły
(-)Krzysztof Korytkowski
Rady Gminy Przytuły
(-)Krzysztof Korytkowski
Pliki do pobrania:
- Załączniki do Uchwały (doc) 15 lut 2013 11:15 2,29 MB