Uchwała Nr XXIX/146/14 Rady Gminy w Przytułach
z dnia: 23 stycznia 2014 roku
w sprawie: uchwalenia budżetu Gminy Przytuły na rok 2014.
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. „c”, „d” ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2013 r. poz. 594 z późn. zm.), art.121 ust.2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. - Przepisy wprowadzające ustawę o finansach publicznych ( Dz. U. Nr 157, poz. 1241 z późn. zm. ) oraz art. 211, art. 212, art. 214, art. 215, art. 222, art. 235, art. 236, art. 237, art.242, art.243, art. 258 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych ( Dz. U. z 2013 r., poz. 885 z późn.zm.) Rada Gminy w Przytułach uchwala, co następuje:
- bieżące w wysokości - 6 166 029,00 zł,
- majątkowe w wysokości – 437 161,00 zł,
zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej uchwały.
- bieżące w wysokości - 5 436 900,00 zł
- majątkowe w wysokości - 1 599 947,00 zł,
zgodnie z załącznikiem Nr 2 do niniejszej uchwały.
- 1) ogólną w wysokości - 7 500,00 zł,
- zarządzanie kryzysowe w kwocie - 12 500,00 zł.
2) celową w wysokości - 12 500,00 zł,
z przeznaczeniem na:
- 1) Limity wydatków na zadania inwestycyjne realizowane w roku 2014,
zgodnie z załącznikiem Nr 3,
- 1) Sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu w kwocie - 100 000 zł.
- Ustala się dochody w kwocie - 6 825,00 zł z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz wydatki w kwocie – 6 825,00 zł na realizację zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.
- Ustala się wydatki w kwocie – 2 000,00 zł na realizację zadań określonych w gminnym programie przeciwdziałania narkomanii.
- Ustala się dochody w kwocie - 2 000,00 zł i wydatki w kwocie - 2 000,00 zł związane z realizacją zadań określonych ustawą Prawo ochrony środowiska.
- Ustala się dochody z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami w kwocie – 147 600,00 zł oraz wydatki w kwocie – 147 600,00 zł na pokrycie kosztów systemu gospodarowania odpadami zgodnie z art.6r ust. 2 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
- Zaciągania kredytów i pożyczek na :
- sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu w kwocie - 100 000 zł.
- a) zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku budżetowym i w latach następnych jest niezbędna dla zapewnienia ciągłości działania gminy i termin zapłaty upływa w roku następnym,
- b) przekazania uprawnień jednostkom organizacyjnym do zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku budżetowym i w latach następnych jest niezbędna dla zapewnienia ciągłości działania gminy i z których wynikające płatności wykraczają poza rok budżetowy,
- Dokonywania zmian w budżecie polegających na przeniesieniach w planie wydatków między paragrafami i rozdziałami w ramach działu, w tym wydatków na wynagrodzenia ze stosunku pracy,
- Dokonywania zmian w planie wydatków inwestycyjnych, polegających na przenoszeniu planowanych wydatków między zadaniami z wyłączeniem rozszerzania ich zakresu rzeczowego oraz wprowadzania nowych zadań,
- Przekazania kierownikom jednostek budżetowych uprawnień do dokonywania przeniesień w planie wydatków,
- Lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu gminy.
Przewodniczący
Rady Gminy Przytuły
(-)Krzysztof Korytkowski
Rady Gminy Przytuły
(-)Krzysztof Korytkowski
Pliki do pobrania:
- Załacznik nr 1 Dochody (doc) 25 kwi 2014 09:49 0,01 MB
- PLAN FINANSOWY DOCHODÓW NA ZADANIA ZLECONE W 2014 R. (doc) 25 kwi 2014 09:50 0,01 MB
- Załacznik nr 2 Wydatki (doc) 25 kwi 2014 09:51 1,97 MB
- PLAN FINANSOWY WYDATKÓW NA ZADANIA ZLECONE W 20-14 R. (doc) 25 kwi 2014 09:52 0,03 MB
- Zał4 LIMITY WYDATKÓW NA ZADANIA INWESTYCYJNE REALIZOWANE W ROKU 2014 (doc) 25 kwi 2014 09:52 0,03 MB
- Załącznik nr 4 (doc) 25 kwi 2014 09:53 0,02 MB
- Załacznik nr 5 (doc) 25 kwi 2014 09:53 0,04 MB