z dnia: z dnia 19 stycznia 2012 r.
w sprawie: powołania i składu zespołu interdyscyplinarnego.
z dnia: z dnia 6 lutego 2012 r.
w sprawie: ogłoszenia wykazu nieruchomości gruntowych przeznaczonych do wydzierżawienia w 2012 roku.
z dnia: 7 lutego 2012 roku
w sprawie: powołania Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
z dnia: 20 lutego 2012 r.
w sprawie: przeznaczenia nieruchomości komunalnej do sprzedaży w formie przetargu ustnego ograniczonego.
z dnia: 20 lutego 2012 r.
w sprawie: przeznaczenia nieruchomości komunalnej do sprzedaży w trybie bezprzetargowym w celu poprawienia warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej.
z dnia: 21 marca 2012 r.
w sprawie: ustalenia regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy w Przytułach.
z dnia: 29 marca 2012 r.
w sprawie: zasad przygotowania arkuszy organizacyjnych na rok szkolny 2012/2013 dla szkół prowadzonych przez Gminę Przytuły.
z dnia: 29 marca 2012 r.
w sprawie: powołania Komisji Przetargowej na oddanie w dzierżawę w 2012 roku nieruchomości gminnych.
z dnia: 30 marca 2012 r.
w sprawie: przyjęcia sprawozdania rocznego z wykonania budżetu Gminy Przytuły za 2011 r.
z dnia: 18 kwietnia 2012 r.
w sprawie: powołania Komisji Przetargowej do prowadzenia przetargu na sprzedaż mienia komunalnego.
z dnia: 5 marca 2012r.
w sprawie: powołania stałej komisji przetargowej, celem oceny i wyłonienia ofert najkorzystniejszych w procedurach udzielania zamówień publicznych.
z dnia: 04 maja 2012r.
w sprawie: ustalenia wysokości miesięcznej kwoty stypendium socjalnego dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Przytuły.
z dnia: z dnia 7 maja 2012 r.
w sprawie: wprowadzenia Regulaminu pracy w Urzędzie Gminy Przytuły.
z dnia: 11 maja 2012 r.
w sprawie: zwrotu kosztów zakupu okularów korygujących wzrok do pracy przy obsłudze monitorów ekranowych.
z dnia: 11 maja 2012 roku
w sprawie: zmiany składu zespołu interdyscyplinarnego.
z dnia: 29 maja 2012 r.
w sprawie: ustanowienia pełnomocnika do spraw wyborów - urzędnika wyborczego.
z dnia: 30 maja 2012 r.
w sprawie: wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Przytułach.
z dnia: 30 maja 2012 r.
w sprawie: kontroli zarządczej w Urzędzie Gminy w Przytułach.
z dnia: 4 lipca 2012 r.
w sprawie: przeprowadzania kontroli przestrzegania zasad i warunków korzystania z zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie Gminy Przytuły .
z dnia: 28 września 2012 r.
w sprawie: zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Przytułach
z dnia: 18 października 2012 roku
w sprawie: upoważnienia kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Przytułach do prowadzenia postępowań w sprawach z zakresu wspierania rodziny oraz wydawania w tych sprawach decyzji
z dnia: 18 października 2012 roku
w sprawie: przeprowadzenia konsultacji projektu Programu Współpracy Gminy Przytuły z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2013 rok
z dnia: 12 listopada 2012 roku
w sprawie: ogłoszenia naboru na nowo utworzone stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Przytuły
z dnia: z dnia 27 listopada 2012
w sprawie: zmieniające zarządzenie w sprawie ogłoszenia naboru na nowo utworzone stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Przytuły
z dnia: 12 grudnia 2012 roku
w sprawie: zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Urzędu Gminy Przytuły.