Zarządzenie Nr 125/09
z dnia: 30 września 2009 r.
w sprawie: zasad opracowania materiałów planistycznych do projektu uchwały budżetowej Gminy Przytuły na 2010 rok.
Na podstawie art. 30 ust.2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. Nr. 142, poz. 1591 z późniejszymi zmianami oraz Uchwały Nr XXII/821/2001 Rady Gminy Przytuły z dnia 26 lutego 2001 roku w sprawie procedury uchwalania budżetu gminy oraz rodzaju i szczegółowości materiałów informacyjnych towarzyszących projektowi budżetu gminy, Wójt Gminy Przytuły zarządza co następuje:
§1
Ustala się zasady opracowywania materiałów planistycznych do projektu uchwały budżetowej Gminy Przytuły na rok 2010 zgodnie z załącznikiem nr 1 do zarządzenia.§2
Wykaz referatów, samodzielnych stanowisk Urzędu Gminy, jednostek organizacyjnych, instytucji kultury, ochotniczych straży pożarnych zobowiązanych do opracowania materiałów planistycznych do projektu uchwały budżetowej Gminy Przytuły na 2010 rok określa załącznik nr 2 do zarządzenia.§3
Kierowników jednostek, o których mowa w § 2, zobowiązuje się do opracowania materiałów planistycznych do projektu uchwały budżetowej Gminy Przytuły na rok 2010 w terminie do 31 października 2009 roku .§4
Zobowiązuje się Skarbnika Gminy do przedstawienia Wójtowi Gminy Przytuły zbiorczych materiałów dotyczących projektu uchwały budżetowej Gminy Przytuły w terminie do 10 listopada 2009 roku.§5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.Wójt Gminy Przytuły
(-) Krzysztof, Jan Polkowski
(-) Krzysztof, Jan Polkowski
Pliki do pobrania:
- Załączniki do zarządzenia (doc) 15 gru 2009 13:53 0,05 MB