BIP Gminy Przytuły

Biuletyn Informacji Publicznej

ZARZĄDZENIE NR 85/13 WÓJTA GMINY PRZYTUŁY

z dnia: 2 stycznia 2013 roku
w sprawie: zmieniające zarządzenie w sprawie wprowadzenia Regulaminu pracy Urzędu Gminy w Przytułach

      Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks Pracy (Dz.U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

§1

     W Regulaminie pracy Urzędu Gminy w Przytułach stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 53/12 Wójta Gminy Przytuły z dnia 7 maja 2012 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu pracy w Urzędzie Gminy Przytuły w załączniku nr 1 Wykaz odzieży i obuwia przysługujących pracownikom zatrudnionym w Urzędzie Gminy w Przytułach w tabeli dodaje się:
Lp Stanowisko pracy Zakres wyposażenia
R – odzież i obuwie robocze
O – ochrony indywidualne
Przewidywany okres używalności:
  • w miesiącach,
  • okresach zimowych,
  • do zużycia
6. Dyr. Inspektor ds. obsługi wodociągu gminnego
  1. R- ubranie robocze lub fartuch
  2. R- obuwie skóra/guma
  3. R- nakrycie głowy/beret
  4. O- rękawice ochronne
  5. O – bluza ciepłochronna
  6. R – koszula flanelowa
    12 miesięcy

    18 miesięcy
    36 miesięcy
    do zużycia
    3 o.z.
    6 miesięcy

§2

     Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.

§3

     Zarządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty podania do wiadomości pracowników, zmiany w Regulaminie Pracy w sposób zwyczajowo przyjęty w Urzędzie Gminy Przytuły.

Wójt Gminy Przytuły
(-) Kazimierz Ramotowski
Data dodania:
Data upublicznienia: środa, 20 lut 2013 14:50
Opublikował(a): Andrzej Gwiazdowski
Zaakceptował(a): Andrzej Gwiazdowski
Artykuł był czytany: 1256 razy