BIP Gminy Przytuły

Biuletyn Informacji Publicznej

Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Przytułach

Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 86 z dnia 2005

ZAMAWIAJĄCY

1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Przytuły, do kontaktów: Kazimierz Ramotowski, ul. Supska 10, 18-423 Przytuły, woj. podlaskie, tel. 086 2177007, fax 086 2177013, e-mail: inwestycje@przytuly.powiatlomzynski.pl.

2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Gminy Przytuły, Kazimierz Ramotowski, ul. Supska 10, 18-423 Przytuły, woj. podlaskie, tel. 086 2177007, fax 086 2177013, e-mail: inwestycje@przytuly.powiatlomzynski.pl.

3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Gminy Przytuły, Kazimierz Ramotowski, ul. Supska 10, 18-423 Przytuły, woj. podlaskie, tel. 086 2177007, fax 086 2177013, e-mail: inwestycje@przytuly.powiatlomzynski.pl.

4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Gminy Przytuły, Kazimierz Ramotowski, ul. Supska 10, 18-423 Przytuły, woj. podlaskie, tel. 086 2177007, fax 086 2177013, e-mail: inwestycje@przytuly.powiatlomzynski.pl.

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1) Opis

1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Przytułach.

1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sali gimnastycznej o konstrukcji stalowej obłożonej płytami warstwowymi o posadowieniu na stopach i ławach fundamentowych żelbetowych (o wymiarach 18.5 x 30.9 m), powierzchnia całkowita sali 596.4 m kw. - w oparciu o projekty budowlano-wykonawcze oraz kosztorysy nakładcze. Zamówienie obejmuje również organizacje placu budowy, obsługę geodezyjną, inwentaryzację powykonawczą, przywrócenie terenu do stanu pierwotnego.

1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Przytuły.

1.5) Nomenklatura

1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.21.22.22.

1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

2) Wielkość lub zakres zamówienia

2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sali gimnastycznej o konstrukcji stalowej obłożonej płytami warstwowymi o posadowieniu na stopach i ławach fundamentowych żelbetowych (o wymiarach 18.5 x 30.9 m), powierzchnia całkowita sali 596.4 m kw., kubatura 4500 m sześc., na parterze istniejącego budynku szkoły - zespół szatni, sanitariaty i magazyn sprzętu sportowego - powierzchnia - 188.00 m kw.

3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 10.07.2005; data zakończenia: 31.12.2006;

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 40 000,00 PLN.

2) Warunki uczestnictwa

2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz następujące warunki:

1. wykażą wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat trzech zadań o wartości łącznej 3.2 mln PLN, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia

2. zatrudniają kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami branży konstrukcyjno-budowlanej

3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych

4. spełniają i przyjmują warunki określone w SIWZ oraz we wzorze umowy.

 TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia:

1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert:

2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

3) Informacje administracyjne

3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 16.06.2005, cena - 200,00 zł.

3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.06.2005 godzina 10:00.

3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert.

3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.06.2005, godzina 11:00, Urząd Gminy Przytuły, ul. Supska 10, pokój nr 7.

INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie.

2) Data wysłania ogłoszenia: 20.04.2005.

 

Data powstania: poniedziałek, 9 maj 2005 15:38
Data opublikowania: poniedziałek, 9 maj 2005 15:42
Data przejścia do archiwum: czwartek, 17 lis 2005 10:06
Opublikował(a): Andrzej Gwiazdowski
Zaakceptował(a): Andrzej Gwiazdowski
Artykuł był czytany: 2933 razy