BIP Gminy Przytuły

Biuletyn Informacji Publicznej

DECYZJA O ŚRODOWISKOWYCH UWARUNKOWANIACH

Przytuły, dnia 16 stycznia 2014 roku

KS.6220.8.2013/2014
Przytuły, dnia 16 stycznia 2014 roku KS.6220.8.2013/2014 DECYZJA O ŚRODOWISKOWYCH UWARUNKOWANIACH

     Na podstawie art. 71 ust.1 i ust 2 pkt 2, art. 72 ust. 1 pkt. 3, art. 75 ust. 1 pkt 4, art. 84 i art. 85 ust. 1, ust. 2 pkt. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1235) oraz § 3 ust. 1 pkt 102 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 roku w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. Nr 213, poz. 1397 ze zm.), w związku z art. 104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 roku, poz. 267), po rozpatrzeniu wniosku Pana Maksymiliana Filipkowskiego,
o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia polegającego na budowie obory wolnostanowiskowej o obsadzie bydła w ilości około 90 DJP opartej o metodę chowu bezściołowego wraz z podziemnym wewnętrznym zbiornikiem (kanały rusztowe) na gnojowicę o pojemności około 1500 m3 i zbiornikiem na ścieki sanitarne o pojemności około 10 m2 na działce nr 229 we wsi Wilamowo, gmina Przytuły
oraz po zasięgnięciu opinii Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Białymstoku i Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Łomży

STWIERDZAM

brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla wyżej wymienionego przedsięwzięcia.

UZASADNIENIE


      Pan Maksymilian Filipkowski, wystąpił do Wójta Gminy Przytuły z wnioskiem o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie obory wolnostanowiskowej o obsadzie bydła w ilości około 90 DJP opartej o metodę chowu bezściołowego wraz z podziemnym wewnętrznym zbiornikiem (kanały rusztowe) na gnojowicę o pojemności około 1500 m3 i zbiornikiem na ścieki sanitarne o pojemności około 10 m2 na działce nr 229 we wsi Wilamowo, gmina Przytuły.
     Do wniosku dołączono 3 egzemplarze karty informacyjnej przedsięwzięcia wraz z jej zapisem w formie elektronicznej, poświadczoną przez właściwy organ kopię mapy ewidencyjnej w skali 1:5000 obejmującej obszar, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie oraz wypis z ewidencji gruntów obejmujący przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie oraz wypisy działek sąsiednich.
      Na podstawie art. 61 § 4 Kpa powiadomiono strony o wszczęciu postępowania administracyjnego, informując jednocześnie o możliwości zapoznania się ze złożonym wnioskiem oraz o możliwości składania uwag i zastrzeżeń. We wskazanym terminie strony nie wniosły uwag, ani zastrzeżeń do przedmiotu postępowania.
      Planowane przedsięwzięcie zgodnie z § 3 ust. 1 pkt 102 – chów lub hodowla zwierząt, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 pkt 51, w liczbie nie mniejszej niż 60 dużych jednostek przeliczeniowych inwentarza (DJP) Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. Nr 213, poz. 1397 ze zm.) została zaliczona do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko, dla których obowiązek przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko może być wymagany.
      Na podstawie art. 64 ust. 1 i art. 78 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, organ prowadzący postępowanie pismem, znak: KS.6220.8.2013 z dnia 28 listopada 2013 r., wystąpił do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Białymstoku i Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Łomży o wyrażenie opinii w przedmiocie stwierdzenia obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko planowanego przedsięwzięcia.
      Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Białymstoku postanowieniem nr WOOŚ II.4240.527.2013.RD z dnia 12 grudnia 2013 roku stwierdził, że dla planowanego przedsięwzięcia nie istnieje konieczność przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko.
      W uzasadnieniu Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska stwierdził, że analiza materiału dowodowego pod kątem dalszych wymagań zawartych w art. 63 ust. 1 pkt 2 ww. ustawy pozwala wnioskować, że przedsięwzięcie nie stanowi zagrożenia dla środowiska, w tym również przy istniejącym użytkowaniu terenu, zdolności samooczyszczania się środowiska i odnawiania się zasobów naturalnych, walorów przyrodniczych i krajobrazowych. Wnioskowane przedsięwzięcie nie jest zlokalizowane na obszarach wodno–błotnych, na obszarach przylegających do jezior i obszarach wybrzeży, na górskich lub leśnych, czy innych obszarach objętych ochroną, w tym w strefie ochronnej ujęć wód i obszarach ochronnych zbiorników wód śródlądowych. Ze względu na charakter inwestycji oraz jej lokalizację, w ocenie organu ryzyko znaczącego wpływu na przedmiot ochrony oraz integralność obszarów Natura 200 nie występuje.
      Przedsięwzięcie nie będzie również realizowane na obszarach, na których standardy jakości środowiska zostały przekroczone, na obszarach o krajobrazie mającym znaczenie historyczne, kulturowe lub archeologiczne oraz na obszarach ochrony uzdrowiskowej.
      Biorąc pod uwagę usytuowanie, rodzaj i skalę przedsięwzięcia, w ocenie organu jego realizacja i eksploatacja nie będzie stanowiła znacznej uciążliwości i nie spowoduje przekroczenia dopuszczalnych norm środowiska poza terenem, do którego inwestor posiada tytuł prawny.
      Po przeanalizowaniu całości zgromadzonego materiału w przedmiotowej sprawie oraz biorąc pod uwagę powyższe uwarunkowania związane z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko uznano, że odstąpienie od obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedmiotowego przedsięwzięcia jest uzasadnione,
      Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Łomży pismem z dnia 19 grudnia 2013 r., znak NZ.4151.79.2013 (Opinia nr 157/NZ/2013) wyraził opinię, że dla przedmiotowego przedsięwzięcia nie istnieje obowiązek przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko.
      W uzasadnieniu swojej opinii organ sanitarny stwierdził, że w celu zidentyfikowania możliwego bezpośredniego i pośredniego wpływu inwestycji na środowisko, zdrowie, warunki życia ludzi, dobra materialne oraz wzajemne oddziaływanie między tymi elementami dokonano analizy parametrów przedsięwzięcia określonych w art. 63 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r., tj. na:
    1) rodzaj i skalę przedsięwzięcia, które z racji charakteru nie pociąga za sobą zagrożeń, tym bardziej znaczących oddziaływań na klimat akustyczny, powietrze, wodę i grunty,
    2) wykorzystanie zasobów naturalnych – prognozuje się wykorzystanie normatywnych wielkości w zakresie zużycia wody, materiałów, paliw oraz energii, a wszelkie zużyte surowce będą wykorzystywane zgodnie z obowiązującymi normami oraz przepisami,
    3) brak nakładania się oddziaływań,
    4) brak zwiększenia rodzaju i ilości zanieczyszczeń w stosunku do stanu obecnego (emisja hałasu oraz zagrożenia jakości powietrza i jakości wód oraz negatywnego oddziaływania na środowisko),
    5) usytuowanie przedsięwzięcia – przedsięwzięcie realizowane będzie poza obszarem podlegającym ochronie.
     W ocenie organu przeprowadzenie oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko w niniejszej sprawie nie jest wymagane.
     Reasumując organ sanitarny stwierdził, że realizacja i funkcjonowanie przedmiotowego przedsięwzięcia zgodnie z opracowaną kartą informacyjną oraz z nowoczesnymi rozwiązaniami technicznymi nie pogorszy środowiska przyrodniczego i nie będzie oddziaływać negatywnie na zdrowie człowieka.
     Zgodnie z art. 63 ust. 1 przedmiotowej ustawy Wójt Gminy Przytuły dokonał wnikliwej analizy zgromadzonych dokumentów, uwzględniając łącznie następujące uwarunkowania:
  1. Rodzaj i charakterystyka przedsięwzięcia:
    • Skala przedsięwzięcia i wielkość zajmowanego terenu oraz ich wzajemne proporcje
           Obecnie inwestor prowadzi hodowlę bydła w ilości około 60,5 DJP w oparciu o istniejące budynki inwentarskie i gospodarcze zlokalizowane na działce nr 54 w obrębie wsi Grzymki, gm. Przytuły.
           Projektowane przedsięwzięcie zlokalizowane zostanie na części działki nr 229 o powierzchni 6,7251 ha, zlokalizowanej w obrębie wsi Wilamowo w gminie Przytuły.
           W ramach projektowanego przedsięwzięcia przewiduje się realizację:
      • budynku obory o obsadzie bydła około 90 DJP w systemie chowu wolnostanowiskowego, bezściołowego o powierzchni zabudowy około 1000 m2,
      • podziemnego wewnętrznego zbiornika na gnojowicę (kanały rusztowe) o pojemności około 1500 m3,
      • zbiornika na ścieki sanitarne o pojemności około 10 m3.
           Obora zostanie zrealizowana w technologii tradycyjnej według indywidualnego projektu. Nowy budynek inwentarski wraz z udojnią, zlewnią mleka i pomieszczeniem socjalnym będzie murowany, parterowy, z dachem dwuspadowym, kryty blachą trapezową. Na ścianach bocznych zamontowane będą kurtyny z napędem bocznym.
           Obiekt wyposażony będzie w instalację wentylacyjną, elektryczną oświetleniową i siłę na bazie przyłącza z sieci n.n. oraz instalację wodociągową z wodociągu wiejskiego.
           W projekcie budowlanym obory przewidziane są trzy strefy funkcjonalne:
      • strefa przychówku dla jałówek cielnych i cieląt wraz ze stanowiskami porodowo-zabiegowymi oraz boksem dla krów zasuszonych z matami legowiskowymi,
      • korytarz paszowy,
      • strefa wolnostanowiskowa dla krów dojnych z matami legowiskowymi.
           Gnojowica pochodząca z chowu bydła gromadzona będzie w kanałach rusztowych o łącznej pojemności około 1500 m3, skąd okresowo będzie wywożona na użytki rolne.
           Zbiornik na ścieki porządkowe i sanitarne ze zlewni mleka o pojemności około 10 m3, wykonany będzie z betonu z dodatkiem środka wodoszczelnego i kwasoodpornego.
           Z chwilą uruchomienia nowego budynku inwentarskiego chów bydła w istniejących budynkach inwentarskich we wsi Grzymki zostanie zlikwidowany.
    • Powiązania z innymi przedsięwzięciami (w szczególności z uwzględnieniem nakładania się oddziaływań)
           Realizacja przedsięwzięcia nie będzie powiązana pod względem techniczno -organizacyjnym i technologicznym z realizacją innych inwestycji. Jest natomiast powiązana funkcjonalnie z istniejącym na działce nr 54 we wsi Grzymki, gm. Przytuły gospodarstwem hodowlanym.
           Nie przewiduje się kumulowania oddziaływań na środowisko.
    • Wykorzystywanie zasobów naturalnych
           Przy realizacji przedsięwzięcia wykorzystane będzie kruszywo naturalne, drewno i woda. Kruszywo naturalne zostanie zakupione w koncesjonowanej kopalni kruszywa, drewno w składzie drewna. W trakcie budowy oraz funkcjonowania obory wykorzystana będzie woda pochodząca z wodociągu wiejskiego.
    • Emisja i występowanie innych uciążliwości
           Funkcjonowanie projektowanego przedsięwzięcia nie spowoduje istotnego z punktu widzenia lokalnych warunków aerosanitarnych, pogorszenia stanu czystości powietrza atmosferycznego w jej otoczeniu.
           W trakcie robót budowlanych będą powstawały zanieczyszczenia powietrza w postaci gazów i pyłów pochodzących z silników maszyn budowlanych oraz środków transportu. Wynika stąd konieczność ograniczenia zanieczyszczeń powietrza poprzez zastosowanie sprawnych maszyn i środków transportu oraz właściwą organizację prac eliminującą zjawisko pylenia.
           Budowa obory wyposażonej w odpowiedni system wentylacji i odprowadzania ścieków pozwoli na zmniejszenie emisji zanieczyszczeń mikroorganicznych oraz związków zapachowych.
           Poziom hałasu w odległości występowania najbliższej zabudowy mieszkaniowej nie będzie w zasadzie odróżnialny od panującego na tym terenie tła akustycznego, oddziaływanie akustyczne obiektów na tereny sąsiedniej zabudowy mieszkaniowej praktycznie nie będzie występowało.
           W trakcie realizacji inwestycji powstaną odpady budowlane (gruz budowlany, złom stalowy, opakowania po impregnatach, itp.), które będą selektywnie składowane zgodnie z przepisami o odpadach, a następnie wywożone do odzysku lub unieszkodliwienia. Oleje, smary i inne substancje niebezpieczne powinny być przechowywane w szczelnych i opisanych pojemnikach. Masa ziemna pochodząca z wykopów zostanie wykorzystana do niwelacji terenu.
           Padłe w czasie hodowli bydło będzie na bieżąco odbierane przez wyspecjalizowane firmy celem ich utylizacji.
           Powstałe w procesach hodowlanych odchody zwierzęce (gnojowica) zostaną w pełni zagospodarowane i wykorzystane do nawożenia gruntów rolnych. Niewielkie ilości ścieków sanitarnych gromadzone w odrębnym zbiorniku po jego wypełnieniu będą wywożone do najbliższej oczyszczalni ścieków.
    • Ryzyko wystąpienia poważnej awarii, przy uwzględnieniu używanych substancji i stosowanych technologii
           Podczas budowy oraz funkcjonowania obory i towarzyszącej jej infrastruktury rolniczej nie przewiduje się stosowania innowacyjnych technologii, czy też nowych, dotychczas nieprzetestowanych substancji mogących powodować ryzyko poważnej awarii. Do budowy zostaną wykorzystane sprawdzone materiały, substancje oraz wielokrotnie stosowane procesy technologiczne, które ze względu na specyfikę i sposób zastosowania nie stanowią zagrożenia poważną awarią, mogącą nieść ze sobą skutki uboczne w realizacji przedsięwzięcia.
  2. Usytuowanie przedsięwzięcia ze zwróceniem uwagi na możliwe zagrożenie środowiska, zwłaszcza przy istniejącym użytkowaniu terenu, zdolność samooczyszczania się środowiska i odnawianie się zasobów naturalnych, walory przyrodnicze i krajobrazowe oraz uwarunkowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego uwzględniające:
    • obszary wodno–błotne oraz inne obszary o płytkim zaleganiu wód podziemnych – nie występują,
    • obszary wybrzeży – nie występują,
    • obszary górskie lub leśne – nie występują,
    • obszary objęte ochroną, w tym strefy ochronne ujęć wód i obszary ochronne ujęć wód śródlądowych – nie występują,
    • obszary wymagające specjalnej ochrony ze względu na występowanie gatunków roślin i zwierząt oraz siedlisk przyrodniczych objętych ochroną, w tym obszary sieci Natura 2000 wyznaczone w trybie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody (Dz. U. Nr 92, poz. 880 ze zm.) – planowane przedsięwzięcie położone jest poza obszarami ochrony przyrody, a najbliższe przedsięwzięciu obszary ochrony przyrody:
      • Specjalny Obszar Ochrony Siedlisk Dolina Biebrzy (PLH 200008) zatwierdzony Decyzją Komisji Europejskiej z dnia 10 stycznia 2011 roku,
      • Obszar Specjalnej Ochrony Ptaków Natura 2000 Ostoja Biebrzańska (PLB200006) wyznaczony rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 stycznia 2011 r. w sprawie obszarów specjalnej ochrony ptaków (Dz. U. Nr 25, poz. 133), stanowiące jednocześnie otulinę Biebrzańskiego Parku Narodowego, położone są w odległości około 6,8 km w kierunku wschodnim,
    • obszary o krajobrazie mającym znaczenie historyczne, kulturowe lub archeologiczne – nie występują,
    • gęstość zaludnienia – przedsięwzięcie będzie realizowane na terenie wiejskim o bardzo małej gęstości zaludnienia,
    • obszary przylegające do jezior – nie występują,
    • obszary ochrony uzdrowiskowej – nie występują.
         Inwestycja będzie zlokalizowana na działce o numerze ewidencyjnym 229 o powierzchni 6,7251 ha w obrębie wsi Wilamowo w gminie Przytuły, powiat łomżyński, województwo podlaskie.
         Teren obejmujący planowane przedsięwzięcie nie posiada miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
         Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Przytuły zatwierdzonego Uchwałą Nr IX/37/03 Rady Gminy Przytuły z dnia 22 lipca 2003 roku powyższa działka posiada funkcję rolniczą.
  3. Rodzaj i skala możliwego oddziaływania rozważanego w odniesieniu do uwarunkowań wymienionych punkcie I i II
    • Zasięg oddziaływania obszaru geograficznego i liczby ludności, na którą przedsięwzięcie może oddziaływać Oddziaływanie przedsięwzięcia ograniczone będzie do granic nieruchomości, na której będzie realizowana inwestycja.
    • Transgraniczny charakter oddziaływania przedsięwzięcia na poszczególne elementy przyrodnicze
           Dla planowanego przedsięwzięcia z uwagi na znaczną odległość od granicy państwowej z Białorusią (około 105 km) i Federacją Rosyjską i Republiką Litwy (około 110 km) oraz ze względu na miejscowy zasięg wyklucza się możliwość transgranicznego oddziaływania na środowisko.
    • Wielkość i złożoność oddziaływania, z uwzględnieniem obciążenia istniejącej infrastruktury technicznej
           W czasie budowy obory oraz zbiorników na gnojowicę i ścieki sanitarne wykorzystana będzie woda pochodząca z istniejącej sieci wodociągowej poprzez indywidualne przyłącze. Zapotrzebowanie wody do celów sanitarnych wyniesie około 0,5 m3/dzień. W trakcie chowu zwierząt zapotrzebowanie wody zwiększy się do 10,8 m3/dobę. Nie będzie to stanowić zagrożenia dla zasobów ujęcia wody we wsi Doliwy.
           Zasilanie w energię elektryczną następować będzie z istniejącej sieci n.n. doprowadzonej do gospodarstwa hodowlanego. Zapotrzebowanie dzienne na energię elektryczną przy budowie obory i towarzyszącej infrastruktury (do zasilania betoniarki), a w trakcie jej funkcjonowania (zasilanie urządzeń technologicznych i oświetlenie) wynosić będzie około kilku kW. Nie wystąpi zapotrzebowanie na energię cieplną i gazową.
    • Prawdopodobieństwa oddziaływania
           W czasie realizacji inwestycji i funkcjonowania przedsięwzięcia wystąpią oddziaływania w zakresie rzeźby terenu (wykopy budowlane pod fundamenty), w zakresie szaty roślinnej (likwidacja roślinności trawiastej), w zakresie gleb (zerwanie pokrywy glebowej w obrębie posadowienia obiektów), w zakresie warunków klimatu akustycznego (hałas związany z pracą maszyn budowlanych i hodowlą zwierząt), warunków aerosanitarnych (pył i spaliny związane z pracą maszyn budowlanych i środków transportu). Oddziaływania na środowisko będą miały charakter lokalny. Wszystkie rodzaje oddziaływań zgodnie z założeniami ograniczone będą do granic nieruchomości inwestora przedsięwzięcia.
    • Czas trwania, częstotliwość i odwracalność oddziaływania
           Na etapie realizacji przedsięwzięcia jego oddziaływanie będzie miało charakter krótkotrwały i odwracalny (zanieczyszczenie powietrza, hałas, odpady związane z budową obiektów). W czasie funkcjonowania obory część oddziaływań będzie miała charakter stały i nieodwracalny (zanieczyszczenie powietrza, hałas związany z chowem bydła). Po zakończeniu prac budowlanych oddziaływanie gospodarstwa hodowlanego na środowisko ulegnie poprawie.

     Po zasięgnięciu opinii Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Białymstoku i Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Łomży oraz zgodnie z wymogami art. 63, ust. 2 ustawy dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko w postanowieniu z dnia 27 grudnia 2013 roku Wójt Gminy Przytuły uznał przedsięwzięcie polegające na budowie obory wolnostanowiskowej o obsadzie bydła w ilości około 90 DJP opartej o metodę chowu bezściołowego wraz z podziemnym wewnętrznym zbiornikiem (kanały rusztowe) na gnojowicę o pojemności około 1500 m3 i zbiornikiem na ścieki sanitarne o pojemności około 10 m2 na działce nr 229 we wsi Wilamowo, gmina Przytuły, jako niewymagające przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko.
     Biorąc pod uwagę zakres przedsięwzięcia, przepisy ustawy oraz opinie organów ochrony środowiska postanowiono orzec jak w sentencji.
     Zgodnie z art. 10 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego obwieszczeniem Wójta Gminy Przytuły organ prowadzący postępowanie zawiadomił o zakończonym postępowaniu administracyjnym. W terminie 7 dni strony mogły zapoznać się z aktami sprawy, wypowiedzieć się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
     Obwieszczenie wywieszono na tablicy ogłoszeń Urzędu oraz zamieszczono w Biuletynie Informacji Publicznej.

POUCZENIE

     Decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach dołącza się do wniosku o wydanie decyzji, o której mowa w art. 72, ust.1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2013r., poz. 1235). Wniosek ten powinien zostać złożony nie później niż przed upływem 4 lat od dnia, w którym decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach stała się ostateczna. Termin ten może ulec wydłużeniu o dwa lata, jeżeli realizacja planowanego przedsięwzięcia przebiega etapowo oraz nie zmieniły się warunki określone w niniejszej decyzji.
     Od niniejszej decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łomży za pośrednictwem Wójta Gminy Przytuły w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia. Odwołanie od decyzji powinno zawierać zarzuty odnoszące się do decyzji, określać istotę i zakres żądania będącego przedmiotem odwołania oraz wskazywać dowody uzasadniające to żądanie.

Wójt Gminy Przytuły
(-) Kazimierz Ramotowski

     W załączeniu:
  1. Charakterystyka przedsięwzięcia – zał. Nr 1 do Decyzji
  2. Załącznik graficzny – zał. Nr 2 do Decyzji (kopia mapy ewidencyjnej w skali 1:5000 z określeniem granic przedsięwzięcia oraz obszaru oddziaływania na środowisko)

     Otrzymują:
  1. Pan Maksymilian Filipkowski, zam. Grzymki 15, 18-421 Przytuły
  2. Strony biorące udział w postepowaniu
  3. a/a

     Do wiadomości:
  1. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Białymstoku
  2. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Łomży
Data powstania: czwartek, 16 sty 2014 08:26
Data opublikowania: wtorek, 28 sty 2014 08:30
Opublikował(a): Andrzej Gwiazdowski
Zaakceptował(a): Andrzej Gwiazdowski
Artykuł był czytany: 3044 razy