OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2013r. , poz. 267 z późn. zm.) w związku z art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r. poz. 1235 z późn. zm.)
o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia polegającego na remoncie drogi powiatowej nr 1826B Gardoty - Grzymki w km 0+000 – 2+250 gm. Przytuły, pow. łomżyński, woj. Podlaskie
Decyzja została wydana na wniosek Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży. Liczba stron postępowania w przedmiotowej sprawie przekracza 20. Zatem zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r. poz. 1235 z późn. zm.) stosuje się przepis art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego przewidujący zawiadomienie stron o czynnościach postępowania przez obwieszczenie lub inny zwyczajowo przyjęty sposób publicznego ogłaszania.
Wyznacza się stronom postępowania termin 14 dni, licząc od dnia podania powyższej informacji do publicznej wiadomości, na zapoznanie się z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy, w tym opiniami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Białymstoku i opinią Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Łomży, w Urzędzie Gminy Przytuły, pok. nr 3, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 15.30. Niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Przytuły oraz wywieszone na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Przytuły przy ul. Supskiej 10.
(-) Kazimierz Ramotowski