NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
WÓJT GMINY PRZYTUŁY
ogłasza
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE GMINY PRZYTUŁY
ul. Supska 10
18-423 Przytuły
wolne stanowisko urzędnicze:
ds. zagospodarowania przestrzennego
Wójt Gminy Przytuły, na podstawie art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2024 r. poz. 1135) ogłasza nabór na Stanowisko ds. zagospodarowania przestrzennego.
Miejsce wykonywania pracy.
Urząd Gminy w Przytułach, ul. Supska 10, 18-423 Przytuły.
Określenie stanowiska pracy.
Stanowisko ds. zagospodarowania przestrzennego.
Liczba lub wymiar etatu: 1
Wymagania niezbędne.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe lub wobec której nie wydano prawomocnego wyroku warunkowo umarzającego postępowanie karne w sprawie popełnienia przestępstwa.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku pracy.
- Nieposzlakowana opinia.
- Wykształcenie wyższe preferowane: budownictwo, architektura, techniczne o kierunku związanym z budownictwem, zagospodarowaniem i planowaniem przestrzennym.
- Dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
Wymagania dodatkowe.
1. Umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa.
2. Umiejętność pracy w zespole.
3. Znajomość przepisów prawa związanych z zakresem wykonywanych zadań, a w szczególności:
- ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane;
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
- ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
- ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.
- ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
4. Predyspozycje osobowościowe: samodzielność, zaangażowanie organizacyjne, zdolności analityczne, komunikacyjne, sumienność, rzetelność, odporność na stres, wysoka kultura osobista.
5. Dobra umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows, programów pakietu Microsoft Office.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Prowadzenie spraw związanych ze sporządzeniem i zmianą studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.
- Prowadzenie spraw związanych z planami zagospodarowania przestrzennego.
- Prowadzenie spraw związanych z roszczeniami finansowymi, wynikającymi z ustaleń planów zagospodarowania przestrzennego.
- Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu nieruchomości w planie zagospodarowania przestrzennego i studium.
- Dokonywanie okresowej oceny zmian w zagospodarowaniu przestrzennym.
- Prowadzenie spraw z zakresu ustalanie warunków zabudowy i zagospodarowaniu terenu.
- Prowadzeniu rejestru wydanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.
- Wykonywanie zadań związanych z przygotowaniem dokumentacji na planowanie zadania inwestycyjnego oraz prowadzenie spraw związanych z realizacją gminnych inwestycji.
- Prowadzenie spraw związanych z opracowaniem strategii rozwoju gminy.
- Przygotowywanie projektów decyzji, zarządzeń i uchwał.
- Prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących wydawania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
- Prowadzenie numeracji porządkowej nieruchomości.
- Bieżące monitorowanie przepisów.
- Wykonywanie doraźnych poleceń wydawanych przez przełożonych, a nie ujętych w powyższym wykazie jeśli nie są one sprzeczne z przepisami prawa.
Wymagane dokumenty.
- Curriculum vitae (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
- Kwestionariusz osobowy podpisany przez kandydata.
- Kopie dokumentów poświadczające wykształcenie (dyplomy, zaświadczenia, świadectwa).
- Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia, lub oświadczenie kandydata o pozostaniu w stosunku pracy).
- Inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności (np. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach).
- Podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
- Podpisane oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
- Podpisanie oświadczenia kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
- Podpisane oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
- Podpisane oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w procesie naboru na stanowisko.
Jeśli w liście motywacyjnym lub CV lub w innych załączonych dokumentach zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art.9 ust. 1 RODO niezbędna jest dodatkowa Państwa zgoda na ich przetwarzanie, wyrażona w formie dopisku bezpośrednio w liście motywacyjnym lub CV w brzmieniu: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym/CV oraz załączonych dokumentach. (czytelny podpis kandydata)”.
W przypadku niedostarczenia kompletu wyżej wymienionych dokumentów kandydat nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze i nie zostanie dopuszczony do dalszego postępowania kwalifikacyjnego.
UWAGA
- Dokumenty aplikacyjne muszą być podpisane czytelnie. Brak podpisu lub któregokolwiek z dokumentów wyżej wymienionych skutkuje odrzuceniem oferty.
- Jeżeli kandydat składa kopie dokumentów, powinny być one potwierdzone za zgodność z oryginałem, przy czym poświadczenie może być dokonane przez kandydata. Na prośbę Komisji Konkursowej kandydat jest zobowiązany przedstawić oryginały dokumentów.
Warunki pracy na danym stanowisku:
- miejsce pracy – Urząd Gminy Przytuły,
- bezpieczne warunki pracy, brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,
- budynek urzędu jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych, praca na parterze budynku,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę – pierwsza umowa zawarta będzie na czas określony do 6-ciu miesięcy, z możliwością przedłużenia. Osoba wyłoniona podczas naboru, która nie była wcześniej zatrudniona w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych na czas nieokreślony albo na czas określony, dłuższy niż 6 miesięcy i nie odbyła służby przygotowawczej zakończonej zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym, może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej, a pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika,
- czas pracy: pełny wymiar, podstawowy system czasu pracy – 8 godzin na dobę
i przeciętnie 40 godzin tygodniowo, - stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- bezpośredni przełożony – kierownik referatu Rozwoju Gospodarczego
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie, w sekretariacie urzędu, znajdującym się w budynku Urzędu Gminy, ul. Supska 10, 18-423 Przytuły lub drogą pocztową na adres: Urząd Gminy w Przytułach, ul. Supska 10, 18-423 Przytuły bądź elektronicznie na adres: gmina@przytuly.powiatlomzynski.pl z dopiskiem "Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. zagospodarowania przestrzennego ” w terminie do dnia 24 lutego 2025 roku (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Przytułach).
Dokumenty złożone elektronicznie muszą być opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu zgodnie z ustawą z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej.
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu konkursu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
Kopie dokumentów przedłożonych w ofercie winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem.
Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Gminy Przytuły zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne 4 kolejnych najlepszych kandydatów będą przechowywane w kadrach Urzędu Gminy Przytuły, przez okres 3 miesięcy licząc od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru i po upływie tego terminu, w przypadku ich nieodebrania, zostaną komisyjnie zniszczone. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów, w przypadku ich nieodebrania, po upływie miesiąca od daty upowszechnienia informacji o wyniku naboru, zostaną komisyjnie zniszczone.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Przytuły, ul. Supska 10, 18-423 Przytuły.
Dodatkowych informacji udziela p. Elżbieta Błaszczak – kierownik referatu organizacyjnego i spraw pracowniczych, tel. 505616399
Przytuły, dnia 12.02.2025 r.
Wójt Gminy Przytuły
(-) Kazimierz Ramotowski
KLAUZULA INFORMACYJNA – NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE. L. z 2016r. Nr 119, s.1; dalej zwanego RODO informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych jest Wójt Gminy Przytuły, ul. Supska 10,18-423 Przytuły tel.: 512 413 016, email: gmina@przytuly.powiatlomzynski.pl.
- Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych Osobowych we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pomocą adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w związku z przeprowadzaniem naboru na stanowisko urzędnicze. W związku z powyższym podstawą prawną przetwarzania są:
- Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. g) RODO. Przepisy szczególne zostały zawarte w: - ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135.; - ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465.).
- Przetwarzanie danych jest wymogiem ustawowym, jak również umownym. Osoby, których dane dotyczą są zobowiązane do ich podania. Nieprzekazanie danych skutkować będzie niemożnością przystąpienia do naboru na wolne stanowisko urzędnicze/kierownicze stanowisko urzędnicze.
- Inne dane osobowe, aniżeli określone w zakresie wskazanym w przepisach prawa, będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
- Dane osobowe pięciu najlepszych kandydatów będą przetwarzane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru. Dane pozostałych kandydatów będą przetwarzane do zakończenia procesu naboru na wolne stanowisko urzędnicze/kierownicze stanowisko urzędnicze. W przypadku zaskarżenia do sądu administracyjnego czynności dokonywanych w trakcie naboru na wolne stanowisko urzędnicze/kierownicze stanowisko urzędnicze – dane będą przetwarzane do momentu prawomocnego zakończenia postępowania.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
- Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
- W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
11. Ponadto w zakresie danych osobowych, których podanie jest dobrowolne przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy Administratora.
12. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 2 oraz § 3- 5 Kodeksu pracy jest obowiązkowe. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
13. Państwa dane mogą zostać przekazane następującym kategoriom odbiorców: podmiotom przetwarzającym – osobom fizycznym lub prawnym, organom publicznym, jednostkom lub innym podmiotom, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora – w szczególności dostawcom usług teleinformatycznych, podmiotom zapewniającym ochronę danych osobowych i bezpieczeństwo IT; podmiotom lub organom którym Administrator jest ustawowo obowiązany przekazywać dane lub uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa; operatorom pocztowym.
-
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE (doc)
12 lut 2025 12:59
0,03 MB
-
Oświadczenie kandydata do zatrudnienia w Urzędzie Gminy Przytuły (doc)
12 lut 2025 13:00
0,04 MB
-
KLAUZULA INFORMACYJNA – NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE (docx)
12 lut 2025 13:01
0,02 MB