NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W URZĘDZIE GMINY PRZYTUŁY
WÓJT GMINY PRZYTUŁY
ogłasza
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE GMINY PRZYTUŁY
ul. Supska 10
18-423 Przytuły
wolne stanowisko urzędnicze:
ds.gospodarki odpadami komunalnymi
Wójt Gminy Przytuły, na podstawie art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2024 r. poz. 1135) ogłasza nabór na Stanowisko ds. gospodarki odpadami komunalnymi.
Miejsce wykonywania pracy.
Urząd Gminy w Przytułach, ul. Supska 10, 18-423 Przytuły.
Określenie stanowiska pracy.
Stanowisko ds. gospodarki odpadami komunalnymi.
Liczba lub wymiar etatu: 1
Osoba ubiegająca się o zatrudnienie winna spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe: ochrona środowiska, administracja, preferowane: ekonomiczne, finanse-rachunkowość,
- bardzo dobra znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o odpadach, utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ordynacji podatkowej.
- biegła obsługa komputera i systemów informatycznych oraz urządzeń biurowych,
Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:
- pracowitość, odpowiedzialność, samodzielność,
- dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy w zespole i kształtowania stosunków międzyludzkich,
- komunikatywność, samodyscyplina,
- staż pracy – mile widziany,
- znajomość obsługi programu biurowego z zakresu gospodarki odpadami.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem systemu odbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Przytuły,
- obsługa systemu informatycznego obsługującego system odbioru odpadów komunalnych,
- stała aktualizacja bazy danych rejestru gminnego wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi,
- opracowywanie projektów uchwał i aktów prawa miejscowego wymaganych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz stała ich weryfikacja,
- współudział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych,
- przygotowanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań i informacji dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi,
- kontrolowanie realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa dotyczących funkcjonowania systemu odbierania odpadów komunalnych oraz regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Przytuły,
- współpraca z organami administracji publicznej, organami ochrony środowiska oraz innymi w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi,
- prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach wynikających ze znowelizowanej ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie,
- przygotowanie postanowień i decyzji administracyjnych z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi,
- sporządzanie sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi,
- prowadzenie wymaganych ewidencji i rejestrów,
- prowadzenie postępowania egzekucyjnego w zakresie należności z tytułu opłat za odpady komunalne.
- dekretowanie wyciągów bankowych,
- przekazywanie dokumentów księgowych do zatwierdzenia merytorycznego na poszczególne stanowiska,
- wprowadzanie do ewidencji komputerowej dowodów księgowych (faktur, not księgowych, polecenia księgowania, wyciągów bankowych i innych dokumentów).
Wymagane dokumenty.
- Curriculum vitae (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
- Kwestionariusz osobowy podpisany przez kandydata.
- Kopie dokumentów poświadczające wykształcenie (dyplomy, zaświadczenia, świadectwa).
- Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia, lub oświadczenie kandydata o pozostaniu w stosunku pracy).
- Inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności (np. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach).
- Podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
- Podpisane oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
- Podpisanie oświadczenia kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
- Podpisane oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
- Podpisane oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w procesie naboru na stanowisko.
Jeśli w liście motywacyjnym lub CV lub w innych załączonych dokumentach zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art.9 ust. 1 RODO niezbędna jest dodatkowa Państwa zgoda na ich przetwarzanie, wyrażona w formie dopisku bezpośrednio w liście motywacyjnym lub CV w brzmieniu: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym/CV oraz załączonych dokumentach. (czytelny podpis kandydata)”.
W przypadku niedostarczenia kompletu wyżej wymienionych dokumentów kandydat nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze i nie zostanie dopuszczony do dalszego postępowania kwalifikacyjnego.
UWAGA
- Dokumenty aplikacyjne muszą być podpisane czytelnie. Brak podpisu lub któregokolwiek z dokumentów wyżej wymienionych skutkuje odrzuceniem oferty.
- Jeżeli kandydat składa kopie dokumentów, powinny być one potwierdzone za zgodność z oryginałem, przy czym poświadczenie może być dokonane przez kandydata. Na prośbę Komisji Konkursowej kandydat jest zobowiązany przedstawić oryginały dokumentów.
Warunki pracy na danym stanowisku:
- miejsce pracy – Urząd Gminy Przytuły,
- bezpieczne warunki pracy, brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,
- budynek urzędu jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych, praca na piętrze budynku,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę – pierwsza umowa zawarta będzie na czas określony do 6-ciu miesięcy, z możliwością przedłużenia. Osoba wyłoniona podczas naboru, która nie była wcześniej zatrudniona w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych na czas nieokreślony albo na czas określony, dłuższy niż 6 miesięcy i nie odbyła służby przygotowawczej zakończonej zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym, może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej, a pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika,
- czas pracy: pełny wymiar, podstawowy system czasu pracy – 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin tygodniowo,
- stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- bezpośredni przełożony – kierownik referatu budżetowego
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie, w sekretariacie urzędu, znajdującym się w budynku Urzędu Gminy, ul. Supska 10, 18-423 Przytuły lub drogą pocztową na adres: Urząd Gminy w Przytułach, ul. Supska 10, 18-423 Przytuły bądź elektronicznie na adres: gmina@przytuly.powiatlomzynski.pl z dopiskiem "Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki odpadami komunalnymi ” w terminie do dnia 21 marca 2025 roku (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Przytułach).
Dokumenty złożone elektronicznie muszą być opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu zgodnie z ustawą z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej.
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu konkursu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
Kopie dokumentów przedłożonych w ofercie winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem.
Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Gminy Przytuły zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne 4 kolejnych najlepszych kandydatów będą przechowywane w kadrach Urzędu Gminy Przytuły, przez okres 3 miesięcy licząc od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru i po upływie tego terminu, w przypadku ich nieodebrania, zostaną komisyjnie zniszczone. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów, w przypadku ich nieodebrania, po upływie miesiąca od daty upowszechnienia informacji o wyniku naboru, zostaną komisyjnie zniszczone.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Przytuły, ul. Supska 10, 18-423 Przytuły.
Dodatkowych informacji udziela p. Elżbieta Błaszczak – kierownik referatu organizacyjnego i spraw pracowniczych, tel. 505616399
Wójt Gminy Przytuły
(-) Kazimierz Ramotowski
-
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE (doc)
10 mar 2025 12:15
0,03 MB
-
Oświadczenie kandydata do zatrudnienia w Urzędzie Gminy Przytuły (doc)
10 mar 2025 12:15
0,04 MB
-
KLAUZULA INFORMACYJNA – NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE (docx)
10 mar 2025 12:16
0,02 MB