BIP Gminy Przytuły

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁOSZENIE O ZATRUDNIENIU NA ZASTĘPSTWO

stanowisko ds. działalności gospodarczej, oświaty, kultury, sportu i zdrowia

Na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) w związku z usprawiedliwioną nieobecnością inspektora ds. działalności gospodarczej, oświaty, kultury, sportu i zdrowia w Urzędzie Gminy Przytuły zachodzi konieczność zatrudnienia pracownika na zastępstwo w czasie usprawiedliwionej nieobecności w pracy pracownika samorządowego.

            Na podstawie art. 12 ust. 2 ww. ustawy wyłonienie kandydata na powyższe stanowisko nastąpi z pominięciem zasad naboru na stanowisko urzędnicze.

1. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie (o stanowisko ubiegać się mogą również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych),
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. wykształcenie: wyższe
  6. znajomość regulacji prawnych z zakresu funkcjonowania i kompetencji administracji publicznej, a w szczególności ustaw: o samorządzie gminnym, kpa, prawo przedsiębiorców, o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, o ochronie danych osobowych, o systemie oświaty, Prawo Oświatowe, Karta Nauczyciela, o systemie informacji oświatowej, o finansowaniu zadań oświatowych, o ochronie zwierząt, o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, o ochronie lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy, biegła umiejętność obsługi komputera (Microsoft Office w tym Word i Excel, poczta elektroniczna, internet) oraz urządzeń biurowych.

Wymagania dodatkowe:

  1. staż pracy w administracji samorządowej – mile widziany,
  2. pożądane cechy osobowości: sumienność, odpowiedzialność, systematyczność, dobra organizacja pracy, wysoki poziom kultury osobistej, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, odporność na stres.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1)wykonywanie zadań z zakresu obsługi ewidencji działalności gospodarczej,

2) wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz naliczanie opłat z tego tytułu,

3) współpraca  z Urzędem Statystycznym i Urzędem Skarbowym.

4) realizacja zadań wynikających z prawa oświatowego,

5) nadzór nad realizacją projektów organizacyjnych szkół,

6) przygotowywanie dokumentacji dla komisji konkursowych na dyrektorów szkół i określanie regulaminu ich pracy w porozumieniu z Wójtem,

7) sporządzanie zbiorczych sprawozdań wymaganych prawem oświatowym,

8) prowadzenie spraw związanych z egzekucją obowiązku szkolnego,

9) nadzór nad dowozem uczniów, umowy, trasy,

10) przygotowywanie dokumentacji dla komisji egzaminacyjnych na awans zawodowy nauczycieli i określanie regulaminu ich pracy w porozumieniu z Wójtem.,

11) prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem pomocy materialnej dla uczniów (stypendia, wyprawki szkolne ),

12) wydawanie decyzji przyznających dofinansowanie pracodawcom za wyszkolenie młodocianego,

13) realizacja zadań z zakresu kultury fizycznej, w tym sportu,

14) współdziałanie w organizowaniu imprez kulturalnych, sportowych z gminami i innymi organizatorami, 

15) opracowywanie i realizacja programów zdrowotnych  wynikających z rozpoznanych potrzeb zdrowotnych i stanu zdrowia mieszkańców gminy,

16 ) przekazywanie powiatowi informacji o realizowanych programach zdrowotnych,

17) prowadzenie gospodarki lokalowej stanowiącej własność komunalną,

18) opracowywanie programu zapobiegania bezdomności zwierząt domowych na terenie Gminy Przytuły oraz zapewnienie zbierania, transportu i unieszkodliwiania zwłok zwierząt,

19) prowadzenie spraw z zakresu ochrony i konserwacji zabytków,

20) opieka nad cmentarzami i grobami wojennymi, miejscami pamięci narodowej.

 

Forma zatrudnienia : umowa o pracę na  zastępstwo, pełny etat (8 godzin).

Wymagane dokumenty :

  1. list motywacyjny;
  2. życiorys - uwzględniający szczegółowy przebieg pracy zawodowej;
  3. kwestionariusz osobowy;
  4. kserokopie świadectw pracy, bądź innych dokumentów potwierdzających staż pracy;
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, ukończone kursy i szkolenia, posiadane dodatkowe uprawnienia;
  6. pisemne oświadczenie  o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawny coraz  korzystaniu z pełni praw publicznych;
  7. pisemne oświadczenie  o  niekaralności prawomocnym  wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
  8. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135)
  9. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
  10. zgoda na przetwarzanie danych osobowych.

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o pracownikach samorządowych”.

Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Przytuły w kopercie z adnotacją „Kandydat do pracy na stanowisku inspektor  ds. działalności gospodarczej, oświaty, kultury, sportu i zdrowia – umowa na zastępstwo” w terminie do 21.03.2025 r. do godz. 15.00

Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni telefonicznie na rozmowę kwalifikacyjną.

Wójt Gminy Przytuły

 (-) Kazimierz Ramotowski

Pliki do pobrania:
Data powstania: poniedziałek, 10 mar 2025 11:30
Data opublikowania: poniedziałek, 10 mar 2025 11:37
Opublikował(a): Andrzej Gwiazdowski
Zaakceptował(a): Andrzej Gwiazdowski
Artykuł był czytany: 276 razy