OGŁOSZENIE O ZATRUDNIENIU NA ZASTĘPSTWO
Na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) w związku z usprawiedliwioną nieobecnością inspektora ds. działalności gospodarczej, oświaty, kultury, sportu i zdrowia w Urzędzie Gminy Przytuły zachodzi konieczność zatrudnienia pracownika na zastępstwo w czasie usprawiedliwionej nieobecności w pracy pracownika samorządowego.
Na podstawie art. 12 ust. 2 ww. ustawy wyłonienie kandydata na powyższe stanowisko nastąpi z pominięciem zasad naboru na stanowisko urzędnicze.
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie (o stanowisko ubiegać się mogą również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych),
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie: wyższe
- znajomość regulacji prawnych z zakresu funkcjonowania i kompetencji administracji publicznej, a w szczególności ustaw: o samorządzie gminnym, kpa, prawo przedsiębiorców, o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, o ochronie danych osobowych, o systemie oświaty, Prawo Oświatowe, Karta Nauczyciela, o systemie informacji oświatowej, o finansowaniu zadań oświatowych, o ochronie zwierząt, o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, o ochronie lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy, biegła umiejętność obsługi komputera (Microsoft Office w tym Word i Excel, poczta elektroniczna, internet) oraz urządzeń biurowych.
Wymagania dodatkowe:
- staż pracy w administracji samorządowej – mile widziany,
- pożądane cechy osobowości: sumienność, odpowiedzialność, systematyczność, dobra organizacja pracy, wysoki poziom kultury osobistej, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, odporność na stres.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1)wykonywanie zadań z zakresu obsługi ewidencji działalności gospodarczej,
2) wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz naliczanie opłat z tego tytułu,
3) współpraca z Urzędem Statystycznym i Urzędem Skarbowym.
4) realizacja zadań wynikających z prawa oświatowego,
5) nadzór nad realizacją projektów organizacyjnych szkół,
6) przygotowywanie dokumentacji dla komisji konkursowych na dyrektorów szkół i określanie regulaminu ich pracy w porozumieniu z Wójtem,
7) sporządzanie zbiorczych sprawozdań wymaganych prawem oświatowym,
8) prowadzenie spraw związanych z egzekucją obowiązku szkolnego,
9) nadzór nad dowozem uczniów, umowy, trasy,
10) przygotowywanie dokumentacji dla komisji egzaminacyjnych na awans zawodowy nauczycieli i określanie regulaminu ich pracy w porozumieniu z Wójtem.,
11) prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem pomocy materialnej dla uczniów (stypendia, wyprawki szkolne ),
12) wydawanie decyzji przyznających dofinansowanie pracodawcom za wyszkolenie młodocianego,
13) realizacja zadań z zakresu kultury fizycznej, w tym sportu,
14) współdziałanie w organizowaniu imprez kulturalnych, sportowych z gminami i innymi organizatorami,
15) opracowywanie i realizacja programów zdrowotnych wynikających z rozpoznanych potrzeb zdrowotnych i stanu zdrowia mieszkańców gminy,
16 ) przekazywanie powiatowi informacji o realizowanych programach zdrowotnych,
17) prowadzenie gospodarki lokalowej stanowiącej własność komunalną,
18) opracowywanie programu zapobiegania bezdomności zwierząt domowych na terenie Gminy Przytuły oraz zapewnienie zbierania, transportu i unieszkodliwiania zwłok zwierząt,
19) prowadzenie spraw z zakresu ochrony i konserwacji zabytków,
20) opieka nad cmentarzami i grobami wojennymi, miejscami pamięci narodowej.
Forma zatrudnienia : umowa o pracę na zastępstwo, pełny etat (8 godzin).
Wymagane dokumenty :
- list motywacyjny;
- życiorys - uwzględniający szczegółowy przebieg pracy zawodowej;
- kwestionariusz osobowy;
- kserokopie świadectw pracy, bądź innych dokumentów potwierdzających staż pracy;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, ukończone kursy i szkolenia, posiadane dodatkowe uprawnienia;
- pisemne oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawny coraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- pisemne oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135)
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o pracownikach samorządowych”.
Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Przytuły w kopercie z adnotacją „Kandydat do pracy na stanowisku inspektor ds. działalności gospodarczej, oświaty, kultury, sportu i zdrowia – umowa na zastępstwo” w terminie do 21.03.2025 r. do godz. 15.00
Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni telefonicznie na rozmowę kwalifikacyjną.
Wójt Gminy Przytuły
(-) Kazimierz Ramotowski
-
KLAUZULA INFORMACYJNA – NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE (docx)
10 mar 2025 11:45
0,02 MB