ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający:
Gmina Przytuły
ul. Supska 10
NIP: 718-213-81-61
2. Przedmiot zamówienia
,, Odbiór, transport i utylizacja zwłok padłych zwierząt w 2019-2020r.’’
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji zwłok padłych zwierząt ( dzikich, domowych i gospodarskich) lub ich części, własnym transportem z terenu Gminy Przytuły, które w szczególności mają polegać na:
1) usuwaniu z terenu Gminy Przytuły z wyłączeniem dróg powiatowych padłych zwierząt niewiadomego pochodzenia, w tym dzikich i bezdomnych, z uwzględnieniem załadunku, transportu i unieszkodliwienia poprzez przekazanie ich do najbliższego zakładu utylizacji, posiadającego zezwolenie i spełniającego wymagane warunki do unieszkodliwiania przedmiotowych odpadów.
2) wykonanie usługi następować będzie na podstawie zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego w nieprzekraczalnym czasie 24 godzin od zgłoszenia.
3. Warunki udziału w postępowaniu:
Wykonawca w trakcie wykonywania umowy powinien posiadać:
1) aktualne zezwolenie związane z transportem odpadów niebezpiecznych, dotyczących zwierząt padłych i ubitych z konieczności;
2) decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii dopuszczającą środki transportowe, będące w posiadaniu oferenta, do przewożenia padłych zwierząt;
3) aktualną umowę pomiędzy oferentem, a legalnym punktem odbioru martwych zwierząt, na odbiór i utylizację padłych zwierząt;
4. Termin wykonania zmówienia:
Od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2020 roku.
5. Forma płatności:
Przelew bankowy, płatność w terminie 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.
6. Cena ofertowa:
Cenę ofertową należy wyliczyć według kalkulacji własnej. Cena ofertowa powinna obejmować kompletne wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym zapytaniu. Kwotę należy podać w PLN wraz z podatkiem VAT.
7. Miejsce i sposób składania ofert:
Oferty na wykonanie przedmiotu zamówienia należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Przytułach lub pocztą pod adresem Urząd Gminy Przytuły, ul. Supska 10, 18-423 Przytuły.
8. Termin składania ofert:
Oferty należy złożyć do 10 grudnia 2018r. do godz. 15:30.
9. Dodatkowe informacje:
Osobą uprawnioną do udzielenia informacji i wyjaśnień odnośnie postępowania jest:
Gardocka Elwira, tel. 515-494-557, e-mail: doradztwo@przytuly.powiatlomzynski.pl , pokój nr 4.
- Formularz ofertowy (docx) 23 lis 2018 15:20 0,01 MB