Nabór na pracownika
Wiadomość przeniesiona do archiwum
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
WÓJT GMINY PRZYTUŁY
Ogłasza
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE GMINY PRZYTUŁY
ul.Supska 10
18-423 Przytuły
wolne stanowisko urzędnicze:
inspektor ds. obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego, powszechnego
obowiązku obrony, ochrony przeciwpożarowej i informatyki
Liczba lub wymiar etatu: 1
Główne obowiązki:
- ZADANIA W ZAKRESIE POWSZECHNEGO OBOWIĄZKU OBRONY, SPRAW WOJSKOWYCH, OBRONNYCH, OBRONY CYWILNEJ, NADZWYCZAJNYCH ZAGROŻEŃ ŚRODOWISKA ORAZ SPRAW OKREŚLONYCH USTAWĄ O KLĘSKACH ŻYWIOŁOWYCH W TYM SZCZEGÓLNIE:
- Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony oraz współdziałanie w tych sprawach z organami wojskowymi.
- Przygotowanie i prowadzenie rejestracji przedpoborowych.
- Przygotowanie i udział w przeprowadzaniu poboru.
- Prowadzenie czynności wyjaśniająco-poszukiwawczych wobec osób o nieuregulowanym stosunku do służby wojskowej.
- Przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach o odroczenia poborowych i zwalnianie żołnierza z zasadniczej służby wojskowej.
- Opracowywanie dokumentacji planistycznych w zakresie obrony cywilnej i ochrony ludności.
- Wykonywanie niezbędnej dokumentacji do przygotowania i kierowania formacjami obrony cywilnej.
- Przygotowanie i zapewnienie działania elementów systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania.
- Opracowanie planu obrony cywilnej gminy oraz nadzór nad opracowaniem planów obrony cywilnej instytucji, podmiotów gospodarczych i innych jednostek organizacyjnych działających na terenie gminy.
- Planowanie, organizowanie i prowadzenie szkolenia formacji obrony cywilnej.
- Opracowanie dokumentacji potrzebnej do przeprowadzenia procesu ewakuacji [przyjęcia] ludności.
- Opracowanie planu świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony cywilnej.
- Realizacja przedsięwzięć w zakresie integracji sił OC do przeprowadzania akcji ratowniczych oraz likwidacji skutków klęsk żywiołowych, zagrożeń środowiska ataków terrorystycznych.
- Prowadzenie magazynu OC oraz planowanie i realizacja zaopatrzenia w sprzęt i środki OC.
- Realizacja zadań wynikających z przepisów szczególnych.
- ZADANIA W ZAKRESIE OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ:
- Prowadzenie spraw związanych z ochroną przeciwpożarową na terenie gminy i Urzędu Gminy.
- Prowadzenie spraw związanych z działalnością komendanta gminnego ochotniczej straży pożarnej.
- Prowadzenie spraw dotyczących współdziałania i nadzoru nad jednostkami OSP
- ZADANIA W ZAKRESIE INFORMATYKI:
- . Redagowanie Biuletynu Informacji Publicznej oraz prowadzenie serwisu internetowego gminy,
- Administrowanie systemem informatycznym Urzędu,
- Dobór sprzętu i oprogramowania informatycznego Urzędu.
- WYMAGANIA
- NIEZBĘDNE:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych,
- pełne prawa publiczne,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
- niekaralność za przestępstwa umyślne,
- wykształcenie wyższe informatyczne,
- znajomość przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych, ochrony informacji niejawnych, dostępu do informacji publicznej, informatyzacji, działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,
- biegła znajomość zagadnień informatycznych w zakresie obsługi sprzętowej i programowej,
- znajomość zagadnień zabezpieczeń sieci teleinformatycznych oraz licencjonowania i legalności oprogramowania,
- staż pracy min. 1 rok w administracji samorządowej,
- znajomość zasad funkcjonowania administracji samorządowej.
- Wymagania dodatkowe
- znajomość ustaw i rozporządzeń dotyczących przygotowań obronnych państwa, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i klęsk żywiołowych,
- dokładność, sumienność, systematyczność,
- dobra organizacja pracy,
Wymagane dokumenty:
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych / Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm. /,
- życiorys i list motywacyjny,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
w terminie do:
26.11.2008 r. włącznie
pod adresem:
Urząd Gminy w Przytułach
ul. Supska 10
18-423 Przytuły
tel. /86/ 2 17 70 13
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Przytuły, ul. Supska 10, 18-423 Przytuły.