BIP Gminy Przytuły

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze



WÓJT GMINY PRZYTUŁY

ogłasza


NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
MŁODSZY REFERENT DS. DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, OŚWIATY, KULTURY, SPORTU I ZDROWIA


W URZĘDZIE GMINY PRZYTUŁY

ul.Supska 10

18-423 Przytuły


  1. Określenie stanowiska urzędniczego, na które odbywa się nabór:
    • nazwa stanowiska: młodszy referent ds. działalności gospodarczej, oświaty,
      kultury, sportu i zdrowia,
    • wymiar etatu: pełny


  2. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie winna spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:
    • obywatelstwo polskie,
    • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    • wykształcenie wyższe,
    • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
      z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • nieposzlakowana opinia,
    • umiejętność biegłej obsługi komputera z zakresu MS Office oraz pakietu Windows, poczta elektroniczna, Internet,
    • dokładność, systematyczność, sumienność.

  3. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:
    • znajomość przepisów ustaw: prawo działalności gospodarczej, ustawa o
      wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, kodeks postępowania
      administracyjnego, prawo oświatowe,
    • kreatywność i samodzielność w działaniu,
    • znajomość zasad ochrony danych osobowych, w tym obowiązujących w urzędach
      administracji publicznej.

  4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:
    • prowadzenie postępowania w zakresie ewidencji działalności gospodarczej,
      a w szczególności:
      • wydawania zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
      • wydawania decyzji o rozszerzeniu działalności gospodarczej,
      • wydawania decyzji dotyczących wykreślania wpisu z ewidencji,
      • wydawania zaświadczeń potwierdzających wpis do ewidencji,
      • wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
      • wygaszania i cofania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych ,
      • naliczaniem opłat podstawowych i dodatkowych za zezwolenia na sprzedaż
        detaliczną napojów alkoholowych,

      .
    • wykonywanie zadań gminy wynikających z ustawy o systemie oświaty, karty
      nauczyciela oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw,
      • zapewnienie obsługi powoływanych komisji konkursowych dla wyłonienia
        kandydata na dyrektora jednostki organizacyjnej,
      • współpraca z organem sprawującym nadzór pedagogiczny,
      • prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej oświaty oraz innej dokumentacji
        w zakresie spraw administracyjno-gospodarczych,
      • właściwe organizowanie nadzoru i współpracy z dyrektorami szkół w zakresie
        realizacji zadań gospodarczych, remontowo-naprawczych oraz inwestycyjnych,
      • planowanie i rozdzielanie otrzymanych środków finansowych na pomoc
        materialną dla uczniów,
      • zapewnienie obsługi powoływanych komisji egzaminacyjnych na stopień
        nauczyciela mianowanego podległych szkół oraz przechowywanie dokumentacji
        związanej z awansem zawodowym nauczycieli,
      • organizacja pracy dotycząca sporządzania projektów organizacyjnych szkół,
      • przygotowanie projektów uchwał i zarządzeń w sprawach dotyczących oświaty,

    • prowadzenie spraw związanych z instytucjami kultury
      • współdziałanie w organizowaniu imprez kulturalnych, sportowych z gminami
        i innymi organizatorami.

  5. Wymagane dokumenty:
    • list motywacyjny,
    • życiorys – curriculum vitae,
    • kserokopie świadectw pracy,
    • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    • kserokopie zaświadczeń potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,
    • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności
      ( zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach),
    • referencje,
    • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.

     Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w sekretariacie urzędu lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Przytułach, ul. Supska 10, 18-423 Przytuły z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko młodszego referenta ds. działalności gospodarczej, oświaty, kultury, sportu i zdrowia” w terminie do dnia 11.05.2009 r. (decyduje data wpływu do urzędu).

     Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy w Przytułach po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.

     Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Przytuły oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Przytułach.
     Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. Zmian.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458)”.

Przytuły, dnia 27 kwietnia 2009 r.
Wójt Gminy Przytuły

(-) Krzysztof, Jan Polkowski
Data powstania: poniedziałek, 27 kwi 2009 10:56
Data opublikowania: poniedziałek, 27 kwi 2009 13:38
Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 5 paź 2009 09:40
Opublikował(a): Andrzej Gwiazdowski
Zaakceptował(a): Andrzej Gwiazdowski
Artykuł był czytany: 1765 razy