Zapytanie ofertowe
I. Nazwa oraz adres zamawiającego:
Gmina Przytuły
ul. Supska 10
18-423 Przytuły
tel: 515-494-557
faks: 86 217-70-13
godziny urzędowania: poniedziałek – piątek 7:30 – 15:30
e-mail: inwestycje@przytuly.powiatlomzynski.pl
strona internetowa: http://www.przytuly.powiatlomzynski.pl/bip/
Adres do korespondencji :
Urząd Gminy Przytuły
ul. Supska 10
18-423 Przytuły
II. Tryb udzielenia zamówienia:
Zapytanie ofertowe o wartości nieprzekraczającej 130 tys. złotych w związku z czym, nie stosuję się Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2021 poz. 1129 z póź. zm.). Podstawa prawna: art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
III. Przedmiot zamówienia:
- Obsługa i eksploatacja kotłowni c.o. oraz instalacji c.o. w : Szkoła Podstawowa w Przytułach.
- Transport węgla z placu składowego do pomieszczeń kotłowni.
- Bieżąca oraz okresowa konserwacja kotłów, pomp, instalacji c.o. oraz pomieszczeń kotłowni.
- Utrzymanie we wszystkich pomieszczeniach szkolnych i biurowych minimalnej temperatury 20 0C.
- Utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń kotłowni i instalacji c.o.
- Utrzymanie czystości a w okresie zimowym odśnieżanie dojścia do kotłowni oraz otoczenia kotłowni i drogi dojazdowej dla pojazdów dowożących opał.
- Racjonalne gospodarowania opałem.
- Zabezpieczanie opału przed kradzieżą.
- Przestrzeganie przepisów przeciwpożarowych , bezpieczeństwa i higieny pracy.
- Zagospodarowanie odpadów ze spalania we własnym zakresie i na własny koszt.
- Oczyszczenie pieca po zakończeniu sezonu grzewczego.
- Po zakończeniu sezonu grzewczego malowanie pomieszczeń kotłowni oraz konserwacja i zabezpieczenie urządzeń i kotłów.
IV. Termin wykonania zamówienia:
Sezon grzewczy 2021/2022 od 15.10.2021 do 15.04.2022 roku.
V. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:
Każdy wykonawca ma prawo zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie zapytania ofertowego. Pytania wykonawców mogą być sformułowane na piśmie, drogą elektroniczną lub faksem i skierowane na adres zamawiającego. Pytania skierowane w formie elektronicznej i faksem muszą być potwierdzone telefonicznie.
Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi wszystkim Wykonawcom, wyłącznie na pytania, które wpłyną do Zamawiającego na co najmniej 2 dni przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający przyjmuje wszelkie pisma w godzinach urzędowania tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30.
Uprawnioną osobą do porozumiewania się z Wykonawcami jest Kamil Wiśniewski.
VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
- Formularz ofertowy zgodny z załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego,
- Oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego,
- Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca obowiązany jest dostarczyć ksero potwierdzone z oryginałem aktualnych na cały sezon grzewczy uprawnień palaczy wykonujących usługę. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie podpisania umowy w przypadku, kiedy Wykonawca nie przedłoży kopii potwierdzonej z oryginałem aktualnych na cały sezon grzewczy uprawnień palacza C.O.
- Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca obowiązany jest dostarczyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub centrali ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie podpisania umowy, w przypadku, kiedy Wykonawca nie przedłoży aktualnego odpisu w właściwego rejestru lub centrali ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
VII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
VIII. Opis sposobu przygotowania oferty
- Oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia (art. III pkt. 1-12) i być sporządzona zgodnie z niniejszym zapytaniem ofertowym, na formularzu o treści zgodnej z określoną we wzorze, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Do oferty muszą być dołączone wszystkie dokumenty wymienione w art. VI 1-2 zapytania ofertowego.
- Cena ofertowa ma obejmować obsługę i bieżącą eksploatację kotłowni węglowej oraz instalacji c. o. w Szkole Podstawowej w Przytułach.
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Jeżeli Wykonawca, który złoży więcej niż jedną ofertę samodzielnie lub samodzielnie i wspólnie z innymi Wykonawcami, wszystkie złożone przez niego oferty zostaną odrzucone.
- Ofertę należy złożyć w jednej zamkniętej kopercie oznakowanej nazwą Wykonawcy oraz zaadresowanej i podpisanej w sposób następujący:
Urząd Gminy Przytuły
ul. Supska 10
18-423 Przytuły
„Obsługa i eksploatacja kotłowni c.o. w sezonie grzewczym 2021/2022”
IX. Miejsce oraz termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Przytuły, ul. Supska 10, sekretariat ( I piętro) do dnia 14.10.2020r. do godz. 12.00
X. OPIS KRYTERIÓW I SPOSÓB OCENY OFERT
- Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
- cena ofertowa - 100%
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą cenę ofertową spełniająca wszystkie warunki zapytania ofertowego. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
- Niedopuszczalne jest prowadzenie negocjacji między Zamawiającym a Wykonawcą, dotyczących złożonej oferty, oraz dokonywanie jakichkolwiek zmian w treści złożonej oferty.
- Zamawiający poprawia w tekście oferty omyłki pisarskie, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
- Zamawiający unieważnia postępowanie w przypadku, gdy cena oferty najkorzystniejszej przekracza kwotę jaką Zamawiający ma zamiar przeznaczyć na realizację zamówienia.
- Zamawiający może podwyższyć kwotę jaką ma zamiar przeznaczyć na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
XI. Między Zamawiającym a Wykonawcą nie będą prowadzone rozliczenia inne niż w walucie PLN.
XII. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
XIII. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, nie stawi się na podpisanie umowy w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego lub nie dostarczy dokumentów wymienionych w art. VI pkt. 3 - 4, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.
XIV. Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie w równych ratach ( jedna rata stanowić będzie 1/6 wynagrodzenia ofertowego brutto).
XV. Ostatnia płatność nastąpi po bezusterkowym odbiorze kotłowni z którego sporządzony zostanie protokół.
XVI Załącznik:
- Formularz ofertowy
- Oświadczenie
- Wzory umów
Wójt Gminy Przytuły
(-) Kazimierz Ramotowski
- Formularz ofertowy (doc) 8 paź 2021 12:08 0,03 MB
- Oświadczenie (doc) 8 paź 2021 12:08 0,03 MB
- Umowa SP Przytuły (docx) 8 paź 2021 12:09 0,03 MB