NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W URZĘDZIE GMINY PRZYTUŁY
WÓJT GMINY PRZYTUŁY
ogłasza
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE GMINY PRZYTUŁY
ul. Supska 10
18-423 Przytuły
wolne stanowisko urzędnicze:
ds. pozyskiwania środków finansowych
Określenie stanowiska urzędniczego:
pozyskiwania środków finansowych w referacie Rozwoju Gospodarczego,
dokładne określenie stanowiska – referent/podinspektor/inspektor uzależnione będzie od posiadanych przez kandydata kwalifikacji, uprawnień i doświadczenia zawodowego)
Liczba lub wymiar etatu: 1
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie (o stanowisko ubiegać się mogą również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie: wyższe,
- staż pracy w administracji – 1 rok,
- znajomość zagadnień z zakresu tworzenia projektu, przygotowywania wniosku o dofinansowanie, wdrażania projektu, zarzadzania projektem, rozliczania i sprawozdawczości projektu poparte doświadczeniem kandydata,
- dobra znajomość przepisów prawa związanych z problematyką na stanowisku pracy, a w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego,
- dobra znajomość programów z pakietu MS Office (Word, Exel i inne niezbędne programy związane z pracą na stanowisku).
Wymagania dodatkowe:
pożądane cechy osobowości: sumienność, odpowiedzialność, systematyczność, dobra organizacja pracy, wysoki poziom kultury osobistej, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, odporność na stres.
Główne obowiązki:
- Realizacja zadań związanych z pozyskiwaniem środków finansowych z funduszy strukturalnych, pomocowych oraz struktur krajowych.
- Wyszukiwanie możliwości pozyskania środków finansowych z funduszy pomocowych Unii Europejskiej oraz krajowych (z budżetu państwa, samorządu województwa, powiatu, fundacji itp.) na realizację projektów w ramach zadań własnych gminy.
- Prowadzenie sprawozdań z zakresu wykonywanych zadań.
- Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu, jednostkami organizacyjnymi gminy, instytucjami gminy w zakresie pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowych – fundusze unijne i krajowe, współuczestnictwo w procesach aplikacyjnych.
- Aktualizacja BIP w zakresie spraw prowadzonych na zajmowanym stanowisku.
- Prowadzenie teczek zgodnie z rzeczowym wykazem akt.
- Planowanie zadań inwestycyjnych i środków na ich realizację, obejmujących m.in. budowę, modernizację obiektów i urządzeń komunalnych oraz dróg, zakupy inwestycyjne
- Opracowywanie wieloletnich programów inwestycyjnych.
- Ustalenie sposobu i terminów zagospodarowania nieruchomości gruntowych, związanych z obrotem, tj. sprzedażą, zamianą, zrzeczeniem się, oddaniem w użytkowanie wieczyste, w najem, lub dzierżawę, użyczeniem.
- Wydawanie decyzji o przekazaniu gruntów komunalnych jednostkom organizacyjnym w zarząd oraz zezwoleń na zawarcie umów o przekazanie nieruchomości między tymi jednostkami.
- Prowadzenie spraw z zakresu komunalizacji mienia Gminy, prowadzenie ewidencji mienia komunalnego i nieruchomości.
- Nadzór nad zapewnieniem należytego stanu technicznego komunalnych zasobów mieszkaniowych i gminnych obiektów użyteczności publicznej oraz obiektów jednostek budżetowych.
- Podziały nieruchomości, opiniowanie przez wydawanie postanowień oraz zatwierdzanie w formie decyzji.
- Rozgraniczenie nieruchomości, wszczynanie postępowań oraz zatwierdzanie bądź umarzanie.
- Przygotowanie stosownych projektów uchwał Rady w wyżej wymienionych sprawach.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny – opatrzony własnoręcznym podpisem,
- życiorys zawodowy (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej oraz numerem telefonu – opatrzony własnoręcznym podpisem,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem (kopie świadectw pracy lub zaświadczenie z obecnego zakładu pracy z podaniem okresu, formy zatrudnienia i zakresu obowiązków),
- inne dodatkowe kopie dokumentów o posiadanych kwalifikacyjnych i umiejętnościach (np. świadectw, certyfikatów, uprawnień, zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach),
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z naborem – złożone na druku „Oświadczenie i klauzula informacyjna kandydata” znajdującym się w odrębnym pliku pod niniejszym ogłoszeniem.
Jeśli w liście motywacyjnym lub CV lub w innych załączonych dokumentach zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art.9 ust. 1 RODO niezbędna jest dodatkowa Państwa zgoda na ich przetwarzanie, wyrażona w formie dopisku bezpośrednio w liście motywacyjnym lub CV w brzmieniu: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym/CV oraz załączonych dokumentach. (czytelny podpis kandydata)”.
W przypadku niedostarczenia kompletu wyżej wymienionych dokumentów kandydat nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze i nie zostanie dopuszczony do dalszego postępowania kwalifikacyjnego.
Warunki pracy na danym stanowisku:
- miejsce pracy – Urząd Gminy Przytuły,
- bezpieczne warunki pracy, brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,
- budynek urzędu nie jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych, praca na parterze budynku,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę – pierwsza umowa zawarta będzie na czas określony do 6-ciu miesięcy, z możliwością przedłużenia. Osoba wyłoniona podczas naboru, która nie była wcześniej zatrudniona w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych na czas nieokreślony albo na czas określony, dłuższy niż 6 miesięcy i nie odbyła służby przygotowawczej zakończonej zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym, może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej, a pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika,
- czas pracy: pełny wymiar, podstawowy system czasu pracy – 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin tygodniowo,
- stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- bezpośredni przełożony – kierownik referatu Rozwoju Gospodarczego
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze: ds. pozyskiwania środków finansowych
w terminie do:
08.11.2021 r. włącznie, do godz. 15:30.
W przypadku przesłania pocztą decyduje data stempla pocztowego.
pod adresem:
Urząd Gminy Przytuły
ul. Supska 10
18-423 Przytuły
Sekretariat urzędu – tel. 512413016
Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu konkursu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
Kopie dokumentów przedłożonych w ofercie winny być potwierdzone za zgodność
z oryginałem.
Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Gminy Przytuły zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne 4 kolejnych najlepszych kandydatów będą przechowywane w kadrach Urzędu Gminy Przytuły, przez okres 3 miesięcy licząc od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru i po upływie tego terminu, w przypadku ich nieodebrania, zostaną komisyjnie zniszczone. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów, w przypadku ich nieodebrania, po upływie miesiąca od daty upowszechnienia informacji o wyniku naboru, zostaną komisyjnie zniszczone.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Przytuły, ul. Supska 10, 18-423 Przytuły.
Dodatkowych informacji można uzyskać w Urzędzie Gminy Przytuły lub pod numerem tel. 515494557
Przytuły, dnia 26.10.2021r.
Wójt Gminy Przytuły
(-) Kazimierz Ramotowski
- Oświadczenie (doc) 26 paź 2021 14:24 0,05 MB
- KLAUZULA INFORMACYJNA (docx) 26 paź 2021 14:24 0,02 MB