BIP Gminy Przytuły

Biuletyn Informacji Publicznej

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

WÓJT GMINY PRZYTUŁY
ogłasza
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE MŁODSZY REFERENT DS. DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, OŚWIATY, KULTURY, SPORTU I ZDROWIA
W URZĘDZIE GMINY PRZYTUŁY
ul.Supska 10
18-423 Przytuły

  1. Określenie stanowiska urzędniczego, na które odbywa się nabór:
    • nazwa stanowiska: młodszy referent ds. działalności gospodarczej, oświaty, kultury, sportu i zdrowia,
    • wymiar etatu: pełny
  2. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie winna spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:
    • obywatelstwo polskie,
    • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    • staż pracy w administracji samorządowej co najmniej 4 lata,
    • staż pracy w administracji oświatowej co najmniej 3 lata,
    • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • nieposzlakowana opinia,
    • umiejętność biegłej obsługi komputera z zakresu MS Office oraz pakietu Windows, poczta elektroniczna, Internet,
    • dokładność, systematyczność, sumienność.
  3. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:
    • znajomość przepisów ustaw: prawo działalności gospodarczej, ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, kodeks postępowania administracyjnego, prawo oświatowe,
    • kreatywność i samodzielność w działaniu,
    • znajomość zasad ochrony danych osobowych, w tym obowiązujących w urzędach administracji publicznej,
    • wykształcenie średnie.
  4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:
    • prowadzenie postępowania w zakresie ewidencji działalności gospodarczej, a w szczególności:
      • wydawania zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
      • wydawania decyzji o rozszerzeniu działalności gospodarczej,
      • wydawania decyzji dotyczących wykreślania wpisu z ewidencji,
      • wydawania zaświadczeń potwierdzających wpis do ewidencji,
      • wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
      • wygaszania i cofania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych ,
      • naliczaniem opłat podstawowych i dodatkowych za zezwolenia na sprzedaż detaliczną napojów alkoholowych,
      .
    • wykonywanie zadań gminy wynikających z ustawy o systemie oświaty, karty nauczyciela oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw,
      • zapewnienie obsługi powoływanych komisji konkursowych dla wyłonienia kandydata na dyrektora jednostki organizacyjnej,
      • współpraca z organem sprawującym nadzór pedagogiczny,
      • prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej oświaty oraz innej dokumentacji w zakresie spraw administracyjno-gospodarczych,
      • właściwe organizowanie nadzoru i współpracy z dyrektorami szkół w zakresie realizacji zadań gospodarczych, remontowo-naprawczych oraz inwestycyjnych,
      • planowanie i rozdzielanie otrzymanych środków finansowych na pomoc materialną dla uczniów,
      • zapewnienie obsługi powoływanych komisji egzaminacyjnych na stopień nauczyciela mianowanego podległych szkół oraz przechowywanie dokumentacji związanej z awansem zawodowym nauczycieli,
      • organizacja pracy dotycząca sporządzania projektów organizacyjnych szkół,
      • przygotowanie projektów uchwał i zarządzeń w sprawach dotyczących oświaty,
    • prowadzenie spraw związanych z instytucjami kultury
      • współdziałanie w organizowaniu imprez kulturalnych, sportowych z gminami i innymi organizatorami.
  5. Wymagane dokumenty:
    • list motywacyjny,
    • życiorys – curriculum vitae,
    • kserokopie świadectw pracy,
    • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    • kserokopie zaświadczeń potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,
    • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności ( zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach),
    • referencje,
    • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
     Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w sekretariacie urzędu lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Przytułach, ul. Supska 10, 18-423 Przytuły z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko młodszego referenta ds. działalności gospodarczej, oświaty, kultury, sportu i zdrowia” w terminie do dnia 24.06.2009 r. (decyduje data wpływu do urzędu).
     Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy w Przytułach po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
     Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Przytuły oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Przytułach.
     Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. Zmian.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458)”.
Przytuły, dnia 08 czerwca 2009 r.
Wójt Gminy Przytuły
(-) Krzysztof, Jan Polkowski
Data powstania: poniedziałek, 8 cze 2009 00:00
Data opublikowania: poniedziałek, 8 cze 2009 12:48
Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 5 paź 2009 09:40
Opublikował(a): Andrzej Gwiazdowski
Zaakceptował(a): Andrzej Gwiazdowski
Artykuł był czytany: 2213 razy