NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wiadomość przeniesiona do archiwum
WÓJT GMINY PRZYTUŁY
ogłasza
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
MŁODSZY REFERENT DS. DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, OŚWIATY, KULTURY, SPORTU I ZDROWIA
W URZĘDZIE GMINY PRZYTUŁY
ul.Supska 10
18-423 Przytuły
- Określenie stanowiska urzędniczego, na które odbywa się nabór:
- nazwa stanowiska: młodszy referent ds. działalności gospodarczej, oświaty, kultury, sportu i zdrowia,
- wymiar etatu: pełny
- Osoba ubiegająca się o zatrudnienie winna spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- staż pracy w administracji samorządowej co najmniej 4 lata,
- staż pracy w administracji oświatowej co najmniej 3 lata,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność biegłej obsługi komputera z zakresu MS Office oraz pakietu Windows, poczta elektroniczna, Internet,
- dokładność, systematyczność, sumienność.
- Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:
- znajomość przepisów ustaw: prawo działalności gospodarczej, ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, kodeks postępowania administracyjnego, prawo oświatowe,
- kreatywność i samodzielność w działaniu,
- znajomość zasad ochrony danych osobowych, w tym obowiązujących w urzędach administracji publicznej,
- wykształcenie średnie.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:
- prowadzenie postępowania w zakresie ewidencji działalności gospodarczej,
a w szczególności:
- wydawania zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
- wydawania decyzji o rozszerzeniu działalności gospodarczej,
- wydawania decyzji dotyczących wykreślania wpisu z ewidencji,
- wydawania zaświadczeń potwierdzających wpis do ewidencji,
- wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
- wygaszania i cofania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych ,
- naliczaniem opłat podstawowych i dodatkowych za zezwolenia na sprzedaż detaliczną napojów alkoholowych,
- wykonywanie zadań gminy wynikających z ustawy o systemie oświaty, karty
nauczyciela oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw,
- zapewnienie obsługi powoływanych komisji konkursowych dla wyłonienia kandydata na dyrektora jednostki organizacyjnej,
- współpraca z organem sprawującym nadzór pedagogiczny,
- prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej oświaty oraz innej dokumentacji w zakresie spraw administracyjno-gospodarczych,
- właściwe organizowanie nadzoru i współpracy z dyrektorami szkół w zakresie realizacji zadań gospodarczych, remontowo-naprawczych oraz inwestycyjnych,
- planowanie i rozdzielanie otrzymanych środków finansowych na pomoc materialną dla uczniów,
- zapewnienie obsługi powoływanych komisji egzaminacyjnych na stopień nauczyciela mianowanego podległych szkół oraz przechowywanie dokumentacji związanej z awansem zawodowym nauczycieli,
- organizacja pracy dotycząca sporządzania projektów organizacyjnych szkół,
- przygotowanie projektów uchwał i zarządzeń w sprawach dotyczących oświaty,
- prowadzenie spraw związanych z instytucjami kultury
- współdziałanie w organizowaniu imprez kulturalnych, sportowych z gminami i innymi organizatorami.
- prowadzenie postępowania w zakresie ewidencji działalności gospodarczej,
a w szczególności:
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys – curriculum vitae,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności ( zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach),
- referencje,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy w Przytułach po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Przytuły oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Przytułach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. Zmian.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458)”.
Przytuły, dnia 08 czerwca 2009 r.
Wójt Gminy Przytuły
(-) Krzysztof, Jan Polkowski
(-) Krzysztof, Jan Polkowski