Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Wiadomość przeniesiona do archiwum
KIEROWNIK GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W PRZYTUŁACH
otwarty i konkurencyjny
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
INSPEKTOR
DS.ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO
W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ
W PRZYTUŁACH
ul.Supska 10
18-423 Przytuły
- Określenie stanowiska urzędniczego, na które odbywa się nabór:
- nazwa stanowiska: inspektor ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego,
- wymiar etatu: ½ etatu.
- Osoba ubiegająca się o zatrudnienie winna spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe: administracyjne lub ekonomiczne. Pożądane: praca socjalna.
- bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o świadczeniach rodzinnych, a także znajomość ustaw: o finansach publicznych, kodeks postępowania administracyjnego,
- dobra znajomość programów komputerowych AMAZIS, PŁATNIK i NEMEZIS.
- Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:
- pracowitość, odpowiedzialność, samodzielność,
- dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy w zespole i kształtowania stosunków międzyludzkich,
- komunikatywność, samodyscyplina,
- staż pracy 3 lata.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:
- przyjmowanie, rejestracja i weryfikacja wniosków dotyczących świadczeń rodzinnych, w tym zasiłków rodzinnych, dodatków do nich oraz zasiłków pielęgnacyjnych i świadczeń pielęgnacyjnych oraz świadczeń z funduszu alimentacyjnego,
- opracowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących zasiłków rodzinnych, pielęgnacyjnych i świadczeń pielęgnacyjnych, oraz świadczeń z funduszu alimentacyjnego,
- prowadzenie postępowań wynikających z ustawy o świadczeniach rodzinnych,
- prowadzenie postępowań wobec osób zobowiązanych do świadczenia alimentacyjnego na podstawie tytułu wykonawczego, jeżeli egzekucja przez komornika sądowego jest bezskuteczna,
- prowadzenie stosownych postępowań w sprawach nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego, utraty do nich prawa oraz spraw odwoławczych,
- sporządzanie list wypłat świadczeń rodzinnych oraz świadczeń z funduszu alimentacyjnego dla osób uprawnionych ,
- przygotowywanie i prowadzenie niezbędnej dokumentacji osób uprawnionych do świadczeń z funduszu alimentacyjnego,
- sporządzanie sprawozdań w zakresie realizowanych spraw,
- współpraca z komornikiem sądowym oraz innymi instytucjami w zakresie realizowanych zadań,
- ewidencjonowanie świadczeń w systemie komputerowym,
- udzielanie pełnej informacji klientom o przysługujących im świadczeniach.
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Praca na parterze budynku Urzędu Gminy w którym mieści się Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej. Budynek nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Praca administracyjno-biurowa.
Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze oraz obsługą interesanta.
Umowa o pracę w wymiarze ½ etatu, w godzinach 7.30 – 11.30. - Dodatkowe informacje:
Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia (tj. we wrześniu 2012 r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Przytułach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %. - Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys – curriculum vitae,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności ( zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach),
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm./,
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w sekretariacie urzędu lub pocztą na adres:
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Przytułach,
ul. Supska 10,
18-423 Przytuły
z dopiskiem
inspektor ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego „
w terminie do dnia 26.10.2012 r. włącznie .
W przypadku przesłania pocztą decyduje data stempla pocztowego.
Aplikacje, które wpłyną do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Przytuły oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Przytułach, ul. Supska 10, 18-423 Przytuły
Przytuły, dnia 15.10. 2012 r.
Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
ZARZĄDZENIE NR 2/12
Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Przytułach
w sprawie: ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Przytułach