BIP Gminy Przytuły

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

KIEROWNIK GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W PRZYTUŁACH

ogłasza
otwarty i konkurencyjny
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
INSPEKTOR
DS.ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO
W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ
W PRZYTUŁACH
ul.Supska 10
18-423 Przytuły


  1. Określenie stanowiska urzędniczego, na które odbywa się nabór:
    • nazwa stanowiska: inspektor ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego,
    • wymiar etatu: ½ etatu.
  2. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie winna spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:
    • obywatelstwo polskie,
    • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • nieposzlakowana opinia,
    • wykształcenie wyższe: administracyjne lub ekonomiczne. Pożądane: praca socjalna.
    • bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o świadczeniach rodzinnych, a także znajomość ustaw: o finansach publicznych, kodeks postępowania administracyjnego,
    • dobra znajomość programów komputerowych AMAZIS, PŁATNIK i NEMEZIS.
  3. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:
    • pracowitość, odpowiedzialność, samodzielność,
    • dobra organizacja pracy,
    • umiejętność pracy w zespole i kształtowania stosunków międzyludzkich,
    • komunikatywność, samodyscyplina,
    • staż pracy 3 lata.
  4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:
    1. przyjmowanie, rejestracja i weryfikacja wniosków dotyczących świadczeń rodzinnych, w tym zasiłków rodzinnych, dodatków do nich oraz zasiłków pielęgnacyjnych i świadczeń pielęgnacyjnych oraz świadczeń z funduszu alimentacyjnego,
    2. opracowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących zasiłków rodzinnych, pielęgnacyjnych i świadczeń pielęgnacyjnych, oraz świadczeń z funduszu alimentacyjnego,
    3. prowadzenie postępowań wynikających z ustawy o świadczeniach rodzinnych,
    4. prowadzenie postępowań wobec osób zobowiązanych do świadczenia alimentacyjnego na podstawie tytułu wykonawczego, jeżeli egzekucja przez komornika sądowego jest bezskuteczna,
    5. prowadzenie stosownych postępowań w sprawach nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego, utraty do nich prawa oraz spraw odwoławczych,
    6. sporządzanie list wypłat świadczeń rodzinnych oraz świadczeń z funduszu alimentacyjnego dla osób uprawnionych ,
    7. przygotowywanie i prowadzenie niezbędnej dokumentacji osób uprawnionych do świadczeń z funduszu alimentacyjnego,
    8. sporządzanie sprawozdań w zakresie realizowanych spraw,
    9. współpraca z komornikiem sądowym oraz innymi instytucjami w zakresie realizowanych zadań,
    10. ewidencjonowanie świadczeń w systemie komputerowym,
    11. udzielanie pełnej informacji klientom o przysługujących im świadczeniach.
  5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
          Praca na parterze budynku Urzędu Gminy w którym mieści się Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej. Budynek nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Praca administracyjno-biurowa.
         Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze oraz obsługą interesanta.
         Umowa o pracę w wymiarze ½ etatu, w godzinach 7.30 – 11.30.
  6. Dodatkowe informacje:
         Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia (tj. we wrześniu 2012 r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Przytułach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.
  7. Wymagane dokumenty:
    1. list motywacyjny,
    2. życiorys – curriculum vitae,
    3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    4. kserokopie zaświadczeń potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,
    5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności ( zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach),
    6. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
    7. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm./,

     Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w sekretariacie urzędu lub pocztą na adres:
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Przytułach,
ul. Supska 10,
18-423 Przytuły

z dopiskiem
„Dotyczy naboru na stanowisko:
inspektor ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego „

w terminie do dnia 26.10.2012 r. włącznie .
     W przypadku przesłania pocztą decyduje data stempla pocztowego.
     Aplikacje, które wpłyną do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
     Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Przytuły oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Przytułach, ul. Supska 10, 18-423 Przytuły

Przytuły, dnia 15.10. 2012 r.
Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej



ZARZĄDZENIE NR 2/12
Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Przytułach
w sprawie: ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Przytułach



Data powstania: poniedziałek, 15 paź 2012 14:18
Data opublikowania: poniedziałek, 15 paź 2012 14:20
Data przejścia do archiwum: wtorek, 17 kwi 2018 14:30
Opublikował(a): Andrzej Gwiazdowski
Zaakceptował(a): Andrzej Gwiazdowski
Artykuł był czytany: 1770 razy