Ogłoszenie o naborze na nowo utworzone stanowisko urzędnicze
o naborze na nowo utworzone stanowisko urzędnicze
WÓJT GMINY PRZYTUŁY
Ogłasza
otwarty i konkurencyjny
NABÓR NA NOWO UTWORZONE STANOWISKO
URZĘDNICZE
INSPEKTOR DS.OBSŁUGI WODOCIĄGU
GMINNEGO W URZĘDZIE GMINY PRZYTUŁY
ul.Supska 10
18-423 Przytuły
- Określenie stanowiska urzędniczego, na które odbywa się nabór:
- nazwa stanowiska: inspektor ds. obsługi wodociągu gminnego
- wymiar etatu: 1 etat.
- Osoba ubiegająca się o zatrudnienie winna spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe,
- bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, kodeksu postępowania administracyjnego,
- dobra obsługa komputera, zestawu inkasenckiego: PSION WARKABOUT,
- dobra znajomość programu: woda, rejestr VAT, księgowość zobowiązań, inkasent,
- prawo jazdy kat. B.
- Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:
- pracowitość, odpowiedzialność, samodzielność,
- dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy w zespole i kształtowania stosunków międzyludzkich,
- komunikatywność, samodyscyplina,
- staż pracy 5 lat w tym co najmniej 2 lata w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:
- 1/ w zakresie sprzedaży wody i gospodarki wodomierzowej :
- zawieranie umów na dostawę wody ze wszystkimi jej odbiorcami,
- odczytywanie stanów wodomierzy u odbiorców oraz wodomierzy głównych w hydroforni i pompowniach,
- fakturowanie i rozliczanie opłat za pobraną wodę w tym dostarczanie odbiorcom faktur,
- windykacja należności,
- przyjmowanie i załatwianie wszelkich reklamacji związanych z dostawą wody,
- prowadzenie ewidencji użytkowników wodomierzy,
- przyjmowanie zgłoszeń dotyczących zamontowania bądź wymiany wodomierzy,
- kontrolowanie stanów technicznych przyłączy wodomierzowych,
- prowadzenie ewidencji odbiorców wody i ewidencji ilościowo-wartościowej sprzedaży.
- przyjmowanie i przechowywanie dokumentacji projektowo-powykonawczej sieci wodociągowej i obiektów na niej wybudowanych,
- prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji technicznej sieci wodociągowych,
- wydawanie warunków technicznych włączenia do sieci wodociągowej, nadzór techniczny nad realizacją wydanych warunków technicznych,
- opiniowanie i uzgadnianie opracowań projektowych,
- dokonywanie uzgodnień z właścicielami innych urządzeń sieci,
- nadzór techniczny nad eksploatacją sieci wodociągowej i wykonywanymi remontami przez inne jednostki na wniosek właściciela sieci,
- udział w odbiorach robót na sieciach,
- kontrola prawidłowości wykonanych połączeń domowych z instalacją wewnętrzną,
- reagowanie na nielegalny odbiór wody i prowadzenie działań w celu jego wyeliminowania,
- prowadzenie całodobowego pogotowia wodociągowego,
- rutynowe realizowane 1 raz w tygodniu objazdu sieci, w celu zmniejszenia awaryjności sieci , w tym głównie pompowni wody , a także uprzedzenia możliwych awarii,
- zgodnie z wymaganiami technologicznymi płukanie złoża raz na dwa tygodnie (hydrofornia Nowa Kubra),
- prowadzenie okresowych przeglądów sieci hydrantowej ( w tym także w razie potrzeby uczestniczenie w kontrolach realizowanych na zgłoszenie i w obecności przedstawiciela użytkownika lub straży pożarnej ),
- odpowietrzanie i płukanie sieci ( jeżeli nie wynikają z awarii , a są wynikiem np. stwierdzenia pogorszenia jakości wody ),
- zabezpieczenie i oznakowanie miejsc awarii na sieci,
- obsługa agregatu prądotwórczego 40 kV,
- nadzór nad usuwaniem awarii na sieci,
- odcinanie przyłączy za zaległości w opłatach (określenie kosztów adresowych tych czynności w celu możliwości przyszłego dochodzenia przez gminę zwrotu tych kosztów od danego abonenta ),
- opracowanie projektu gminnego regulaminu dostarczania wody, ustalanie taryf i opłat za usługi w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę,
- współpraca ze Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną i Wojewódzkim Inspektoratem Ochrony Środowiska.
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Praca na parterze budynku Urzędu Gminy. Budynek nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Praca administracyjno-biurowa. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze oraz obsługą interesanta. Umowa o pracę w wymiarze 1 etatu, w godzinach 7.30 - 15.30. - Dodatkowe informacje:
Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia (tj. w październiku 2012 r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Przytułach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %. - Wymagane dokumenty:
- 1) list motywacyjny,
- 2) życiorys – curriculum vitae,
- 3) kserokopie świadectw pracy,
- 4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- 5) kserokopie zaświadczeń potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,
- 6) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności ( zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach),
- 7) referencje,
- 8) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- 9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm./,
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w sekretariacie urzędu lub pocztą na adres: Urząd Gminy Przytuły, ul. Supska 10, 18-423 Przytuły z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko: inspektor ds. obsługi wodociągu gminnego „ w terminie do dnia 26.11.2012 r. włącznie .
W przypadku przesłania pocztą decyduje data stempla pocztowego.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Przytuły po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Przytuły oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Przytułach, ul. Supska 10, 18-423 Przytuły
Przytuły, dnia 12.11.2012 r.
(-) Kazimierz Ramotowski
ZARZĄDZENIE NR 74/12
Wójta Gminy Przytuły
w sprawie: ogłoszenia naboru na nowo utworzone stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Przytuły