STANOWISKO DS. GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI
Piętro I, pok. nr 11,
Zadania w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi:
- prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem systemu odbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Przytuły,
- obsługa systemu informatycznego obsługującego system odbioru odpadów komunalnych,
- stała aktualizacja bazy danych rejestru gminnego wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi,
- opracowywanie projektów uchwał i aktów prawa miejscowego wymaganych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz stała ich weryfikacja,
- współudział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych,
- przygotowanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań i informacji dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi,
- kontrolowanie realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa dotyczących funkcjonowania systemu odbierania odpadów komunalnych oraz regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Przytuły,
- współpraca z organami administracji publicznej, organami ochrony środowiska oraz innymi w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi,
- prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach wynikających ze znowelizowanej ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie,
- przygotowanie postanowień i decyzji administracyjnych z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi,
- sporządzanie sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi,
- prowadzenie wymaganych ewidencji i rejestrów,
- prowadzenie postępowania egzekucyjnego w zakresie należności z tytułu opłat za odpady komunalne.
Zadania w zakresie ewidencji ludności:
1. Przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych od obywateli polskich i cudzoziemców oraz wydawanie potwierdzeń o dokonaniu tej czynności.
2. Wydawanie zaświadczeń o zamieszkaniu i wyciągu z rejestru mieszkańców oraz udzielenie informacji adresowej z poszanowaniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.
3. Wydawanie zaświadczeń o pracy w gospodarstwie rolnym.
Zadania ogólne:
1. Realizacja zadań określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy w Przytułach w części dotyczącej powierzonych zadań dla wszystkich stanowisk pracy.
2. Przygotowywanie monitorowanie i aktualizacja dokumentów wytwarzanych na stanowisku i przekazywanie ich informatykowi celem zamieszczania w Biuletynie Informacji Publicznej.
3. Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub uprawnień wójta.
4. Współdziałanie, a w razie nieobecności zastępowanie osoby pracującej na stanowisku ds. wymiaru i księgowości podatkowej.