NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE
Wiadomość przeniesiona do archiwum
SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
WÓJT GMINY PRZYTUŁY
Ogłasza
otwarty i konkurencyjny
NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE
SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
W URZĘDZIE GMINY PRZYTUŁY
ul.Supska 10
18-423 Przytuły
- Określenie stanowiska urzędniczego, na które odbywa się nabór:
- nazwa stanowiska: specjalista ds. księgowości budżetowej ,
- wymiar etatu: pełny .
- Osoba ubiegająca się o zatrudnienie winna spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie: średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna, preferowane wyższe: ekonomiczne,
- staż pracy –3 letni staż pracy w komórce finansowo - księgowej, preferowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- dobra znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych przez Referat Finansowo - Budżetowy, w tym znajomość: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych oraz rozporządzenia w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, ustawy o samorządzie gminnym,
- dobra znajomość programów z pakietu MS Office, w szczególności praktyczna obsługa arkusza kalkulacyjnego Excel
- Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:
- pracowitość, odpowiedzialność, samodzielność,
- dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy w zespole i kształtowania stosunków międzyludzkich,
- komunikatywność, samodyscyplina.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:
- 1) w zakresie spraw księgowości budżetowej szkół w szczególności:
- Okresowe analizy wykorzystania budżetu oraz wnioskowanie w sprawach zmian w budżecie w celu racjonalnego dysponowania środkami.
- Prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów.
- Współpraca z Urzędem Skarbowym oraz Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.
- Organizowanie prawidłowego obiegu dokumentów finansowo- księgowych i zapewnienie ich przestrzegania.
- Prowadzenie ewidencji wartościowej (syntetycznej) składników mienia.
- Naliczanie i obsługa księgowa zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
- Sporządzanie sprawozdawczości kwartalnej GUS.
- Współpraca ze Skarbnikiem Gminy.
- Terminowe dokonywanie przelewów, opłacanie rachunków i faktur.
- Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu prowadzonej ewidencji.
- Terminowe dokonywanie przelewów, opłacanie rachunków i faktur.
- Prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej budżetu gminy.
- Prowadzenie ewidencji w zakresie opłat podatku VAT i o opłacie skarbowej.
2) w zakresie spraw księgowości budżetowej urzędu: - Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
-
Praca na piętrze budynku Urzędu Gminy. Budynek nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych.
Praca administracyjno-biurowa.
Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze.
Umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu.
Pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy. Osoba wyłoniona w naborze może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. - Dodatkowe informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł poniżej 6 %.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys – curriculum vitae,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności ( zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach),
- kserokopie świadectw pracy,
- referencje,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm./,
W przypadku przesłania pocztą decyduje data stempla pocztowego.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Przytuły po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Przytuły oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Przytułach, ul. Supska 10, 18-423 Przytuły
Wójt Gminy Przytuły
(-) Kazimierz Ramotowski
(-) Kazimierz Ramotowski
ZARZĄDZENIE NR 129/14 Wójta Gminy Przytuły z dnia: 23 czerwca 2014 roku w sprawie: ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Przytuły. |
Na podstawie art. 11 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( Dz. U. nr 223, poz. 1458 z późn. zm. ), zarządzam, co następuje:
Beata Piotrowska – członek komisji, Elżbieta Błaszczak – członek komisji.
2) do dnia 04.07.2014 r. włącznie – składanie dokumentów przez kandydatów, 3) 07.07.2014 r. – rozpoczęcie pracy komisji, 4) 08.07.2014 r. – ogłoszenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze, 5) 10.07.2014 r. – test kwalifikacyjny lub rozmowy kwalifikacyjne - rozstrzygnięcie naboru, 6) 11.07.2014 r. – ogłoszenie o wynikach naboru. Wójt Gminy Przytuły (-) Kazimierz Ramotowski |