BIP Gminy Przytuły

Biuletyn Informacji Publicznej

ZAPYTANIE OFERTOWE

Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci i personelu poprzez zakup i montaż; zakup wyposażenia do utrzymania czystości/wyposażenie doposażenie kuchni; zakup mebli wyposażenia wraz z dostawą i montażem; zakup zabawek i pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych i kompletu wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki dla dzieci; zakup sprzętu elektronicznego ICT i audiowizualnego, tablic interaktywnych; w ramach projektu systemowego pt: „Doposażenie oddziałów przedszkolnych przy Szkołach w Gminie Przytuły”

Projekt współfinansowany w ramach projektu "Doposażenie oddziałów przedszkolnych przy Szkołach w Gminie Przytuły",
Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
realizowanego w Oddziałach Przedszkolnych w Gminie Przytuły.


I. Nazwa i adres zamawiającego:

Zamawiający: Gmina Przytuły
      ul. Supska 10
      18-423 Przytuły
      NIP 718-213-81-61
      reprezentowana przez Wójta Gminy Przytuły
      Siedziba: Urząd Gminy w Przytułach
      ul. Supska 10
      18-423 Przytuły
      tel./fax. 086 217 70 13
      Strona internetowa: http://www.przytuly.powiatlomzynski.pl/bip/
      Godziny urzędowania: poniedziałek - piątek 7:30-15:30

II. Tryb udzielenia zamówienia:


      Zapytanie ofertowe z pominięciem ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2013 poz. 907 późn. zm.) zgodnie z art. 4 pkt 8 o wartości zamówienia poniżej 30 000 EURO.

III. Określenie przedmiotu zamówienia:


      Przedmiotem zamówienia jest:
      Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci i personelu poprzez zakup i montaż; zakup wyposażenia do utrzymania czystości/wyposażenie doposażenie kuchni; zakup mebli wyposażenia wraz z dostawą i montażem; zakup zabawek i pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych i kompletu wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki dla dzieci; zakup sprzętu elektronicznego ICT i audiowizualnego, tablic interaktywnych; w ramach projektu systemowego pt: „Doposażenie oddziałów przedszkolnych przy Szkołach w Gminie Przytuły”
      Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną wybraną część, kilka lub wszystkie razem zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
  1. Podział zamówienia:
    • Dostosowanie pomieszczeń: dostosowanie i modernizacja toalet do potrzeb dzieci i personelu (oddział przedszkolny w Wagach i Przytułach)
    • Zakup wyposażenia do utrzymania czystości oraz wyposażenie/doposażenie kuchni (oddział przedszkolny w Wagach i Przytułach)
    • Zakup mebli i wyposażenia oraz montaż (oddział przedszkolny w Wagach i Przytułach)
    • Zakup zabawek i pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych i kompletu wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki dla dzieci (oddział przedszkolny w Wagach i Przytułach)
    • Zakup sprzętu ICT, audiowizualnego, tablic interaktywnych (oddział przedszkolny w Wagach i Przytułach)
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 4 do zapytania ofertowego oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2.
  3. Wszystkie materiały winne być fabrycznie nowe, tzn., że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana oraz winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa.
  4. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do zapytania ofertowego) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych.
  5. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia , której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku gdy Wykonawca nie dokona w/w wskazania Zamawiający uzna, iż cały zakres prac określony w zapytaniu Wykonawca będzie wykonywał osobiście.
  6. Dostarczone zabawki, materiały powinny posiadać znak bezpieczeństwa i powinny być dopuszczone do użytkowania przez dzieci.
  7. Każde urządzenie powinno posiadać kartę gwarancyjną.

    IV. Termin wykonania zamówienia::


          Zamówienie należy realizować w terminie do do 30.09.2014r.

    V. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie::


          Cena – 100%. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną spełniająca warunki zapytania ofertowego.

    VI. Miejsce i termin składania ofert::

    1. Oferty należy składać do 08.08.2014 r. do godz. 11.00 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Przytuły, ul. Supska 10, 18-423 Przytuły, w sekretariacie ( 1 piętro)
    2. Oferty należy składać w jednej kopercie oznakowanej nazwą Wykonawcy oraz z dopiskiem „Dostosowanie i wyposażenie oddziałów przedszkolnych w ramach projektu systemowego pod tytułem „Doposażenie oddziałów przedszkolnych przy Szkołach w Gminie Przytuły”
    3. Oferta musi zawierać formularz ofertowy oraz dokumenty wymienione w pkt. VII. .
    4. Oferty złożone po terminie tj. 08.08.2014r godz. 11.00 zostaną zwrócone bez otwierania.

    VII. Do oferty należy dołączyć::

    1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    2. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 4.
    3. Oświadczenie stanowiące załącznik nr 3.

    VIII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków :


          O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności dotyczące:
    1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    2. posiadania wiedzy i doświadczenia
    3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym
    4. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
    5. sytuacji ekonomicznej i finansowej.
      Za spełnienie powyższych warunków Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia.

    IX. Osoba do kontaktu:Helena Fidura

        @: oswiata@przytuly.powiatlomzynski.pl
        Tel. 86 472-11-10


    X. Załączniki

    1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1
    2. Wzór umowy – załącznik nr 2
    3. Oświadczenie – załącznik nr 3
    4. Dokumentacja techniczna – załącznik nr 4
    Wójt Gminy Przytuły
    (-) Kazimierz Ramotowski


    Projekt współfinansowany ze środków Uni Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszy Społecznego

Pliki do pobrania:
Data powstania: piątek, 25 lip 2014 16:40
Data opublikowania: piątek, 25 lip 2014 16:44
Data przejścia do archiwum: piątek, 4 lis 2016 13:08
Opublikował(a): Andrzej Gwiazdowski
Zaakceptował(a): Andrzej Gwiazdowski
Artykuł był czytany: 2187 razy