Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Przytuły oraz wyposażenie i obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Przytuły , ul. Supska
10, 18-423 Przytuły, woj. podlaskie, tel. 086 2177013, faks 086 2177013.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przytuly.powiatlomzynski.pl/bip/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i
zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych
w Gminie Przytuły.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem
zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli
nieruchomości zamieszkałych w Gminie Przytuły oraz wyposażenie i obsługa Punktu
Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zw. dalej PSZOK w miejscu wskazanym
przez Zamawiającego w 2015r. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY
ZOSTAŁ W SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 50.51.10.00-2,
90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE
PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia
wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysięcy złotych 00/100).
2.Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania
ofert. 3.Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty. 4.Wadium
może być wnoszone w następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach
bankowych, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt
2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275,
ze zm.). 5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy -
Bank Spółdzielczy w Jedwabnem Oddział Przytuły nr 33 8752 0006 0130 1094 2000
0010 6.Wadium wnoszone w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku Zamawiającego
przed upływem terminu składania ofert (09.01. 2015 r. do
godz. 10:00). 7.Warunki zwrotu wadium i utraty wadium
reguluje art. 46 Pzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Warunek zostanie uznany
za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: a)zezwolenie na zbieranie
odpadów zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach, (Dz. U. z
2013 r. poz. 21) b)wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru
odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Przytuły
c)wpis do rejestru Głównego Inspektora Ochrony Środowiska dot. zbierania
zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Warunek zostanie uznany
za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich 3 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy, to w tym okresie, wykonał lub wykonuje, usługi odbierania odpadów
komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy o masie łącznej
odebranych odpadów komunalnych w ciągu następujących po sobie 12 miesięcy co
najmniej 200 Mg oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że te usługi zostały
wykonane lub są wykonywane należycie.
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Warunek zostanie uznany
za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje, lub będzie dysponował, co
najmniej następującymi środkami technicznymi: a)bazą magazynowo-transportową,
która spełnia wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013
r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od
właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r, poz. 122); b)pojazdami i
urządzeniami spełniającymi wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11
stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów
komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122): -co
najmniej 2 samochody specjalistyczne - bezpylne do selektywnego zbierania odpadów
komunalnych -co najmniej 2 samochody specjalistyczne - bezpylne do zbierania
zmieszanych odpadów komunalnych -co najmniej 1 pojazd do odbierania odpadów bez
funkcji kompaktującej.
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie opisuje
szczegółowego warunku w tym zakresie
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie opisuje
szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub
licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy
lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały
wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń
technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu
wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi
zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika
urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek
na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy
kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy
kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kopia aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie
odbierania odpadów prowadzonego przez Wójta Gminy Przytuły. Kopia aktualnego
zezwolenia na zbieranie odpadów zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012
r. o odpadach, (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) Kopia aktualnego wpisu do rejestru
zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez
Głównego Inspektora Ochrony Środowiska,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z
przedmiotem zamówienia:
·
1 - Cena - 99
·
2 - Termin płatności faktury - 1
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja
istotnych warunków zamówienia: http://www.przytuly.powiatlomzynski.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd
Gminy Przytuły ul. Supska 10 18-423 Przytuły.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 09.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Przytuły ul. Supska 10 18-423 Przytuły Sekretariat (1 piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
- SIWZ (doc) 29 gru 2014 23:04 0,15 MB
- Załączniki (doc) 29 gru 2014 23:05 0,06 MB
- Umowa, załącznik nr 5 (doc) 29 gru 2014 23:05 0,06 MB