WÓJT GMINY PRZYTUŁY
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE DS. ROLNICTWA I DORADZTWA ROLNICZEGO W URZĘDZIE GMINY PRZYTUŁY
ul.Supska 10 18-423 Przytuły
1. Określenie stanowiska urzędniczego, na które odbywa się nabór:
1) nazwa stanowiska: ds. rolnictwa i doradztwa rolniczego,
2) wymiar etatu: pełny etat.
2. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie winna spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na tym stanowisku:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie: wyższe, preferowane administracja, ekonomiczne,
6) staż pracy – roczny na podobnym stanowisku w samorządzie,
7) dobra znajomość przepisów prawa związanych z problematyką na stanowisku pracy, a w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami.
8) dobra znajomość programów z pakietu MS Office,
3. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:
1) pracowitość, odpowiedzialność, samodzielność,
2) dobra organizacja pracy,
3) umiejętność pracy w zespole i kształtowania stosunków międzyludzkich,
4) komunikatywność, samodyscyplina,
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:
1) prowadzenie spraw związanych z ochroną roślin uprawnych przed szkodnikami, chorobami i chwastami,
2) współdziałanie z administracją rządową i służbą weterynaryjną w zakresie zwalczania chorób zakaźnych zwierząt i profilaktyki weterynaryjnej,
3) realizacja zadań wynikających z ustawy o lasach i ustawy o przeznaczaniu gruntów rolnych do zalesienia,
4) aktualizacja dokumentacji do spisów rolnych,
5) współdziałanie z samorządem rolniczym i prowadzenie spraw dotyczących wyborów do izb rolniczych,
6) sprawowanie administracji w zakresie łowiectwa,
7) współpraca z instytucjami zajmującymi się sprawami rolnictwa,
8) opracowywanie Programu zapobiegania bezdomności zwierząt domowych na terenie Gminy Przytuły oraz zapewnienie zbierania, transportu i unieszkodliwiania zwłok zwierząt,
9) prowadzenie gospodarki lokalowej stanowiącej własność komunalną,
10)sporządzanie wykazu gruntów do sprzedaży, dzierżawy i wieczystego użytkowania,
11)przygotowanie umów dzierżawy i najmu,
12)prowadzenie ewidencji zawartych umów najmu i dzierżawy,
13)zleca wykonanie biegłemu szacunku gruntów przeznaczonych do sprzedaży lub oddania w wieczyste użytkowanie,
14)organizacja przetargów na sprzedaż, dzierżawę i wieczyste użytkowanie gruntów,
15)przygotowanie decyzji o przekazaniu w zarząd gruntów państwowych i komunalnych jednostkom organizacyjnym, a także stwierdzenie wygaśnięcia zarządu,
16)prowadzenie dokumentacji związanej z komunalizacją gruntów,
17)prowadzenie spraw związanych z zagospodarowaniem wspólnot gruntowych,
18)opracowanie rocznego sprawozdania ze stanu mienia komunalnego na terenie gminy,
19)realizacja zadań związanych z pozyskiwaniem środków finansowych z funduszy strukturalnych, pomocowych oraz struktur krajowych,
20)poszukiwanie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków finansowych z zewnątrz potrzebnych na realizację inwestycji i remontów na terenie gminy,
21)opieka nad cmentarzami i grobami wojennymi, miejscami pamięci narodowej,
22)prowadzenie spraw z zakresu ochrony i konserwacji zabytków, ewidencje zabytków.
23)prowadzenie teczek zgodnie z rzeczowym wykazem akt,
24)aktualizacja Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie spraw prowadzonych na zajmowanym stanowisku,
25)prowadzenie sprawozdawczości w zakresie wykonywanych zadań,
26)przygotowywanie projektów uchwał z zakresu stanowiska pracy,
5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Praca na parterze budynku Urzędu Gminy. Budynek nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Praca administracyjno-biurowa.
Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze.
Umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu.
Pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy. Osoba wyłoniona w naborze może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem.
6. Dodatkowe informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł poniżej 6 %.
7. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys – curriculum vitae,
3) kserokopie świadectw pracy,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopie zaświadczeń potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,
6) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności ( zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach),
7) kserokopie świadectw pracy,
8) referencje,
9) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
10)oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz.U. z 2015 r. poz. 2135./.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w sekretariacie urzędu lub pocztą na adres: Urząd Gminy Przytuły, ul. Supska 10, 18-423 Przytuły z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko: ds. rolnictwa i doradztwa rolniczego, w terminie do dnia 29.01.2016 r. włącznie.
W przypadku przesłania pocztą decyduje data stempla pocztowego.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Przytuły po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Przytuły oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Przytułach, ul. Supska 10, 18-423 Przytuły.
Wójt Gminy Przytuły
(-) Kazimierz Ramotowski