Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
1.Liczba etatów: 3/4
2. Nazwa stanowiska: ds. obsługi Programu Rodzina 500 Plus.
3. Niezbędne wymagania:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych,
- osoba kandydująca nie może być prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie wyższe, preferowane :ekonomiczne, administracja, prawo
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku.
- Dodatkowe wymagania od kandydata:
- staż pracy w administracji samorządowej,
- znajomość przepisów z zakresu świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego,
- wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego i jednostek organizacyjnych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w GOPS,
- znajomość obsługi komputera , uprzejmość i życzliwość w kontaktach z klientami, umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji w sprawach o przyznanie świadczeń z programu Rodzina 500 plus, świadczeń rodzinnych, zasiłku pielęgnacyjnego, świadczenia pielęgnacyjnego, specjalnego zasiłku opiekuńczego, świadczenia rodzicielskiego, świadczenia z funduszu alimentacyjnego, jednorazowej zapomogi z tytułu urodzenia dziecka,
- udzielanie informacji o trybie postępowania w sprawach dotyczących uprawnień do świadczeń,
- rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie projektów decyzji ustalających prawo do świadczeń,
- prowadzenie postępowania administracyjnego w zakresie przygotowywania decyzji,
- prowadzenie rejestrów przyznanych świadczeń,
- sporządzanie list wypłat świadczeń zgodnie z wydanymi decyzjami administracyjnymi,
- właściwe przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji wytworzonej na stanowisku pracy w sposób określony instrukcją kancelaryjną.
6. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys – CV,
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń o odbytych kursach, szkoleniach,
- kserokopie świadectw pracy,
- zaświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z praw publicznych,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi Programu Rodzina 500 Plus” osobiście lub za pośrednictwem poczty (data wpływu do GOPS) na adres Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Przytułach, 18-423 Przytuły, ul. Supska 10 w terminie do dnia 10.03.2016 r. do godz.15.30
Dokumenty składane za pośrednictwem poczty elektronicznej nie będą brane pod uwagę.
Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Przytuły.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
Renata Gocłowska