ZAPYTANIE OFERTOWE
Wójt Gminy Przytuły zaprasza do złożenia oferty cenowej na:
Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Przytuły w sezonie zimowym 2016/2017.
1. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2017r. Zastrzega się możliwość przedłużenia świadczenia usługi na drogach w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych.
2. Ogólny zakres robót: przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie odśnieżania dróg gminnych na terenie Gminy Przytuły, około 25 km.
3. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności z tytułu uszkodzeń mienia wskutek działań w ramach akcji zimowego utrzymania dróg, takich jak np. odpryski lakieru na samochodach wskutek działania maszyn odśnieżających, uszkodzenia ogrodzeń i innych obiektów bądź elementów zabudowy wskutek działania pługów, itp., a wynikające z wykonywania usługi przez Wykonawcę. W związku z powyższym w interesie Wykonawcy jest zwrócenie szczególnej uwagi na zachowanie najwyższej staranności w trakcie prowadzonej akcji, zwłaszcza w miejscach wąskich, słabo dostępnych, z małą możliwością manewru.
4. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania w całym sezonie zimowym 2016/2017 w gotowości technicznej sprzętu służącego do odśnieżania. Niezbędne są do tego 2 ciągniki o mocy min. 150 km każdy wraz z pługami o szerokości min. 3m każdy.
5. Pojazdy wykorzystywane do wykonywania prac przy odśnieżaniu dróg muszą być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej samochodowej (ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym).
6. Wykonawca wraz z ofertą składa:
- formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1;
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert); w przypadku złożenia kserokopii dokumentów, osoba podpisująca ofertę zobowiązana jest potwierdzić je za zgodność z oryginałem;
- oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2;
- potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów, które Wykonawca wykazał w formularzu ofertowym, jako sprzęt, który będzie wykorzystany do odśnieżania: co najmniej 2 ciągniki o mocy minimalnej 150 km każdy wraz z pługami o szerokości min. 3m każdy.
7. Realizacja zamówienia odbywać się będzie niezwłocznie (nie później niż 2 h) po zgłoszeniu telefonicznym przez pracownika Zamawiającego lub kierownika Zamawiającego.
8. Wykonawca robót składa ofertę cenową, podając cenę za 1 roboczogodzinę odśnieżania (formularz oferty w załączeniu – do wypełnienia – załącznik nr 1) .
9. Kryterium oceny ofert: najkorzystniejsza cena.( Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę cenową, spełniającą wszystkie wymogi formalne)
10. Oferta bez wymaganych załączników wymienionych w pkt. 6 zostanie odrzucona.
11. Oferty można składać w Urzędzie Gminy w Przytułach, 18-423 Przytuły ul. Supska 10, do dnia 10.11.2016r. do godz. 12.00w sekretariacie I piętro . Oferty, które wpłyną po terminie nie zostaną uwzględnione.
12. Oferty należy składać w jednej kopercie oznakowanej nazwą Wykonawcy oraz z dopiskiem „Oferta na odśnieżanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2016/2017.”
Załączniki:
1) Formularz ofertowy, załącznik nr 1
2) Oświadczenie, załącznik nr 2
3) Wzór umowy, załącznik nr 3
Wójt Gminy Przytuły
(-) Kazimierz Ramotowski
- Załącznik nr 1 (doc) 4 lis 2016 12:56 0,04 MB
- Załącznik nr 2 (docx) 4 lis 2016 12:56 0,02 MB
- Załącznik nr 3 (doc) 4 lis 2016 12:56 0,06 MB
- Zapytanie ofertowe (doc) 4 lis 2016 12:57 0,04 MB