Zaproszenie do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro netto, a powyżej 20 000 zł netto.
I. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Przytuły
ul. Supska 10
18-423 Przytuły
tel: 512-413-016
fax: 86 217 70 03
Godziny urzędowania: poniedziałek – piątek 7:30 – 15:30
E-mail: inwestycje@przytuly.powiatlomzynski.pl
Strona internetowa: http://www.przytuly.powiatlomzynski.pl/bip/
Adres do korespondencji :
Urząd Gminy Przytuły
ul. Supska 10
18-423 Przytuły
II. NAZWA I OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania pn.:
„Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych na terenie Gminy Przytuły”
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”, objętego PROW na lata 2014-2020.
2. Przedmiotem nadzoru inwestorskiego będzie nadzór nad przebudową i rozbudową następujących dróg gminnych:
1)Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej zlokalizowanej na działce nr ewid. 4028 w m. Wilamowo, gm. Przytuły odcinek dł. 369,35 m
2)Przebudowa drogi gminnej Nr 104629B na odcinku Kubra Przebudówka-Wagi, gm. Przytuły odcinek dł. 1355,5 m
3)Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej zlokalizowanej na działce nr ewid. 272 w m. Przytuły, gm. Przytuły odcinku dł. 493,32 m
4)Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej zlokalizowanej na działce nr ewid. 185 w m. Supy, gm. Przytuły odcinek o długości 408,77 m
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna dróg opisanych w cz. II ust. 2 niniejszego zapytania.
Do obowiązków inspektora nadzoru należy:
- sprawowanie nadzoru technicznego zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót ze szczególnym uwzględnieniem kontroli jakości wykonywanych robót,
- reprezentowanie interesów Inwestora wobec wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego,
- nadzór inwestorski przy realizacji inwestycji nad wszystkimi branżami, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane i innymi obowiązującymi przepisami,
- koordynowanie prac wykonywanych przez Wykonawcę Inwestycji,
- nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa, ochrony zdrowia, przestrzegania przepisów p. pożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu realizacji Inwestycji,
- prowadzenie narad roboczych na terenie budowy Inwestycji oraz kontrola realizacji ustaleń z tych narad,
- sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
- sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych elementów robót oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,
- potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy,
- wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia potwierdzone wpisem do dziennika budowy dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
- żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę,
- dokonywanie przy udziale Inwestora czynności odbiorów przewidzianych w umowie z Wykonawcą.
3. Zakres rzeczowy nadzoru obejmuje:
- Roboty przygotowawcze,
- Roboty ziemne,
- Odwodnienie korpusu drogowego,
- Podbudowa,
- Nawierzchnia,
- Roboty wykończeniowe,
- Oznakowanie dróg,
- Elementy ulic,
- Inne roboty.
Integralnym elementem opisu przedmiotu zamówienia jest dokumentacja techniczna dla każdej przebudowywanej lub rozbudowywanej drogi, w szczególności projekty budowlane, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiary robót stanowiące zał. nr 5.
III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) posiadają kompetencje oraz uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia przedstawionego w zał. 2 do niniejszego zapytania oraz wykazu określonego w zał. 4 niniejszego zapytania (przynajmniej dwie wykonane usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w dziedzinie drogownictwa).
2) posiadają odpowiednią sytuację ekonomiczną i finansową. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia przedstawionego w zał. 2 do niniejszego zapytania.
3) posiadają zdolności techniczne i zawodowe. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia przedstawionego w zał. 2 do niniejszego zapytania.
4) niepodlegania wykluczeniu, do którego może dojść w przypadku, gdy zamówienie byłoby udzielone podmiotom powiązanym ze sobą kapitałowo lub osobowo, gdzie przez powiązania rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- Posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- Pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej
- Pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób
Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia przedstawionego w zał. 3 do niniejszego zapytania.
IV. KRYTERIA OCENY OFERT WRAZ Z INFORMACJĄ O WAGACH PUNKTOWYCH LUB PROCENTOWYCH PRZYPISANYCH DO POSZCZEGÓLNYCH KRYTERIÓW WRAZ Z OPISEM SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERT
Zamawiający ustala następujące kryteria oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu:
- Cena – waga punktowa - 60%
- Ilość pobytów na placu budowy w ciągu jednego tygodnia – waga punktowa - 30%
- Termin płatności faktury – waga punktowa - 10%
gdzie:
- Cena = ((C oferty z najniższą ceną / C oferty badanej ) x 60%) x 100 pkt
- Ilość pobytów na placu budowy w ciągu jednego tygodnia:
Przyjmuje się, że w jednym tygodniu wykonawca może realizować zadanie przez 6 dni.
Punktowana będzie każda oferowana lustracja placu budowy w ciągu jednego tygodnia. Więcej niż jedna lustracja inspektora nadzoru na placu budowy w ciągu jednego dnia będzie traktowana jako jedna lustracja.
Punktacja:
(a) 1 lustracja placu budowy w tygodniu – 5 pkt.
(b) 2 lustracje placu budowy w tygodniu – 10 pkt
(c) 3 lustracje placu budowy w tygodniu – 15 pkt
(d) 4 lustracje placu budowy w tygodniu – 20 pkt
(e) 5 lustracji placu budowy w tygodniu – 25 pkt
(f) 6 lustracji placu budowy w tygodniu – 30 pkt
- Termin płatności faktury:
(a) 14 dni od wystawienia faktury – 0 pkt.
(b) 21 dni od wystawienia faktury – 5 pkt.
(c) 30 dni od wystawienia faktury – 10 pkt.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Oferty należy składać w zamkniętej nieprzeźroczystej kopercie podając na niej nazwę oferenta oraz dopisanie „Oferta na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania pn.: „Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych na terenie Gminy Przytuły” za pośrednictwem poczty lub osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Przytuły, ul. Supska 10, 18-423 Przytuły, sekretariat (I PIĘTRO) do 17 lutego. do godz. 12.00.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmieniać lub wycofać swoją ofertę,
VI. INFORMACJA NA TEMAT ZAKRESU WYKLUCZENIA
Zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej
- pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób
VII. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA - PEŁNIENIA FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO
Od dnia rozpoczęcia robót przez Wykonawcę do dnia podpisania protokołu odbioru robót bez wad i usterek nie później jednak niż do 30 listopada 2017r.
VIII. ZAŁĄCZNIKI
1. Załączniki nr 1-4,
2. Dokumentacja projektowa – zał. nr 5
3.A/a
Wójt Gminy Przytuły
(-) Kazimierz Ramotowski
GI.271.1.2017
Przytuły, 06.03.2017r.
Informacja o wyniku postępowania
Dotyczy postępowania na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania pn.:
„Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych na terenie Gminy Przytuły”
Informacja o wyniku postępowania:
Nazwa oferenta |
Oferowana cena brutto [pkt] |
Oferowana ilość lustracji placu budowy w tygodniu [pkt] |
Oferowany termin płatności faktury [pkt] |
Łączna punktacja |
|
1 |
OBSŁUGA INWESTYCJI – PIOTR HOROSZ ul. Marii Konopnickiej 62B 16-100 Sokółka |
60 |
5 |
10 |
75 |
2 |
PNOL Sp. z o.o. w Łomży ul. Sikorskiego 166 lok. 2.01 18-400 Łomża |
25,24 |
30 |
10 |
65,24 |
3 |
USŁUGI INŻYNIERSKIE Kamil Szymborski ul. Wojska Polskiego 2/13 12-200 Pisz |
27,74 |
10 |
10 |
47,74 |
4 |
Grzegorz Wiszowaty ul. Zastawie I 27C 16-070 Choroszcz |
17,31 |
10 |
10 |
37,31 |
5 |
WDI OBSŁUGA INWESTYCJI Sp. z o.o. ul. Prosta 7 07-410 Ostrołęka |
9,15 |
5 |
10 |
24,15 |
Wybrano ofertę nr 1: OBSŁUGA INWESTYCJI – PIOTR HOROSZ ul. Marii Konopnickiej 62B 16-100 Sokółka.
Uzasadnienie wyboru: Oferent uzyskał najwyższą łączną ilość punktów po zsumowaniu punktacji otrzymanej w poszczególnych kryteriach.
Wójt Gminy Przytuły
(-) Kazimierz Ramotowski
- Załączniki 1-4 (doc) 8 lut 2017 15:03 0,06 MB
- Zał. nr 5 Droga Supy. (zip) 8 lut 2017 15:21 19,34 MB
- Zał. nr 5 Droga Kubra Przebudówka - Wagi Etap II (zip) 8 lut 2017 15:26 12,18 MB
- Zał. nr 5 Droga Przytuły (zip) 8 lut 2017 15:28 4,08 MB
- Zał. nr 5 Droga Wilamowo (zip) 8 lut 2017 15:30 8,32 MB