Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – ds. obsługi wodociągu gminnego
ZARZĄDZENIE NR 19/17
Wójta Gminy Przytuły
z dnia 27 lipca 2017 roku
w sprawie: ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Przytuły
Na podstawie art. 11 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2016 r., poz. 902 z późn. zm. ), zarządzam, co następuje:
§ 1
Ogłaszam nabór na wolne stanowisko urzędnicze – ds. obsługi wodociągu gminnego
§ 2
Powołuję komisję w celu przeprowadzenia naboru w składzie:
1) Beata Piotrowska – przewodniczący komisji,
2) Adam Szydłowski– członek komisji,
3) Elżbieta Błaszczak – członek komisji.
§ 3
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z Regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Przytuły.
§ 4
Ustala się harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze:
1) 27.07.2017r. – zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Przytułach ogłoszenia o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze,
2) do dnia 07.08.2017 r. włącznie – składanie dokumentów przez kandydatów,
3) 08.08.2017 r. – rozpoczęcie pracy komisji,
4) 09.08.2017r. – test kwalifikacyjny lub rozmowy kwalifikacyjne
- rozstrzygnięcie naboru,
5) 10.08.2017 r. – ogłoszenie o wynikach naboru.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Przytuły
(-) Kazimierz Ramotowski
Ogłoszenie
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
WÓJT GMINY PRZYTUŁY
Ogłasza
otwarty i konkurencyjny
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO
URZĘDNICZE
DS.OBSŁUGI WODOCIĄGU
GMINNEGO W URZĘDZIE GMINY PRZYTUŁY
ul.Supska 10
18-423 Przytuły
- Określenie stanowiska urzędniczego, na które odbywa się nabór:
- nazwa stanowiska: ds. obsługi wodociągu gminnego
- wymiar etatu: 1 etat.
- Osoba ubiegająca się o zatrudnienie winna spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie: średnie techniczne (mechaniczne, elektromechaniczne), preferowane wyższe (mechaniczne, elektromechaniczne),
- bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, kodeksu postępowania administracyjnego,
- dobra obsługa komputera,
- dobra znajomość programu: woda, rejestr VAT, księgowość zobowiązań, inkasent,
- prawo jazdy kat. B.
- Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:
- pracowitość, odpowiedzialność, samodzielność,
- dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy w zespole i kształtowania stosunków międzyludzkich,
- komunikatywność, samodyscyplina,
- dyspozycyjność poza godzinami pracy oraz w dni wolne od pracy,
- staż pracy 2 lata.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:
1/ w zakresie sprzedaży wody i gospodarki wodomierzowej :
- zawieranie umów na dostawę wody ze wszystkimi jej odbiorcami,
- odczytywanie stanów wodomierzy u odbiorców oraz wodomierzy głównych w hydroforni i pompowniach,
- fakturowanie i rozliczanie opłat za pobraną wodę w tym dostarczanie odbiorcom faktur,
- windykacja należności,
- przyjmowanie i załatwianie wszelkich reklamacji związanych z dostawą wody,
- prowadzenie ewidencji użytkowników wodomierzy,
- przyjmowanie zgłoszeń dotyczących zamontowania bądź wymiany wodomierzy,
- kontrolowanie stanów technicznych przyłączy wodomierzowych,
- prowadzenie ewidencji odbiorców wody i ewidencji ilościowo-wartościowej sprzedaży.
2/ w zakresie eksploatacji sieci :
- przyjmowanie i przechowywanie dokumentacji projektowo-powykonawczej sieci wodociągowej i obiektów na niej wybudowanych,
- prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji technicznej sieci wodociągowych,
- wydawanie warunków technicznych włączenia do sieci wodociągowej, nadzór techniczny nad realizacją wydanych warunków technicznych,
- opiniowanie i uzgadnianie opracowań projektowych,
- dokonywanie uzgodnień z właścicielami innych urządzeń sieci,
- nadzór techniczny nad eksploatacją sieci wodociągowej i wykonywanymi remontami przez inne jednostki na wniosek właściciela sieci,
- udział w odbiorach robót na sieciach,
- kontrola prawidłowości wykonanych połączeń domowych z instalacją wewnętrzną,
- reagowanie na nielegalny odbiór wody i prowadzenie działań w celu jego wyeliminowania,
- prowadzenie całodobowego pogotowia wodociągowego,
- rutynowe realizowane 1 raz w tygodniu objazdu sieci, w celu zmniejszenia awaryjności sieci , w tym głównie pompowni wody , a także uprzedzenia możliwych awarii,
- zgodnie z wymaganiami technologicznymi płukanie złoża raz na dwa tygodnie (hydrofornia Nowa Kubra),
- prowadzenie okresowych przeglądów sieci hydrantowej ( w tym także w razie potrzeby uczestniczenie w kontrolach realizowanych na zgłoszenie i w obecności przedstawiciela użytkownika lub straży pożarnej ),
- odpowietrzanie i płukanie sieci ( jeżeli nie wynikają z awarii , a są wynikiem np. stwierdzenia pogorszenia jakości wody ),
- zabezpieczenie i oznakowanie miejsc awarii na sieci,
- obsługa agregatu prądotwórczego 40 kV,
- nadzór nad usuwaniem awarii na sieci,
- odcinanie przyłączy za zaległości w opłatach (określenie kosztów adresowych tych czynności w celu możliwości przyszłego dochodzenia przez gminę zwrotu tych kosztów od danego abonenta ),
- opracowanie projektu gminnego regulaminu dostarczania wody, ustalanie taryf i opłat za usługi w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę,
- współpraca ze Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną i Wojewódzkim Inspektoratem Ochrony Środowiska.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Praca na parterze budynku Urzędu Gminy. Budynek nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Praca administracyjno-biurowa. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze oraz obsługą interesanta. Umowa o pracę w wymiarze 1 etatu, w godzinach 7.30 - 15.30.
Dodatkowe informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł poniżej 6 %.
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys – curriculum vitae,
3) kserokopie świadectw pracy,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopie zaświadczeń potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,
6) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności ( zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach),
7) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz.U. z 2016 r., poz. 922/,
9) zaświadczenie o niekaralności z krajowego Rejestru Karnego,
10) oświadczenie kandydata, ze nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w sekretariacie urzędu lub pocztą na adres: Urząd Gminy Przytuły, ul. Supska 10, 18-423 Przytuły z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko: ds. obsługi wodociągu gminnego „ w terminie do dnia 07.08.2017 r. włącznie .
W przypadku przesłania pocztą decyduje data stempla pocztowego.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Przytuły po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Przytuły oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Przytułach, ul. Supska 10, 18-423 Przytuły.