BIP Gminy Przytuły

Biuletyn Informacji Publicznej

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – ds. obsługi wodociągu gminnego

ZARZĄDZENIE NR 19/17

Wójta Gminy Przytuły

z dnia 27 lipca 2017 roku                

 

w sprawie: ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Przytuły

 

Na podstawie art. 11 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2016 r., poz. 902 z późn. zm. ), zarządzam, co następuje:

 § 1

 Ogłaszam nabór na wolne stanowisko urzędnicze – ds. obsługi wodociągu gminnego

 

§ 2

 Powołuję komisję w celu przeprowadzenia naboru w składzie:

1)     Beata Piotrowska – przewodniczący komisji,

2)     Adam Szydłowski– członek komisji,

3)     Elżbieta Błaszczak – członek komisji.

 

§ 3

 Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z Regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Przytuły.

 

§ 4

 Ustala się harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze:

1)     27.07.2017r. – zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Przytułach ogłoszenia o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze,

2)     do dnia 07.08.2017 r. włącznie – składanie dokumentów przez kandydatów,

3)     08.08.2017 r. – rozpoczęcie pracy komisji,

4)     09.08.2017r. – test kwalifikacyjny lub rozmowy kwalifikacyjne
- rozstrzygnięcie naboru,

5)     10.08.2017 r. – ogłoszenie o wynikach naboru.

 

§ 5

 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Wójt Gminy Przytuły

(-) Kazimierz Ramotowski

 


 

 

Ogłoszenie
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

WÓJT GMINY PRZYTUŁY
Ogłasza
otwarty i konkurencyjny
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO
URZĘDNICZE
DS.OBSŁUGI WODOCIĄGU
GMINNEGO W URZĘDZIE GMINY PRZYTUŁY
ul.Supska 10
18-423 Przytuły

  1. Określenie stanowiska urzędniczego, na które odbywa się nabór:
    1. nazwa stanowiska: ds. obsługi wodociągu gminnego
    2. wymiar etatu: 1 etat.
  2. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie winna spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:
    1. obywatelstwo polskie,
    2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    4. nieposzlakowana opinia,
    5. wykształcenie: średnie techniczne (mechaniczne, elektromechaniczne), preferowane wyższe (mechaniczne, elektromechaniczne),
    6. bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, kodeksu postępowania administracyjnego,
    7. dobra obsługa komputera,
    8. dobra znajomość programu: woda, rejestr VAT, księgowość zobowiązań, inkasent,
    9. prawo jazdy kat. B.
  3. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:
    1. pracowitość, odpowiedzialność, samodzielność,
    2. dobra organizacja pracy,
    3. umiejętność pracy w zespole i kształtowania stosunków międzyludzkich,
    4. komunikatywność, samodyscyplina,
    5. dyspozycyjność poza godzinami pracy oraz w dni wolne od pracy,
    6. staż pracy 2 lata.
  4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:

1/ w zakresie sprzedaży wody i gospodarki wodomierzowej :

  1. zawieranie umów na dostawę wody ze wszystkimi jej odbiorcami,
  2. odczytywanie stanów wodomierzy u odbiorców oraz wodomierzy głównych w hydroforni i pompowniach,
  3. fakturowanie i rozliczanie opłat za pobraną wodę w tym dostarczanie odbiorcom faktur,
  4. windykacja należności,
  5. przyjmowanie i załatwianie wszelkich reklamacji związanych z dostawą wody,
  6. prowadzenie ewidencji użytkowników wodomierzy,
  7. przyjmowanie zgłoszeń dotyczących zamontowania bądź wymiany wodomierzy,
  8. kontrolowanie stanów technicznych przyłączy wodomierzowych,
  9. prowadzenie ewidencji odbiorców wody i ewidencji ilościowo-wartościowej sprzedaży.

2/ w zakresie eksploatacji sieci :

  1. przyjmowanie i przechowywanie dokumentacji projektowo-powykonawczej sieci wodociągowej i obiektów na niej wybudowanych,
  2. prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji technicznej sieci wodociągowych,
  3. wydawanie warunków technicznych włączenia do sieci wodociągowej, nadzór techniczny nad realizacją wydanych warunków technicznych,
  4. opiniowanie i uzgadnianie opracowań projektowych,
  5. dokonywanie uzgodnień z właścicielami innych urządzeń sieci,
  6. nadzór techniczny nad eksploatacją sieci wodociągowej i wykonywanymi remontami przez inne jednostki na wniosek właściciela sieci,
  7. udział w odbiorach robót na sieciach,
  8. kontrola prawidłowości wykonanych połączeń domowych z instalacją wewnętrzną,
  9. reagowanie na nielegalny odbiór wody i prowadzenie działań w celu jego wyeliminowania,
  10. prowadzenie całodobowego pogotowia wodociągowego,
  11. rutynowe realizowane 1 raz w tygodniu objazdu sieci, w celu zmniejszenia awaryjności sieci , w tym głównie pompowni wody , a także uprzedzenia możliwych awarii,
  12. zgodnie z wymaganiami technologicznymi płukanie złoża raz na dwa tygodnie (hydrofornia Nowa Kubra),
  13. prowadzenie okresowych przeglądów sieci hydrantowej ( w tym także w razie potrzeby uczestniczenie w kontrolach realizowanych na zgłoszenie i w obecności przedstawiciela użytkownika lub straży pożarnej ),
  14. odpowietrzanie i płukanie sieci ( jeżeli nie wynikają z awarii , a są wynikiem np. stwierdzenia pogorszenia jakości wody ),
  15. zabezpieczenie i oznakowanie miejsc awarii na sieci,
  16. obsługa agregatu prądotwórczego 40 kV,
  17. nadzór nad usuwaniem awarii na sieci,
  18. odcinanie przyłączy za zaległości w opłatach (określenie kosztów adresowych tych czynności w celu możliwości przyszłego dochodzenia przez gminę zwrotu tych kosztów od danego abonenta ),
  19. opracowanie projektu gminnego regulaminu dostarczania wody, ustalanie taryf i opłat za usługi w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę,
  20. współpraca ze Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną i Wojewódzkim Inspektoratem Ochrony Środowiska.

                    Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
     Praca na parterze budynku Urzędu Gminy. Budynek nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Praca administracyjno-biurowa. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze oraz obsługą interesanta. Umowa o pracę w wymiarze 1 etatu, w godzinach 7.30 - 15.30.

                    Dodatkowe informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł poniżej 6 %.

                    Wymagane dokumenty:

1)     list motywacyjny,
2) życiorys – curriculum vitae,
3) kserokopie świadectw pracy,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopie zaświadczeń potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,
6) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności ( zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach),
7) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz.U. z 2016 r., poz. 922/,

9) zaświadczenie o niekaralności z krajowego Rejestru Karnego,

10) oświadczenie kandydata, ze nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.


               Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w sekretariacie urzędu lub pocztą na adres: Urząd Gminy Przytuły, ul. Supska 10, 18-423 Przytuły z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko: ds. obsługi wodociągu gminnego „ w terminie do dnia             07.08.2017 r. włącznie .
     W przypadku przesłania pocztą decyduje data stempla pocztowego.
     Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Przytuły po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
     Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Przytuły oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Przytułach, ul. Supska 10, 18-423 Przytuły.

Data powstania: czwartek, 27 lip 2017 10:48
Data opublikowania: czwartek, 27 lip 2017 10:54
Opublikował(a): Andrzej Gwiazdowski
Zaakceptował(a): Andrzej Gwiazdowski
Artykuł był czytany: 1764 razy