STANOWISKO DS. KADROWYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA
Kierownik
Referatu Organizacyjnego
parter, pok. nr 3,
ZADANIA W ZAKRESIE:
I. W zakresie spraw kadrowych:
1.Prowadzenie akt osobowych oraz spraw wynikających ze stosunku pracy pracowników Urzędu oraz kierowników jednostek organizacyjnych, a w szczególności:
a)prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników,
b)ewidencjonowanie czasu pracy i zwolnień lekarskich pracowników,
c)prowadzenie spraw dotyczących urlopów wypoczynkowych, okolicznościowych, wychowawczych,
d) przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy,
e)organizowanie profilaktycznych badań pracowników – wstępnych, okresowych i kontrolnych oraz prowadzenie w tym zakresie stosownej dokumentacji.
2. Organizowanie konkursów na wolne stanowiska urzędnicze oraz wolne kierownicze stanowiska urzędnicze.
3. Współpraca z Referatem finansowo-budżetowym w sprawach wynagrodzeń pracowniczych oraz etatyzacji Urzędu.
4. Współpraca z pracownikiem BHP /szkolenia, przydział odzieży i obuwia roboczego/.
5. Opracowywanie Regulaminu Pracy Urzędu i monitorowanie zmian w regulaminie.
6.Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie podejmowania działań w celu likwidacji bezrobocia na terenie Gminy.
7. Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem środkami funduszu świadczeń socjalnych.
8. Sporządzanie sprawozdań dotyczących zatrudnienia.
9. Prowadzenie akt osobowych dyrektorów szkół oraz wystawianie zaświadczeń i świadectw pracy.
10. Prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych.
11. Prowadzenie zbioru upoważnień do załatwiania spraw w imieniu Wójta.
II. Z zakresu ochrony środowiska, utrzymania porządku i czystości w Gminie:
1. Realizacja przepisów o ochronie środowiska, między innymi w zakresie gospodarki odpadami oraz gospodarki wodno-ściekowej.
2. Prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w Gminie.
3. Współdziałanie w zapobieganiu klęskom żywiołowym i nadzwyczajnym zagrożeniom środowiska,
4. Przeprowadzanie procedury oddziaływania inwestycji na środowisko.
5. Wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów.
III. Nadzór nad ochroną informacji niejawnych.
IV. Zadania ogólne:
1. Realizacja zadań określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy w Przytułach w części dotyczącej powierzonych zadań dla wszystkich stanowisk pracy.
2. W razie nieobecności zastępowanie osoby pracującej na stanowisku ds. działalności gospodarczej, oświaty, kultury, sportu i zdrowia, w zakresie prowadzenia spraw wojskowych, spraw obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego zastępowanie osoby pracującej na stanowisku ds. pozamilitarnych przygotowań obronnych i wojskowości.
3. Przygotowywanie monitorowanie i aktualizacja dokumentów wytwarzanych na stanowisku i przekazywanie ich informatykowi celem zamieszczania w Biuletynie Informacji Publicznej.
4. Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub uprawnień wójta.