PRZETARG NIEOGRANICZONY PONIŻEJ 14.000 EURO POD TYTUŁEM "Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w centrum miejscowości Przytuły".
”Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju” objętego PROW na lata 2017-2013.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminy Przytuły ,
ul. Supska 10,
18-423 Przytuły,
NIP 718-213-81-61,
reprezentowana przez Wójta Gminy Przytuły
- Siedziba: Urząd Gminy Przytuły
ul. Supska 10
18-423 Przytuły
tel./fax. 086 217 70 13
Godziny urzędowania: poniedziałek - piątek 7:30-15:30
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w centrum miejscowości Przytuły".
II.1.2) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie działki 139/1 o pow. 494,00 m2 w tym remont istniejącego chodnika o powierzchni 106,70m2, oraz budowa elementów małej architektury wraz z elementami zieleni. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 4 do SIWZ.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zamówienie należy realizować w terminie do 30.07.2014r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony z pominięciem ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2013 poz. 907 późn. zm.) zgodnie z art. 4 pkt 8 o wartości zamówienia poniżej 14 000 EURO.
III.2) KRYTERIA OCENY OFERT
Cena – 100% za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną.
III.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Oferty należy składać do 14.04.2014 r. do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Przytuły, ul. Supska 10, 18-423 Przytuły, w sekretariacie ( 1 piętro)
- Oferty należy składać w jednej kopercie oznakowanej nazwą Wykonawcy oraz z dopiskiem „Oferta: Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w centrum miejscowości Przytuły”
- Oferta musi zawierać formularz ofertowy, oświadczenie oraz dokumenty wymienione w pkt. VII SIWZ.
- Oferty złożone po terminie tj. 14.04.2014r godz. 10.00 zostaną zwrócone bez otwierania.
- Do oferty należy dołączyć:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
- Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót.
- Gwarancja.
Wykonawca udzieli 3 letniej gwarancji na roboty budowlane oraz 12 miesięcznej gwarancji na elementy zieleni licząc od momentu podpisania protokołu odbioru bez uwag. - Załączniki (do pobrania poniżej)
- SIWZ.
- Formularz ofertowy
- Wzór umowy
- Oświadczenie
- Dokumentacja techniczna.
- Wartość szacunkowa inwestycji 40.163,10 zł brutto
- Do upływu terminu składania ofert do Zamawiającego wpłynęła 1 oferta.
LP. Nazwa firmy Kwota ofertowa 1 Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe
Wojciech Skrodzki
z siedzibą: 18-420 Jedwabne, Pl. 250 lecia 738.130,00zł brutto
- Umowę podpisano dnia: 16.04.2014r.
- Uzasadnienie wyboru: zgodnie z kryterium wyboru ofert określonym w SIWZ Zamawiający wybrał ofertę z najniższą ceną.
- SIWZ, FORMULARZ OFERTY (doc) 1 kwi 2014 13:50 0,05 MB
- UMOWA (doc) 31 mar 2014 13:37 0,04 MB
- Dokumentacja techniczna (zip) 31 mar 2014 13:43 25,13 MB