BIP Gminy Przytuły

Biuletyn Informacji Publicznej

PRZETARG NIEOGRANICZONY PONIŻEJ 14.000 EURO POD TYTUŁEM "Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w centrum miejscowości Przytuły".

Operacja współfinansowana z zakresu małych projektów w ramach działania 413
”Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju” objętego PROW na lata 2017-2013.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Gminy Przytuły ,
ul. Supska 10,
18-423 Przytuły,
NIP 718-213-81-61,
reprezentowana przez Wójta Gminy Przytuły

    Siedziba: Urząd Gminy Przytuły
    ul. Supska 10
    18-423 Przytuły
    tel./fax. 086 217 70 13
    Godziny urzędowania: poniedziałek - piątek 7:30-15:30

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w centrum miejscowości Przytuły".


II.1.2) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie działki 139/1 o pow. 494,00 m2 w tym remont istniejącego chodnika o powierzchni 106,70m2, oraz budowa elementów małej architektury wraz z elementami zieleni. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 4 do SIWZ.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zamówienie należy realizować w terminie do 30.07.2014r.


SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


Przetarg nieograniczony z pominięciem ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2013 poz. 907 późn. zm.) zgodnie z art. 4 pkt 8 o wartości zamówienia poniżej 14 000 EURO.


III.2) KRYTERIA OCENY OFERT


Cena – 100% za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną.


III.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  1. Oferty należy składać do 14.04.2014 r. do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Przytuły, ul. Supska 10, 18-423 Przytuły, w sekretariacie ( 1 piętro)
  2. Oferty należy składać w jednej kopercie oznakowanej nazwą Wykonawcy oraz z dopiskiem „Oferta: Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w centrum miejscowości Przytuły”
  3. Oferta musi zawierać formularz ofertowy, oświadczenie oraz dokumenty wymienione w pkt. VII SIWZ.
  4. Oferty złożone po terminie tj. 14.04.2014r godz. 10.00 zostaną zwrócone bez otwierania.
  5. Do oferty należy dołączyć:
    • Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
    • Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót.
  6. Gwarancja.
    Wykonawca udzieli 3 letniej gwarancji na roboty budowlane oraz 12 miesięcznej gwarancji na elementy zieleni licząc od momentu podpisania protokołu odbioru bez uwag.
  7. Załączniki (do pobrania poniżej)
    1. SIWZ.
    2. Formularz ofertowy
    3. Wzór umowy
    4. Oświadczenie
    5. Dokumentacja techniczna.





Przytuły, 16.04.2014r.
  1. Wartość szacunkowa inwestycji 40.163,10 zł brutto
  2. Do upływu terminu składania ofert do Zamawiającego wpłynęła 1 oferta.
    LP. Nazwa firmy Kwota ofertowa
    1 Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe
    Wojciech Skrodzki
    z siedzibą: 18-420 Jedwabne, Pl. 250 lecia 7
    38.130,00zł brutto

  3. Umowę podpisano dnia: 16.04.2014r.
  4. Uzasadnienie wyboru: zgodnie z kryterium wyboru ofert określonym w SIWZ Zamawiający wybrał ofertę z najniższą ceną.



Pliki do pobrania:
Data powstania: poniedziałek, 31 mar 2014 13:28
Data opublikowania: poniedziałek, 31 mar 2014 13:43
Data przejścia do archiwum: piątek, 4 lis 2016 13:08
Opublikował(a): Andrzej Gwiazdowski
Zaakceptował(a): Andrzej Gwiazdowski
Artykuł był czytany: 1999 razy