ZAPYTANIE OFERTOWE
- Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Przytuły
- Supska 10
18-423 Przytuły
NIP: 718-213-81-61
reprezentowana przez Wójta Gminy Przytuły
Tel. 515-494-557 fax. 86 217-70-03 mail. srodowisko@przytuly.powiatlomzynski.pl
Adres strony internetowej: http://www.przytuly.powiatlomzynski.pl/bip/
Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30
- Określenie przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na:
- Załadunku zebranych wyrobów azbestowych na pojazd przeznaczony do transportu. Załadunek ma zostać przeprowadzony sprzętem Wykonawcy.
- Transporcie zebranych wyrobów azbestowych w przeznaczonym do tego celu miejscu unieszkodliwienia, które jest zarządzane przez instytucję działającą w sposób legalny i uprawnioną do przyjmowania i unieszkodliwiania tego typu odpadów. (Transport ma zostać przeprowadzony sprzętem Wykonawcy).
- Przekazaniu wyrobów zawierających azbest ww. instytucji celem unieszkodliwienia. (Koszt zdeponowania i unieszkodliwienia odpadów ponosi Wykonawca).
- Nie jest planowany demontaż płyt cementowo - azbestowych bezpośrednio z budynków.
2.W związku z zaistnieniem okoliczności wymienionych w rozdz. II.
- Wykonawca jest zobowiązany do wkalkulowania wszelkich możliwych do powstania kosztów w oferowaną cenę wykonawstwa.
- Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie całego procesu odbioru wyrobów azbestowych z danej nieruchomości.
- Wykonawca jest zobowiązany do posiadania uprawnień do podejmowania prac na danym terenie i uprawnień na transport odpadów określony w rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71 poz. 649 ze zm.).
3.Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do:
- Sporządzenia dokumentacji fotograficznej tych części nieruchomości, z których usunięto płyty cementowo-azbestowe. Dokumentowanie ma odbyć się w sposób następujący: Wykonawca musi wykonać co najmniej dwa zdjęcia danego obiektu w taki sposób, by jednoznacznie można było stwierdzić usuniecie płyt azbestowych z danej posesji (tzn. zdjęcie sprzed usunięcia oraz zdjęcie po usunięciu z oznaczeniem: nazwa miejscowości, numer domu, numer geodezyjny działki – w formie elektronicznej - 2 płytki CD). Powyższy warunek dotyczy wszystkich nieruchomości.
- Uwierzytelnionych kopi zgłoszeń organowi nadzoru budowlanego, okręgowemu inspektorowi pracy, oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu.
- Ważenia wyrobów zawierających azbest bezpośrednio na każdej posesji przy odbiorze z nieruchomości. Okoliczność zważenia wyrobów i ich zaprotokołowania wagi powinna być potwierdzona podpisami przedstawiciela Wykonawcy wykonującego tę czynność oraz właściciela nieruchomości.
- Potwierdzenia przyjęcia odpadu od właściciela nieruchomości w formie protokołu odbioru odpadu sporządzonego w dwóch egzemplarzach: jeden dla odbierającego wyroby zawierające azbest celem przekazania do Urzędu Gminy w Przytułach, natomiast drugi dla właściciela nieruchomości.
- Sporządzenia kart przekazania odpadów lub innych dokumentów potwierdzających przekazanie odpadów zawierających azbest do unieszkodliwienia. Karty te muszą zawierać co najmniej: datę zdeponowania odpadów na składowisku, masę zdeponowanych odpadów oraz rodzaj zdeponowanych odpadów i muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1973).
4.Przewidywana szacunkowa wielkość zamówienia opisanego w rozdz. II to około 36 Mg
płyt cementowo azbestowych.
5.Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wykaz nieruchomości, z których mają zostać odebrane płyty azbestowo- cementowe z miejsc tymczasowego składowania. Wykonawca skontaktuje się z każdym właścicielem nieruchomości w celu uzgodnienia terminu wykonania usługi.
6.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zakresu rzeczowego przedmiotu
zamówienia, o którym mowa wyżej, ponieważ podane ilości wyrobów zawierających azbest objętych przedmiotem zamówienia określone zostały w sposób szacunkowy. W związku z powyższym Wykonawca nie będzie występował z żadnymi roszczeniami lub żądaniem zmiany umowy w przypadku redukcji lub zwiększenia wielkości przedmiotu zamówienia.
7.Zamówienie realizowane będzie ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i
Gospodarki Wodnej w Białymstoku i Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki
- Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 15.09.2020 r.
- Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena- 100% kryterium wyboru za 1 Mg
- Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy nadesłać pocztą tradycyjną lub dostarczyć osobiście do dnia 3 lipca.2020 r. do godz. 12.00 do siedziby Zamawiającego, tj. do Urzędu Gminy Przytuły, ul. Supska 10, 18-423 Przytuły.
Oferty należy dostarczyć w nieprzejrzystej kopercie z dopiskiem ´´Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Przytuły´´ oraz pieczęcią Wykonawcy.
- Do ofert należy dołączyć następujące dokumenty:
1.Podpisane pieczęcią firmową i osobową oświadczenie o posiadaniu niezbędnych pozwoleń i koncesji zgodnych z aktualnie obowiązującym na terenie RP prawem wymaganych do odbioru i transportu odpadów opisanych w rozdz. II.-zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania.
2.Podpisane pieczęcią firmową i osobową oświadczenia o posiadanym przeszkoleniu osób biorących udział w zamówieniu, w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz przestrzegania procedur dotyczących bezpiecznego postępowania- zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania.
3.Podpisane pieczęcią firmową i osobową oświadczenie dotyczące zdolności do wykonania zamówienia związane z: posiadaniem uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadaniem wiedzy i doświadczenia; dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; znajdowaniem się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie Zamówienia- zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania.
4.Podpisany pieczęcią firmową i osobową aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej.
5.Podpisana pieczęcią firmową i osobową oraz potwierdzona za zgodność z oryginałem umowa z instytucją zarządzającą miejscem deponowania i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest, do której zostaną przetransportowane odpady z Gminy Przytuły.
6.Wypełniony formularz ofertowy- zgodnie z załącznikiem nr. 4 do niemniejszego zapytania.
7.Oferty nie spełniające powyższych wymagań nie będą rozpatrywane.
- Opis sposobu oceny ofert.
Oferty będą oceniane dwuetapowo.
Etap 1. Analiza dostarczonych dokumentów dotyczących sytuacji prawno-ekonomiczno-technicznej przedsiębiorstwa.
Etap 2. Analiza zaproponowanych ofert.
- Informacje ogólne
1.Za najkorzystniejszą ofertę będzie uznana ta oferta, która uzyska najniższą cenę.
2.Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją zapisanych wyżej warunków wykonania zamówienia.
- W razie uchylenia się wybranego Wykonawcy od podpisania umowy o wykonawstwo, Zamawiający wybierze kolejną z najkorzystniejszych ofert.
- Załącznik 1 (doc) 19 cze 2020 15:19 0,03 MB
- Załącznik 2 (doc) 19 cze 2020 15:20 0,03 MB
- Załącznik 3 (doc) 19 cze 2020 15:20 0,03 MB
- Załącznik 4 (doc) 19 cze 2020 15:20 0,04 MB
- Klauzula informacyjna (odt) 19 cze 2020 15:22 0,01 MB
- Zapytanie (docx) 19 cze 2020 15:22 0,02 MB