BIP Gminy Przytuły

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Przebudowa drogi gminnej przez wieś Mroczki na terenie Gminy Przytuły

ZAMAWIAJĄCY NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Przytuły , ul. Supska 10, 18-423 Przytuły, woj. podlaskie, tel. 086 2177013, faks 086 2177013.

RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej przez wieś Mroczki na terenie Gminy Przytuły.

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

  1. Budowa nawierzchni drogi z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwa wiążąca o grubości 5cm-2993,01m2
  2. Wykonanie warstwy ścieralnej o gr. 3 cm - 2993,012Wykonanie pref. przepustów drogowych rurowych o średnicy 60 cm o długości 9,50 m.
  3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.
  4. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
  5. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
  6. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2009. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
    1. WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium:
      • Ustala się wadium w wysokości: 6000,00 zł słownie: sześć tysięcy złotych
      • Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
        • a)pieniądzu
        • poręczeniach bankowych
        • gwarancjach bankowych
        • gwarancjach ubezpieczeniowych
        • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109 poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 20 8752 0006 0130 1094 2000 0050 z dokładnym opisem na przelewie jakiego wadium dotyczy
    2. WARUNKI UDZIAŁU
      • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
        • posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia,
        • posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
        • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
        • nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
      • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
        • formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ,
        • aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
        • aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty),
        • dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
        • oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
        • Wypełniony i podpisany KOSZTORYS OFERTOWY dotyczący zadania (zał. nr 3 do SIWZ oraz PRZEDMIAR + OFERTA z cenami jednostkowymi),
        • Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej roboty, na które Wykonawca składa ofertę.
PROCEDURA
  1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
    • Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
  2. KRYTERIA OCENY OFERT
    • Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
    • Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
  3. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bzp1.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=75925&rok=2009-05-15

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Przytuły ul. Supska 10 18-423 Przytuły.

    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Przytuły ul. Supska 10 18-423 Przytuły pok. nr 7.

    Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Pliki do pobrania:
Data powstania: piątek, 15 maj 2009 14:49
Data opublikowania: piątek, 15 maj 2009 14:49
Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 9 wrz 2013 13:21
Opublikował(a): Andrzej Gwiazdowski
Zaakceptował(a): Andrzej Gwiazdowski
Artykuł był czytany: 2220 razy