OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Przytuły: „UDZIELENIE DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU BANKOWEGO W WYSOKOŚCI 2.483.000,00 ZŁ. NA POKRYCIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETOWEGO WYSTĘPUJĄCEGO W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ INWESTYCJI ”.
( zamieszczone w BZP w dniu 18.08.2010, nr ogłoszenia: 255972 - 2010)
- Zamawiający: Urząd Gminy Przytuły , ul. Supska 10, 18-423 Przytuły, woj. podlaskie, tel. 086 2177013, faks 086 2177013.
- Rodzaj zamówienia: usługi.
- Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
- Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Przytuły , ul. Supska 10, 18-423 Przytuły.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu kredytu długoterminowego w kwocie 2.483.000,00 zł ( słownie: dwa miliony czterysta osiemdziesiąt trzy tysiące złotych), na pokrycie planowanego deficytu budżetowego występującego w związku z realizacją zadań inwestycyjnych :
- Przebudowa dróg powiatowych w miejscowości Supy, Mieczki i Trzaski . Zadanie inwestycyjne realizowane będzie w roku 2010. Kwota planowanego do zaciągnięcia kredytu w 2010 r. – 1.013.000 zł,
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Przytuły Kolonia .Kwota planowanego do zaciągnięcia kredytu –w 2010 r. -709.275 zł..
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Obrytki. Kwota planowanego do zaciągnięcia kredytu w 2010 r. – 760.725 zł,
- Warunki udzielenia i spłaty kredytu proponowane przez Wykonawcę powinny przewidywać:
- uruchomienie kredytu nastąpi na wniosek Zamawiającego w dwóch transzach , pierwsza w wysokości 1.483.000 zł. nie później niż do dnia 15.10.2010 r., druga w wysokości 1.000.000 zł. nie później niż do dnia 15.12.2010 r.,
- karencję w spłacie rat do 30 marca 2011 r.,
- okres spłaty kredytu od dnia 31 marca 2011 r. do dnia 31 grudnia 2020 r. w następujących terminach i ratach zgodnie z SIWZ (pkt III, ppkt 2, lit c.)
- spłatę odsetek w okresach miesięcznych, tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu,
- oprocentowanie kredytu zmienne w stosunku rocznym uzależnione od stawki WIBOR 1 M
- obowiązującej na dzień ogłoszenia przetargu ) powiększone o stałą marżę Banku,
- prowizja liczona jako % od kwoty uruchomionego kredytu musi zawierać w sobie wszystkie opłaty, które związane są z uruchomieniem kredytu,
- dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach (data i kwota) dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem do 15.10.2010 r. i 15.12.2010 r. na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego,
- przy naliczaniu odsetek należy kierować się kalendarzem rzeczywistym,
- w przypadku spłaty zarówno kapitału jak i odsetek, jeśli dzień spłaty przypada na dzień wolny od pracy, to spłata nastąpi następnego dnia roboczego po tym terminie,
- kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ,
- prawo Zamawiającego do zmniejszenia kwoty planowanego do zaciągnięcia kredytu bez naliczenia przez Wykonawcę kosztów obsługi kredytu od wartości pomniejszonej kwoty kredytu,
- prawo Zamawiającego do wcześniejszej spłaty kredytu (rat) bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów oraz możliwości przesunięcia spłaty kredytu w ramach ustalonych lat kredytowania
- zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco,
- Skarbnik Gminy złoży kontrasygnatę na wekslu stanowiącym zabezpieczenie kredytu,
- Zamawiający dopuszcza podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie art. 97 ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.).
- Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu kredytu długoterminowego w kwocie 2.483.000,00 zł ( słownie: dwa miliony czterysta osiemdziesiąt trzy tysiące złotych), na pokrycie planowanego deficytu budżetowego występującego w związku z realizacją zadań inwestycyjnych :
- TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2020.
- WADIUM - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez wykonawców przystępujących do postępowania
- INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- Termin związania ofertą: 30 dni
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Kryteria oceny ofert: najniższa cena
Pliki do pobrania:
- SIWZ po zmianach (doc) 26 sie 2010 12:06 0,16 MB
- SIWZ (doc) 18 sie 2010 15:07 0,16 MB