BIP Gminy Przytuły

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Przytuły: „UDZIELENIE DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU BANKOWEGO W WYSOKOŚCI 2.483.000,00 ZŁ. NA POKRYCIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETOWEGO WYSTĘPUJĄCEGO W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ INWESTYCJI ”.
( zamieszczone w BZP w dniu 18.08.2010, nr ogłoszenia: 255972 - 2010)
  1. Zamawiający: Urząd Gminy Przytuły , ul. Supska 10, 18-423 Przytuły, woj. podlaskie, tel. 086 2177013, faks 086 2177013.
  2. Rodzaj zamówienia: usługi.
  3. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
  4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
  5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  7. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Przytuły , ul. Supska 10, 18-423 Przytuły.
  8. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    • Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu kredytu długoterminowego w kwocie 2.483.000,00 zł ( słownie: dwa miliony czterysta osiemdziesiąt trzy tysiące złotych), na pokrycie planowanego deficytu budżetowego występującego w związku z realizacją zadań inwestycyjnych :
      • Przebudowa dróg powiatowych w miejscowości Supy, Mieczki i Trzaski . Zadanie inwestycyjne realizowane będzie w roku 2010. Kwota planowanego do zaciągnięcia kredytu w 2010 r. – 1.013.000 zł,
      • Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Przytuły Kolonia .Kwota planowanego do zaciągnięcia kredytu –w 2010 r. -709.275 zł..
      • Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Obrytki. Kwota planowanego do zaciągnięcia kredytu w 2010 r. – 760.725 zł,
    • Warunki udzielenia i spłaty kredytu proponowane przez Wykonawcę powinny przewidywać:
      • uruchomienie kredytu nastąpi na wniosek Zamawiającego w dwóch transzach , pierwsza w wysokości 1.483.000 zł. nie później niż do dnia 15.10.2010 r., druga w wysokości 1.000.000 zł. nie później niż do dnia 15.12.2010 r.,
      • karencję w spłacie rat do 30 marca 2011 r.,
      • okres spłaty kredytu od dnia 31 marca 2011 r. do dnia 31 grudnia 2020 r. w następujących terminach i ratach zgodnie z SIWZ (pkt III, ppkt 2, lit c.)
      • spłatę odsetek w okresach miesięcznych, tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu,
      • oprocentowanie kredytu zmienne w stosunku rocznym uzależnione od stawki WIBOR 1 M
      • obowiązującej na dzień ogłoszenia przetargu ) powiększone o stałą marżę Banku,
      • prowizja liczona jako % od kwoty uruchomionego kredytu musi zawierać w sobie wszystkie opłaty, które związane są z uruchomieniem kredytu,
      • dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach (data i kwota) dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem do 15.10.2010 r. i 15.12.2010 r. na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego,
      • przy naliczaniu odsetek należy kierować się kalendarzem rzeczywistym,
      • w przypadku spłaty zarówno kapitału jak i odsetek, jeśli dzień spłaty przypada na dzień wolny od pracy, to spłata nastąpi następnego dnia roboczego po tym terminie,
      • kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ,
      • prawo Zamawiającego do zmniejszenia kwoty planowanego do zaciągnięcia kredytu bez naliczenia przez Wykonawcę kosztów obsługi kredytu od wartości pomniejszonej kwoty kredytu,
      • prawo Zamawiającego do wcześniejszej spłaty kredytu (rat) bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów oraz możliwości przesunięcia spłaty kredytu w ramach ustalonych lat kredytowania
      • zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco,
      • Skarbnik Gminy złoży kontrasygnatę na wekslu stanowiącym zabezpieczenie kredytu,
      • Zamawiający dopuszcza podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie art. 97 ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.).
  9. TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2020.
  10. WADIUM - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez wykonawców przystępujących do postępowania
  11. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
    • W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  12. Termin związania ofertą: 30 dni
  13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  14. Kryteria oceny ofert: najniższa cena
Pliki do pobrania:
Data powstania: środa, 18 sie 2010 15:01
Data opublikowania: środa, 18 sie 2010 15:07
Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 9 wrz 2013 13:22
Opublikował(a): Andrzej Gwiazdowski
Zaakceptował(a): Andrzej Gwiazdowski
Artykuł był czytany: 2158 razy