BIP Gminy Przytuły

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Budowa garażu z zapleczem socjalno - technicznym na potrzeby OSP w Przytułach. Numer ogłoszenia: 222494 - 2012; data zamieszczenia: 27.06.2012

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Przytuły ,
ul. Supska 10,
18-423 Przytuły,
tel. 086 2177013, faks 086 2177013.

  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    http://www.przytuly.powiatlomzynski.pl/bip/

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa garażu z zapleczem socjalno - technicznym na potrzeby OSP w Przytułach.


II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zadania jest budowa garażu z zapleczem socjalno - technicznym na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Przytułach, 18-423 Przytuły, działka nr 136/1.
W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie:

  1. Garażu z zapleczem socjalno - technicznym na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Przytułach:
    • Roboty ziemne
    • Fundamenty
    • Roboty murowe
    • Strop, schody żelbetowe
    • Posadzki
    • Dach
    • Stolarka
    • Roboty wykończeniowe
    • Elewacje
    • Utwardzenie placu manewrowego.
  2. Dane ogólne: Lokalizacja: na działce o numerze geodezyjnym 136/1 położonej we wsi Przytuły gm. Przytuły, w istniejącej zabudowie celu publicznego. Decyzja GI.6733.1.2012 z dnia 13.03.2012 o ustaleniu lokalizacji celu publicznego wydana przez Wójta Gminy Przytuły. Projektowany budynek garażowy z zapleczem socjalno - technicznym na potrzeby OSP murowany nie podpiwniczony, ponadto na działce zaprojektowano plac manewrowy dla wozu strażackiego.
  3. Dane projektowe: Powierzchnia zabudowy: 287,00m2 Powierzchnia użytkowa: 90,30m2 Powierzchnia garażu: 203,10m2 Kubatura: 1763,60m3
  4. Szczegółowy zakres prac został określony w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i specyfikacji technicznej.
  5. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane.


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.21-8, 45.21.20.00-6.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM

  1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
  2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
    • pieniądzu,
    • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
    • gwarancjach bankowych,
    • gwarancjach ubezpieczeniowych,
    • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).

    Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem (tj. w formie bezgotówkowej) na rachunek bankowy w Banku BS Jedwabne O Przytuły Nr rachunku 20 8752 0006 0130 1094 2000 0050, a oryginalny dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Wydruk potwierdzenia dokonania elektronicznego przelewu winien być podpisany przez osobę podpisującą ofertę. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium - Budowa garażu z zapleczem socjalno - technicznym na potrzeby OSP w Przytułach. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężnej należy w oryginale złożyć razem z ofertą w jednej wspólnej kopercie, a potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu wpiąć do oferty. Wniesione wadium w formie innej niż pieniężna, dołączone wyłącznie w kopii, traktowane będzie jak jego brak.
  3. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 13.07.2012 r., do godz. 10.00.
  4. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania.
  5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10.
  6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
  8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 2, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
  10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
    • odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
    • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
    • zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.


III.2)Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • Wiedza i doświadczenie - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: jedno zamówienie, którego przedmiotem była robota budowlana polegająca na budowie, rozbudowie lub nadbudowie budynku użyteczności publicznej w rozumieniu §3 pkt 6. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12 kwietnia 2002 roku Dz. U. z 2002r., Nr 75, poz. 690 z późn. zm. o wartości robót brutto nie mniejszej niż 400.000,00 zł. W przypadku Wykonawców zagranicznych Zamawiający dokona przeliczenia waluty obcej na PLN według średniego kursu ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski na dzień składania ofert.
  • Osoby zdolne do wykonania zamówienia - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, która ma co najmniej 2-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalnościach; Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wszystkie wymienione uprawnienia lub kilka osób posiadających jedno lub kilka z wymienionych uprawnień, osoby te łącznie powinny dysponować wszystkimi wymaganymi w specyfikacji uprawnieniami.
  • Sytuacja ekonomiczna i finansowa - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający wymaga: posiadania - nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości minimum 400.000,00 zł. posiadania, aktualnego w dacie złożenia oferty, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną sumę gwarancyjną 400.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
  1. dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.5) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
  1. formularz ofertowy - zał. Nr 1 do SIWZ,
  2. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 Pzp.
  3. dowód wniesienia wadium w kwocie 10 000 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Przytuły ul. Supska 10 18-423 Przytuły tel. (86) 217-70-13 fax. (86) 217-70-13 strona internetowa: www.przytuly.powiatlomzynski.pl/bip/ e-mail: inwestycje@przytuly.powiatlomzynski.pl.
  2. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Przytuły

Informujemy, że powyższy Przetarg nie obejmuje następujących prac:

  1. Roboty elektryczne
  2. Roboty wodno-kanalizacyjne
W związku z powyższym prosimy o dostosowanie składanych ofert.





Wyjaśnienia związane z przetargiem


Wyjaśnienie

Wyjaśnienie nr 2
Data powstania: środa, 27 cze 2012 13:49
Data opublikowania: środa, 27 cze 2012 14:06
Data edycji: poniedziałek, 2 lip 2012 14:38
Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 9 wrz 2013 13:26
Opublikował(a): Andrzej Gwiazdowski
Zaakceptował(a): Andrzej Gwiazdowski
Artykuł był czytany: 2197 razy
Ilość edycji: 1