BIP Gminy Przytuły

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Przytuły: Przebudowa drogi gminnej przez wieś Bagienice Numer ogłoszenia: 261846 - 2012; data zamieszczenia: 20.07.2012

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Przytuły ,
ul. Supska 10,
18-423 Przytuły,
tel. 086 2177013, faks 086 2177013.

  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    http://www.przytuly.powiatlomzynski.pl/bip/

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej przez wieś Bagienice.


II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje przebudowę drogi gminnej przez wieś Bagienice. Odcinek długości 430,69m. Zakres prac:

  • Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogi) trasa dróg w terenie równinnym.
  • Rozebranie nawierzchni z tłucznia, masa miner.-bitum., betonu i brukowca. Z brukowca – rozbiórka ręczna. Grubość nawierzchni 16-20cm.,
  • Rozebranie przepustów z rur betonowych o średnicy 40cm,
  • Wywóz gruzu samochodem ciężarowym skrzyniowym z terenu rozbiórki na odległość 1 km z ręcznym załadowaniem i wyładowaniem.,
  • Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi, z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km. Koparką o pojemności łyżki 0,25m3 w gruncie kat. I-II, transport samochodem do 5t.,
  • Formowanie i zagęszczanie nasypów spycharkami. Nasypy wysokość do 3m z gruntu kat. I-II, wykonywanie spycharką gąsienicową 55kW wraz z pozyskaniem i dowozem gruntu,
  • Zagęszczenie nasypów walcami. Walce samojezdne statyczne, rodzaj i kate. Gruntu – sypkie I-II, walec statyczny samojezdny 4-6t,
  • Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1km. Koparką o pojemności łyżki 0,25m3 w gruncie kat. I-II, transport samochodami do 5t,
  • Studnia rewizyjna fi 1000 wys. 1,5m z wypustem KD wg rys.
  • Kanały z rur PVC łączone na wcisk. Rurociągi z PCV o średnicy zewnętrznej 400mm,
  • Zasypanie wykopów ze skarpami. Zasypanie wykopu gruntem kat I-III, z przerzutem na odległość do 3m z zagęszczeniem,
  • Obudowy wylotów sączków podłużnych i kolektorów. Kolektory # 40 – wyloty z kamienia,
  • Ławy pod krawężnik z kruszywa łamanego
  • Ścieki z elementów betonowych na podsypce piaskowej – grubość prefabrykatów 15cm – typ GARA,
  • Ścieki z elementów betonowych na podsypce piaskowej – grubość prefabrykatów 20cm – typ trójkątny,
  • Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcji nawierzchni wykonywane ręcznie – kat.gruntu II-IV,
  • Podbudowy betonowe. Pielęgnacja podbudowy piaskiem i wodą. Grubość po zagęszczeniu 15cm -gruntocement Rm=2,5MPa,
  • Podbudowy betonowe. Pielęgnacja podbudowy piaskiem i wodą. Grubość po zagęszczeniem 15cm –gruntocement Rm=2,5MPa,
  • Podbudowy z kruszyw łamanych. Warstwa dolna 20cm – kruszywo łamane 0-31,5,
  • Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczkiem kamiennym lub miesz.beton.. Zagęszczenie mechaniczne tłuczniem sortowanym do 10cm,
  • Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznym ( warstwa wiążąca). Asfaltowych – grubość warstwy po zagęszczeniu 5cm. mieszanka mineralno-asfaltowa, standard I, smochód samowyładowczy 5-10t,
  • Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych ( warstwa wiążąca) dodatek za dalszy 1km przewozu ponad 5km, samochód samowyładowczy 5-10t. Krotność =35,
  • Oczyszczenie i skroplenie bitumem nawierzchni drogowych. Skroplenie nawierzchni asfaltem,
  • Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna) grubość warstwy po zagęszczeniu 3cm. Mieszanka mineralno-asfaltowa, standard I, samochód samowyładowczy 5-10t,
  • Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna) dodatek za dalszy 1km przewozu ponad 5km,samochód samowyładowczy 5-10t. Krotność =35,
  • Nawierzchnie żwirowe. Rozścielenie kruszywa ręcznie. Warstwa jezdni dolna grubości 10cm,
  • Podbudowy z kruszyw łamanych. Warstwa górna grubości 10cm,
  • Umocnienie skarp wykopów i nasypów włókniną, siatką lub płytami ażur.humusowo. z obsiewem. Płyty ażurowe o pow. 1m2 sztuki 1,
  • Pionowe znaki drogowe. Słupki z rur stalowych # 70mm,
  • Pionowe znaki drogowe. Drogowskazy jednoramienne o pow.ponad 0,3m2
    Szczegółowy zakres prac został ujęty w, szczegółowej specyfikacji technicznej (SST) stanowiący załącznik nr 8, przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 7b oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.11.12.90-7, 45.11.13.00-1, 45.23.24.52-5, 45.23.32.20-7, 45.23.32.90-8.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.


III.2)Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.- Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi według formuły ; spełnia - nie spełnia ,na podstawie złożonych dokumentów
  • Wiedza i doświadczenie - Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi według formuły ; spełnia - nie spełnia ,na podstawie złożonych dokumentów.
  • Potencjał techniczny - Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi według formuły ; spełnia - nie spełnia ,na podstawie złożonych dokumentów.
  • Osoby zdolne do wykonania zamówienia - Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi według formuły ; spełnia - nie spełnia ,na podstawie złożonych dokumentów.
  • Sytuacja ekonomiczna i finansowa - Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi według formuły ; spełnia - nie spełnia ,na podstawie złożonych dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
  1. dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
  2. zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

  1. Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do podpisania umowy zgodnie z załączonym wzorem umowy - zał. Nr 5 do SIWZ.
  2. Złożenie oferty jest równoznaczne z pełną akceptacją umowy przez Wykonawcę.
  3. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 Pzp przewiduje zmianę istotnych postanowień umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
    1. Zmiana terminu realizacji kontraktu i zakresu prac będzie mogła nastąpić w przypadku, gdy wykonanie danej części zmówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie, wystąpienia klęsk żywiołowych, nieszczęśliwych zdarzeń losowych bezpośrednio związanych z realizacją inwestycji, warunków geologicznych, archeologicznych i wodnych, w przypadku wystąpienia niezinwentaryzowanych urządzeń i instalacji podziemnych lub urządzeń infrastrukturalnych, będących przyczyną kolizji, których usunięcie będzie powodowało prace dotychczas nieprzewidziane, wystąpienia robót zamiennych jeśli będzie potrzebny dodatkowy czas na ich wykonanie i spowoduje to konieczność zmiany terminu wykonania danej części przedmiotu zamówienia, a ponadto w przypadku przerwy w wykonywaniu robót budowlanych spowodowanej wyjątkowo niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi (odbiegającymi od naturalnie występujących w danej porze roku) uniemożliwiającymi prowadzenie robót zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, w szczególności mogących spowodować zniszczenie robót lub powodujących konieczność ich wstrzymania ze względu na konieczność zachowania wymogów stosowanych technologii, np.: temperatura, wilgotność powietrza (fakt ten musi być potwierdzony pisemnie przez Inspektora nadzoru inwestorskiego), konieczności uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy, konieczności zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich oraz w przypadku jeśli wystąpi zmiana przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy mająca wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia, wystąpi przedłużenie, w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, czasu trwania procedur administracyjnych, mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia a niewynikających z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, błędów w dokumentacji projektowej, w oparciu o którą wykonywane jest zamówienie i konieczności naniesienia przez projektanta poprawek lub zmian w projekcie, które mają wpływ na termin realizacji zamówienia, realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, a ponadto w przypadku jeśli wydanie decyzji administracyjnej przez uprawniony organ, w szczególności organ nadzoru budowlanego, ochrony środowiska o wstrzymaniu robót z powodów, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy oraz jeżeli wprowadzone zmiany będą korzystne dla Zamawiającego, w szczególności w sytuacji złożenia przez Wykonawcę propozycji, które przyśpieszą ukończenie robót, zmniejszając koszty, poprawią sprawność lub jakość robót lub w inny sposób dostarczą Zamawiającemu pożytku.
    2. Zamawiający przewiduje zmianę umowy w trakcie jej trwania w zakresie podwykonawstwa, z zachowaniem zasady, iż nowy podwykonawca spełni wszystkie warunki takie jak pierwszy podwykonawca, z zachowaniem wymogów §14 umowy.
    3. Zmiany wartości zamówienia brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy i wynikającej z tego tytułu zmiany kwoty podatku VAT, co nie powoduje zmiany wysokości wynagrodzenia netto.
    4. Zamiany wartości zamówienia i zakresu robót w przypadku rezygnacji przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu kontraktu (w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami).
    5. Dopuszcza się możliwość wprowadzenia w Harmonogramie robót zmian dotyczących zakresów robót oraz terminów ich wykonania, przewidzianych do realizacji w ramach poszczególnych etapów, w przypadkach określonych powyżej lub jeżeli wprowadzone zmiany będą korzystne dla Zamawiającego. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez zamawiającego, jak i przez wykonawcę. Zmiany postanowień umowy, o których mowa powyżej mogą nastąpić w okresie obowiązywania umowy, na podstawie uzasadnionego, pisemnego wystąpienia jednej ze stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Przytuły ul. Supska 10 18-423 Przytuły tel. (86) 217-70-13 fax. (86) 217-70-13 strona internetowa: www.przytuly.powiatlomzynski.pl/bip/, e-mail: inwestycje@przytuly.powiatlomzynski.pl.
  2. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Przytuły., ul. Supska 10, sekretariat ( I PIĘTRO) do dnia 03.08.2012r., do godz. 10.00

    Ofertę należy złożyć w jednej kopercie oznakowanej nazwą Wykonawcy oraz zaadresowanej i podpisanej w sposób następujący:

    Urząd Gminy Przytuły
    ul. Supska 10
    18-423 Przytuły
    „Przebudowa drogi gminnej przez wieś Bagienice.”
    Nie otwierać przed dniem 03.08.2012r. godz. 10.15
Pliki do pobrania:
Data powstania: piątek, 20 lip 2012 09:50
Data opublikowania: piątek, 20 lip 2012 10:09
Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 9 wrz 2013 13:27
Opublikował(a): Andrzej Gwiazdowski
Zaakceptował(a): Andrzej Gwiazdowski
Artykuł był czytany: 1987 razy