OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 269636 - 2012; data zamieszczenia: 25.07.2012
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 222494 - 2012r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Przytuły ,
ul. Supska 10,
18-423 Przytuły,
tel. 086 2177013, faks 086 2177013.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa garażu z zapleczem socjalno - technicznym na potrzeby OSP w Przytułach.
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zadania jest budowa garażu z zapleczem socjalno - technicznym na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Przytułach, 18-423 Przytuły, działka nr 136/1.
W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie:
- Garażu z zapleczem socjalno - technicznym na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Przytułach:
- Roboty ziemne
- Fundamenty
- Roboty murowe
- Strop, schody żelbetowe
- Posadzki
- Dach
- Stolarka
- Roboty wykończeniowe
- Elewacje
- Utwardzenie placu manewrowego.
- Dane ogólne: Lokalizacja: na działce o numerze geodezyjnym 136/1 położonej we wsi Przytuły gm. Przytuły, w istniejącej zabudowie celu publicznego. Decyzja GI.6733.1.2012 z dnia 13.03.2012 o ustaleniu lokalizacji celu publicznego wydana przez Wójta Gminy Przytuły. Projektowany budynek garażowy z zapleczem socjalno - technicznym na potrzeby OSP murowany nie podpiwniczony, ponadto na działce zaprojektowano plac manewrowy dla wozu strażackiego.
- Dane projektowe: Powierzchnia zabudowy: 287,00m2 Powierzchnia użytkowa: 90,30m2 Powierzchnia garażu: 203,10m2 Kubatura: 1763,60m3
- Szczegółowy zakres prac został określony w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i specyfikacji technicznej.
- Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.21-8, 45.21.20.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1)TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE: Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum firm. LIDER - REMAN Firma Budowlano - Remontowa Krzysztof Niewiński, PARTNER - DROŻĘCKI Marek Drożęcki, 18-400 Łomża, ul. Mazowiecka 1 lokal 8., 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 313806,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ:
- Cena wybranej oferty: 397927,80
- Oferta z najniższą ceną: 397927,80 / Oferta z najwyższą ceną: 488690,45
- Waluta: PLN.