BIP Gminy Przytuły

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Przytuły: Przebudowa (modernizacja) drogi dojazdowej do pól we wsi Wilamowo w km 0+000 - 0+980 (działka nr 300) Numer ogłoszenia: 270906 - 2013; data zamieszczenia: 11.07.2013

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 51476 - 2013r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Przytuły ,
ul. Supska 10,
18-423 Przytuły,
tel. 086 2177013, faks 086 2177013.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:


Przebudowa (modernizacja) drogi dojazdowej do pól we wsi Wilamowo w km 0+000 - 0+980 (działka nr 300)


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa (modernizacja) drogi dojazdowej do pól we wsi Wilamowo w km 0+000 - 0+980 (działka nr 300) Szczegółowy zakres rzeczowy robót zawarty został w Skróconej dokumentacji technicznej , która stanowi załącznik nr 1 do SIWZ . Wykonawca robót jest odpowiedzialny, za wykonanie robót zgodnie z dokumentacją techniczną, przepisami prawa budowlanego oraz sztuką budowlaną. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wykonać inne roboty nie ujęte w dokumentacji, a bez których nie można wykonać zamówienia, a także zapewnić tymczasową organizację ruchu na czas budowy. Przedmiar robót opracowany przez zamawiającego i przekazany wraz z SIWZ stanowi jedynie podstawę informacyjną. W przypadku użycia w powyższych dokumentach znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Podane przez Zamawiającego wymagania określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których zamawiający będzie oczekiwał. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami BHP, Polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca zobowiązuje się wykonać prace zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo budowlane i aktami wykonawczymi do niej oraz ustawą Prawo zamówień publicznych. Wykonawca dokona wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobędzie na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane prace. Wszelkie koszty wykonania zamówienia ponosi Wykonawca. Rozliczenie prac następować będzie na podstawie faktury końcowej. Termin płatności za wykonaną pracę wynosi 30 dni od dnia otrzymania przez zamawiającego faktury za wykonane prace. Podstawą wystawienia faktury za wykonaną pracę będzie protokół odbioru końcowego prac objętych zamówieniem podpisany bez uwag przez inspektora nadzoru reprezentującego zamawiającego. W formularzu ofertowym Wykonawca wskaże czy powyższe zamówienie wykona sam w 100%, czy wykonanie zamówienia powierzy podwykonawcom, jeśli tak to w jakiej części. Zamawiający nie przewiduje: składania ofert częściowych, zawarcia umowy ramowej, aukcji elektronicznej. Dane techniczno-projektowe: Klasa ulicy: D, Prędkość projektowa: Vp=30km/h, Typ przekroju poprzecznego: trasowy, Szerokość jezdni: 5m, Szerokość poboczy: 0,5m, Długość odcinka: 980m.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.32.90-8, 45.23.24.52-5, 45.11.12.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1)TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE: Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie


SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE Wojciech Skrodzki 18-420 Jedwabne, Pl. 250-lecia 7, 18-420 Jedwabne, 18-420 Pl. 250-lecia 7, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 195529,17 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ:

  • Cena wybranej oferty: 145140,00
  • Oferta z najniższą ceną: 145140,00/Oferta z najwyższą ceną: 147587,70
  • Waluta: PLN.
Data powstania: czwartek, 11 lip 2013 15:06
Data opublikowania: czwartek, 11 lip 2013 15:09
Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 17 mar 2014 12:05
Opublikował(a): Andrzej Gwiazdowski
Zaakceptował(a): Andrzej Gwiazdowski
Artykuł był czytany: 1655 razy