OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 282438 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Przytuły ,
ul. Supska 10,
18-423 Przytuły,
tel. 086 2177013, faks 086 2177013.
- Adres strony internetowej zamawiającego:
http://www.przytuly.powiatlomzynski.pl/bip/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie otworu rozpoznawczego-eksploatacyjnego - studnia wiercona nr 3 na terenie stacji hydroforów i uzdatniania wody położonej na gruntach wsi Nowa Kubra - działka nr 2/1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie otworu rozpoznawczego-eksploatacyjnego - studnia wiercona nr 3 na terenie stacji hydroforów i uzdatniania wody położonej na gruntach wsi Nowa Kubra - działka nr 2/1. Szczegółowy zakres robót określa projekt robót geologicznych, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.22.20-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł słownie: cztery tysiące złotych.Wadium należy wnieść w jednej z formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Jedwabne Oddział Przytuły 33 8752 0006 0130 1094 2000 0010
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego wniesienia. Przez ,wniesienie rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew wniesienie środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno znajdować się fizycznie na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert.
III.2)Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania- Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Wykonawca zapewnia projektowane roboty geologiczne związane z wykonaniem otworu mogą być prowadzone przez Wykonawcę, który posiada status zakładu górniczego - zgodnie z Ustawą z dnia 9 czerwca 2011r. Prawo geologiczne i górnicze. Wykonanie projektowanego otworu nr 3 o głębokości 80.0m nie podlega przepisom o planach ruchu zakładu górniczego. Wykonawca zapewnia osobę posiadającą niezbędne uprawnienia do przystosowania otworu do eksploatacji. W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku należy dołączyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Prace wiertnicze winne być kierowane przez osobę posiadającą stwierdzone kwalifikacje do kierowania wierceniami do głębokości 100 m. (załącznik nr 3 do SIWZ). - Wiedza i doświadczenie- Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia należy dołączyć wykaz wykonanych w sposób należyty robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się realizacją co najmniej 3 (trzech) studni o głębokości co najmniej 80 m każda z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 4 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć także dokument potwierdzający, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje). - Potencjał techniczny - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Wykonawca zapewnia osobę posiadającą stwierdzone kwalifikacje do kierowania wierceniami do głębokości 100 m. - Wykonawca zapewnia osobę posiadającą niezbędne uprawnienia do przystosowania otworu do eksploatacji ( uprawnienia budowlane w specjalności instalacji sieci sanitarnych, projektowe i wykonawcze) W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku należy dołączyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ). - Osoby zdolne do wykonania zamówienia - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Wykonawca zapewnia osobę posiadającą stwierdzone kwalifikacje do kierowania wierceniami do głębokości 100 m. - Wykonawca zapewnia osobę posiadającą niezbędne uprawnienia do przystosowania otworu do eksploatacji ( uprawnienia budowlane w specjalności instalacji sieci sanitarnych, projektowe i wykonawcze) W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku należy dołączyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ). - Sytuacja ekonomiczna i finansowa- Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
W celu potwierdzenia spełniania warunku należy dołączyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Polisa musi opiewać na sumę nie mniejszą niż 200.000,00zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przytuly.powiatlomzynski.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Przytuły ul. Supska 10, 18-423 Przytuły. - Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Przytuły ul. Supska 10 18-423 Przytuły I piętro, sekretariat.
- Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
- Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
- SIWZ (doc) 18 lip 2013 16:13 0,2 MB
- zał 1 oferta (doc) 18 lip 2013 16:13 0,03 MB
- Zał 2 oświadczenie o spełnianiu warunków (doc) 18 lip 2013 16:14 0,06 MB
- Zał 3 Wykaz osób (doc) 18 lip 2013 16:14 0,07 MB
- Zał 4 Wykaz robót (doc) 18 lip 2013 16:14 0,07 MB
- Zał 5 umowa (doc) 18 lip 2013 16:15 0,14 MB
- Zał 6 warunki gwarancyjne (doc) 18 lip 2013 16:15 0,05 MB
- zał 7 zestawienie kosztów ( wyliczenie należności) (pdf) 18 lip 2013 16:16 2,21 MB
- zał 8 przedmiar robot (pdf) 18 lip 2013 16:17 2,17 MB
- Zał 9 PROJEKT ROBOT GEOLOGICZNYCH - plik ZIP (zip) 18 lip 2013 16:22 9,35 MB
- zał 10a, 10b LISTA PODMIOTÓW NALEŻĄCYCH DO TEJ SAMEJ GRUPY (doc) 18 lip 2013 16:19 0,03 MB
- zał 11 specyfikacja techniczna (pdf) 18 lip 2013 16:19 0,22 MB