BIP Gminy Przytuły

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Przytuły: Przebudowa gminnej drogi dojazdowej do pól we wsi Chrzanowo w km 0+000 - 0+990 ( działki nr 7; 43 ; 44)

Numer ogłoszenia: 176536 - 2014; data zamieszczenia: 26.05.2014

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Przytuły ,
ul. Supska 10,
18-423 Przytuły,
tel. 086 2177013, faks 086 2177013.

  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    http://www.przytuly.powiatlomzynski.pl/bip/

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa gminnej drogi dojazdowej do pól we wsi Chrzanowo w km 0+000 - 0+990 ( działki nr 7; 43 ; 44)


II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres planowanej inwestycji obejmuje:

    Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa gminnej drogi dojazdowej do pól we wsi Chrzanowo w km 0+000 - 0+990 ( działki nr 7; 43 ; 44 )
    Dane techniczno-projektowe:
    • klasa drogi - D
    • prędkość projektowa - 30km/h
    • Szerokość jezdni - 5m.
    • Typ przekroju poprzecznego: trasowy,
    • Szerokość poboczy: 0,5m,
    • Długość odcinka: 990m.
    Szczegółowy zakres prac zawiera dokumentacja techniczna ( załącznik nr 1 do SIWZ) oraz przedmiar robót (załącznik nr 9 do SIWZ).


    II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.24.52-5, 45.23.32.20-7, 45.23.32.90-8.p>

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.


    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.08.2014.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


    III.1) WADIUM


         Oferta musi być zabezpieczona wadium w następującej wysokości 4000 zł ( słownie cztery tysiące zł), wadium może być wniesione w formie:
    • pieniądza,
    • poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
    • gwarancji bankowych
    • gwarancji ubezpieczeniowych,
    • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
         Wadium w formie pieniądza należy wnieść najpóźniej do dnia składania ofert na konto Zamawiającego: 33 8752 0006 0130 1094 2000 0010 oraz dołączyć dowód wpłaty do oferty. Wadium wnoszone w formie poręczeń, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej należy złożyć w formie oryginału wraz z ofertą.
         Wadium musi być wniesione najpóźniej w dniu otwarcia ofert tj. do dnia 10.06.2014 r. do godziny 11.00


III.2) ZALICZKI- nie dotyczy.


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza i doświadczenie - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
    Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał nie mniej niż 1 robotę budowlaną w zakresie budowy lub przebudowy drogi o wartości nie niższej niż 200 000,00 zł brutto (w ramach 1 umowy).
Potencjał techniczny - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia- Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
    Wykonawca dysponuje osobą kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa- Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
    Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
    inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej: Oświadczenie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
  1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
  2. Wprowadzone zmiany dotyczące umówionego terminu wykonania zamówienia:
    • z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa,
    • z powodu wystąpienia dodatkowych robót, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę robót,
    • zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, brak możliwości dojazdu do obiektu.
  3. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien poinformować Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy lub stosownym protokole wpisem kierownika budowy, potwierdzonym przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego lub Przedstawiciela Zamawiającego.
  4. Strony z powodów, jakie mogą wpływać na zmiany terminów wykonania robót, wyłączają niezgodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonywania robót w miejscu budowy.
  5. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego w szczególności:
    • wstrzymanie robót przez zamawiającego,
    • konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,
    • przekazanie placu budowy z opóźnieniem.
  6. Zmiany będące następstwem działania organów administracji w szczególności:
    • przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji zezwoleń itp.
    • odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek dodatkowych wymagań nałożonych przez te organy,
    • inne przyczyny zewnętrzne niezależne od zamawiającego i wykonawcy skutkujące niemożliwością uzyskania stosownych decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.

    W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 1-6 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak jak o okres trwania tych okoliczności. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na wykonawcy przedmiotowego zamówienia.
  7. Zmiany osobowe: Zmiana osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także w SIWZ. Wykonawca może dokonać zmiany osób przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią zgodą zamawiającego w przypadkach:
    • śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych osób,
    • nie wywiązywania się osób z obowiązków wynikających z umowy,
    • rezygnacji tych osób z wykonywania swoich obowiązków.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  1. Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przytuly.powiatlomzynski.pl/bip/
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Przytuły ul. Supska 10, 18-423 Przytuły.
  2. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Przytuły Ul. Supska 10 18-423 Przytuły 1 piętro, sekretariat.
  3. Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
  4. Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie





Przytuły 23.07.2014r.

GI.271.6.2014

ZAWIADOMIENIE



      Dotyczy: „Przebudowa gminnej drogi dojazdowej do pól we wsi Chrzanowo w km 0+000 – 0+990 ( działki nr 7; 43 ; 44)”.
      W związku z zapisem SIWZ „Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienie postępowania o zamówienie publiczne, jeżeli nie otrzyma dofinansowania z instytucji dofinansowującej w wysokości, co najmniej 30% kwoty wyłonionej oferty” Zamawiający unieważnia postępowanie przetargowe.
      Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2013 poz. 907 z późn. zm.) zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 6.

Wójt Gminy Przytuły
(-) Kazimierz Ramotowski
Pliki do pobrania:
Data powstania: poniedziałek, 26 maj 2014 14:46
Data opublikowania: poniedziałek, 26 maj 2014 14:50
Data przejścia do archiwum: piątek, 4 lis 2016 13:02
Opublikował(a): Andrzej Gwiazdowski
Zaakceptował(a): Andrzej Gwiazdowski
Artykuł był czytany: 1944 razy